Przetargi.pl
Utworzenie Poroniańskiego Centrum Kultury i Dziedzictwa Podhala w Suchem.

Gmina Poronin ogłasza przetarg

  • Adres: 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 074 112 , fax. 182 074 192
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poronin
    ul. Józefa Piłsudskiego 5
    34-520 Poronin, woj. małopolskie
    tel. 182 074 112, fax. 182 074 192
    REGON: 49189263000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poronin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Poroniańskiego Centrum Kultury i Dziedzictwa Podhala w Suchem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych i konserwatorskich dla zadania polegającego na utworzeniu Poroniańskiego Centrum Kultury i Dziedzictwa Podhala w Suchem teren objęty działaniami inwestycyjnymi o powierzchni 2 481 m2 – rozbiórka i budowa 2 budynków o łącznej kubaturze 2 303 m3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy – Załącznik numer 8, określonej w ust. 2 lit. a. powyżej Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenie do użytkowania w zależności od obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca musi zaoferować: • co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane lub odnawiane konstrukcje, dach, okna i zewnętrzną stolarkę drzwiową, na wykonane roboty budowlane i montażowe oraz instalacje, UWAGA! niniejszy okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji na ww. elementy; oraz • co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na pozostałe wyposażenie i urządzenia (chyba że standardowy okres gwarancji udzielony przez producenta/ów jest dłuższy), liczone od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania na koszt własny bieżącej konserwacji instalacji i zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji oraz przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, przeglądów wynikających z opracowanej na koszt własny przez Wykonawcę instrukcji eksploatacji budynku. Bieżąca konserwacja dotyczy wszystkich instalacji i urządzeń, i obejmuje w szczególności wymianę elementów (w tym też materiałów eksploatacyjnych takich jak m.in.: filtry, paski klinowe w centralach wentylacyjnych i inne które mają wpływ na ich niezawodne funkcjonowanie), okresowe próby, pomiary, jak i wymianę materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji. Bieżąca konserwacja i serwisowanie dotyczy również pomieszczeń, tzn. przeglądu urządzeń i badania kontroli szczelności w okresie gwarancyjnym. Przeglądy winny być przeprowadzane zgodnie z zaleceniami, lub wymaganiami producentów określonymi w kartach gwarancyjnych, instrukcjach eksploatacji i innych dokumentach, bądź w okresach wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, a w przypadku braku takich wskazań co najmniej co 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdego z nich), podmiotów, na których zasoby wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. b. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia zawodowego niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. c. szacunek kosztów na podstawie PFU;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach