Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku ogłasza przetarg
- Adres: 21150 Kock, ul. Jana Pawła II
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 591 004 , fax. 818 591 059
- Data zamieszczenia: 2018-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku
ul. Jana Pawła II 29
21150 Kock, woj. lubelskie
tel. 818 591 004, fax. 818 591 059
REGON: 43102006100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://umigkock.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Kocku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią dwa zadania: Część 1: Przebudowa części parteru budynku SP w Kocku na potrzeby ZAZ - przebudowa budynku szkoły ze zmianą sposobu użytkowania: roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe; roboty budowlane (zamurowanie istniejących otworów i wykonanie nowych otworów drzwiowych i okiennych, postawienie nowych ścian działowych, montaż stolarki, tynkowanie, malowanie ścian, wykonanie posadzek i podłóg, montaż nowych urządzeń), wykonanie instalacji elektrycznej i wod-kan; - wykonanie płyty fundamentowej pod wiatę garażową; Część 2: Dostawa technologii kuchni na potrzeby ZAZ - dostarczenie urządzeń, elementów wyposażenia i mebli składających się na przedmiot zamówienia w miejsce ich docelowego montażu i użytkowania, - montaż i podłączenia wody ciepłej i zimnej oraz odpływu do kanalizacji do podejść przygotowanych przez wykonawcę budowy ZAZ, - uruchomienia zamontowanych urządzeń i wyposażenia oraz przeprowadzenia dwóch szkoleń personelu, - wywozu opakowań dostarczonych elementów. Wszystkie dostarczone urządzenia, elementy wyposażenia i meble winny być fabrycznie nowe, spełniać wymagania określone w specyfikacji (załącznik nr 9 do SIWZ), normy bezpieczeństwa i higieny pracy, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia do stosowania w zakładach zbiorowego żywienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz ofertowy 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. W przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek popsuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy. 5. Formularz cenowy dla części II
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń zaplecza kuchennego
Dodano: 2023-11-29 - Remont, docieplenie stropodachu z wymianą pokrycia wraz z zabezpieczeniami przeciwwodnymi ścian fundamentowych budynku Archiwum - realizacja zadania : „Modernizacja budynku Archiwum Szpitalnego”
Dodano: 2023-11-15 - Przebudowa i remont budynku internatu segment A część II przy ZSCKR w Różańcu
Dodano: 2023-10-10 - Prace konserwatorskie i remontowe magazynu zbiorów etnograficznych (pom. 210-218 Zamek Lubelski)
Dodano: 2023-09-21 - Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Rozłopach
Dodano: 2023-09-06 - Wykonanie prac remontowych w Domach Studenckich Cebion i Dodek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza 6 i 8.
Dodano: 2023-08-14 - Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępna Gmina Komarówka Podlaska
Dodano: 2023-07-24 - WYKONANIE POSADZEK NA BLOKU OPERACYJNYM NEUROCHIRURGII NA I PIĘTRZE BUDYNKU A W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM SZPITALU KLINICZNYM NR 4 W LUBLINIE
Dodano: 2023-07-20 - Roboty budowlane związane z wykonaniem klap przeciwpożarowych w istniejącej wentylacji mechanicznej w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej KUL przy ul. Chopina 27 w Lublinie.
Dodano: 2023-06-30 - „Przebudowa schodów, tarasu i opaski przy budynku Urzędu Miasta w Józefowie nad Wisłą”
Dodano: 2023-06-30