Przetargi.pl
Utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Włostowice w gminie Koszyce

Gmina Koszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-130 Koszyce, ul. Elżbiety Łokietkówny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 413514115 , fax. 413514052
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koszyce
    ul. Elżbiety Łokietkówny 14
    32-130 Koszyce, woj. małopolskie
    tel. 413514115, fax. 413514052
    REGON: 29101009100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Włostowice w gminie Koszyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Komunalnych dla Gminy Koszyce w miejscowości Włostowice na działkach o numerach ewidencyjnych: 201; 647/3; 648/3; 649/3; 650/3; 651/3; 652/3; 653/2 (obręb Włostowice). Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii i pozwoleń na budowę oraz budowę wraz z dostawą i montażem urządzeń oraz wyposażenia i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie ww. obiektu. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy zaprojektować i wykonać (po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę): 1.Budynek socjalny -murowany, jednokondygnacyjny bez poddasza użytkowego. Orientacyjna powierzchnia zabudowy 40m2 (szatnia, pomieszczenie gospodarcze (wieszak i szafka ubraniowa) , wc i zlewozmywak, prysznic, łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych z białym montażem, jadalnia (szafka wisząca, szafka stojąca, stolik, 2 krzesła),pomieszczenie biurowe-2 szafki metalowe aktowe zamykane, punkt przyjmowania rzeczy używanych niestanowiących odpadów z wyposażeniem-blat drewniany2mb , nogi do blatu 4 szt metal, 1 krzesło drewniane, pojemniki boksy w liczbie 10 szt do 10m3 pojemności, oznaczenie punktu tablicą),utworzenie punktu napraw z wyposażeniem: niezbędne instalacje, organizacja i oznaczenie, blat 2 mb drewno, nogi do blatu 4 szt metalowe, zestaw narzędzi i elektronarzędzi w tym wiertarka udarowa, szlifierka kątowa 1 szt krzesło drewno. Zaplecze socjalne w budynku socjalno-biurowym wyposażone w: sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem, ubranie ochronne, okulary ochronne, rękawice chemoodporne, maski, apteczka, butelka z płynem fizjologicznym do płukania oczu (1000 ml), umeblowanie: biurko z krzesłem, szafa ubraniowa, szafa na dokumenty, stolik z krzesłem, kosz na śmieci o pojemności min. 25 l, wykonany z tworzywa sztucznego, otwierany ręcznie przy pomocy obrotowej lub uchylnej pokrywy - min. 1 szt, szafka jednodrzwiowa (wysokość min. 1700 mm, szerokość min. 315 mm, głębokość min. 490 mm) na odzież własną, tzw. szafki BHP lub równoważne w ilości 2 szt / 1 pracownika -kolorystyka wykończenia, mebli oraz sprzętu do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie projektu. 2. Wiatę- usytuowaną na utwardzonym placu, zostaną pod nią posadowione kontenery na odpady. Przewiduje się budowę wiaty w kształcie prostokąta o powierzchni zabudowy około 100 m2. 3.Wagę samochodową- elektroniczna wagę samochodową ok. 30 - tonowa. 4.Rampę samochodową - wykonanie rampy samochodowej betonowej o wymiarach ok. 4m x10m i wysokości 1m, z obustronnymi najazdami umożliwiającymi swobodny wyjazd i zjazd. Przy rampie usytuowane kontenery. Powierzchnię rampy nie wliczać do placu utwardzonego. Powierzchnia zajęta na PSZOK zostanie utwardzona nawierzchnią szczelną betonową i wygrodzona częściowo siatką o wysokości ok 1,8 m - łączna długość ogrodzenia ok. 150 mb. Szacunkowa powierzchnia placu utwardzonego to ok. 1200 m2. W zakres działania wchodzi także wykonanie jednego zjazdu z drogi dojazdowej gminnej, o nawierzchni twardej i parametrach jak dla placu utwardzonego. Dla prawidłowego funkcjonowania obiektu przewiduje się wykonanie przyłącza energetycznego, wodociągowego, kanalizacyjnego oraz kanalizację wód opadowych – do 20 mb przyłącza, każdego rodzaju oraz urządzenia (p.poż. oświetlenie wewnętrze, zewnętrzne LED) Punkt zostanie wyposażony w 14 kontenerów opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym przeznaczonych m.in. na odpady wielkogabarytowe- meble, metal, opony, odpady zielone, odpady ulegające biodegradacji, drewno, papier, szkło, tworzywa sztuczne, odzież, tekstylia, sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady niebezpieczne, odpady budowlane . Zakres prac projektowych obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie prac przedprojektowych takich jak: pomiary sytuacyjno-wysokościowe i sporządzenie aktualnych map do celów projektowych, szczegółowe badania, opinie geotechniczne do celów projektowych, dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, projekty prac geologicznych (jeżeli będą wymagane), dokumentacje geotechniczne, dokumentacje archeologiczne (jeżeli będą wymagane) itp. 2. Opracowanie projektu budowlanego, kompletnego w zakresie wszystkich branż i wymaganych uzgodnień, zgodnego z wymaganiami obowiązującej w Polsce Ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (z późniejszymi zmianami) wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. 3. Opracowanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż ( wszystkie niezbędne), spełniające wymagania polskich przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, ochrony środowiska i ochrony pożarowej oraz posiadające wymagane uzgodnienia i zatwierdzenia. 4. Opracowanie instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji poszczególnych obiektów i instalacji i urządzeń PSZOK-u. 5. Opracowania instrukcji ppoż. 6. Uzyskanie decyzji zezwalającej na zbieranie odpadów w PSZOK, jeśli jest wymagana. 7. Opracowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia i uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Zadanie zostało szczegółowo opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU)- stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym do SIWZ Programem Funkcjonalno-Użytkowym. W budynku socjalnym w ramach wyposażenia należy dostarczyć zestaw komputerowy wraz z zainstalowanym systemem: Monitor 22 cale LED; pamięć RAM min. 4 GB DDR4; procesor: osiągi z PassMark- CPU, Mark High Mid Range CPUs min 4865 pkt; taktowanie 2400 MHz; Dysk twardy 1TB SATA III 7200 obr/min., cache 64MB; zasilacz min. 500 W, zabezpieczenia OCP, OPP, OVP, SCP; płyta główna złącza usb 3.0 min. 2 sztuki, obsługiwana pamięć DDR4; złącza video 1 x DVI-D, 1 x D-Sub; gwarancja 24 miesiace; System operacyjny zainstalowany fabrycznie, nagrywarka DVD; klawiatura + mysz. Drukarka laserowa mono rodzaj papieru A4 duplex, komunikacja min usb, rozdzielczość druku min 600 x 600 dpi, wyposażenie: kabel usb (min 1,5 m) kabel zasilający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 siwz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców . Inne dokumenty składane wraz z ofertą-wypełniony i podpisany formularz oferty, pełnomocnictwo jeśli dotyczy, zobowiązanie podmiotu trzeciego jeśli dotyczy, dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach