Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
- Data zamieszczenia: 2018-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
REGON: 590648468 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTWORZENIE, PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ZEBRANYCH W PSZOK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) utworzenie na terenie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego do dnia 01.01.2018 r. Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, (PSZOK) oraz przyjmowanie w nielimitowanych ilościach odpadów komunalnych selektywnie zebranych od mieszkańców lub zarządców nieruchomości zamieszkałych Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, w tym: przeterminowane leki, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwie domowym, odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, odpady ulegające biodegradacji, w tym zielone, opakowania ze szkła, papier i tektura, tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, tekstylia, metale. 2) Wykonawca zobowiązany jest również do zagospodarowania odpadów komunalnych przyjętych w PSZOK od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. Prognozowana ilość odpadów komunalnych zebranych w PSZOK w okresie 01.01.2019 r. – 31.12.2019 r. wynosi ok. 375,601 Mg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: obsługa PSZOK (co najmniej jedna osoba). Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek przedstawienia pracownikowi zamawiającego, na jego każdorazowe wezwanie, poniżej wskazanych dowodów: 1) oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę biorącej udział w realizacji przedmiotu zamówienia Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności, które wykonuje/ą osoba/y zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) kopii umów o pracę pracownika/ów wskazanego/ych biorącego/ych udział w realizacji przedmiotu zamówienia. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: 1) W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 2 000,00 zł. 2) W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w trakcie realizacji umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a zamawiającym, zamawiający ma prawo do złożenia zawiadomienia do Państwowej Inspekcji Pracy o zaistniałym fakcie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: do dnia 13 listopada 2018r. do godz. 9:00 w wysokości 5.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: UTWORZENIE, PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ZEBRANYCH W PSZOK – znak SPZ.271.42.2018. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. 6. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 1) posiadanie przez wykonawcę uprawnienia w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, 2) posiadanie przez wykonawcę uprawnienia w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wraz z dzierżawą kontenerów z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o. o. w latach 2024 i 2025
Dodano: 2024-03-12 - Odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z lokalizacji Sieci Badawczej Łukasiewicz- Łódzkiego Instytutu Technologicznego
Dodano: 2023-11-24 - Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez „Aleksandrowski Program Mieszkaniowy” Sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-14 - Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez „Aleksandrowski Program Mieszkaniowy” Sp. z o.o.
Dodano: 2023-10-26 - USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z OBIEKTÓW ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2023 ROKU (gabaryty, odpady kuchenne)
Dodano: 2023-04-26 - USŁUGI ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW Z ZAKŁADU KARNEGO W GARBALINIE
Dodano: 2022-11-08 - Usługa przewozu kontenerów mobilnych w ramach przeciwdziałania COVID-19 tzw. mobilne punkty szczepień.
Dodano: 2021-05-21 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Daszyna
Dodano: 2021-03-08 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wraz z dzierżawą kontenerów z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o. o
Dodano: 2021-01-25 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Zduńskiej Woli wraz z udostępnieniem pojemników na odpady.
Dodano: 2021-01-21