Przetargi.pl
„Utworzenie placówki Senior + w Lignowach Szlacheckich”

Gmina Pelplin ogłasza przetarg

  • Adres: 83130 Pelplin, plac Grunwaldzki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 536 12 61 , fax. 536 14 64
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pelplin
    plac Grunwaldzki 4
    83130 Pelplin, woj. pomorskie
    tel. 58 536 12 61, fax. 536 14 64
    REGON: 19167533300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utworzenie placówki Senior + w Lignowach Szlacheckich”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zadania obejmuje zaadaptowanie pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Lignowach Szlacheckich na potrzeby klubu „Senior +”. W ramach zadania należy wykonać: 1) Roboty zewnętrzne: zerwanie pokrycia z papy nad częścią przeznaczoną pod adaptację, wyrównanie powierzchni dachu- nadbicie płyt OSB na dachu, ułożenie papy podkładowej termozgrzewalnej oraz papy nawierzchniowej wierzchniego krycia z papy termozgrzewalnej; wymiana opierzenia blacharskiego na wskazanej części, wymiana rur spustowych i rynien ; 2) Wykonanie robót rozbiórkowych: rozebranie podłóg, demontaż instalacji elektrycznej , wod-kan. i c.o., rozbiórki ścianek działek działowych, demontaż drzwi; 3) Wymiana stolarki okiennej, wykonanie dodatkowego okna w WC, wymiana drzwi zewnętrznych (dodatkowo wymiana drzwi do kotłowni), montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; 4) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej (wg schematu), instalacji wod-kan. ( dla zaplanowanej aranżacji), instalacji c.o. (wg schematu)- w przylegającym pomieszczeniu kotłowni zlokalizowany jest kocioł c.o. Domino P-25 o mocy znamionowej 25 kW na węgiel kamienny asortyment groszek energetyczny, ze sterowaniem, zakupiony i zamontowany w październiku 2015 roku. Należy wykonać dodatkowy, niezależny obieg c.o. z zastosowaniem zaworu trójdrogowego 5) Wykonanie nowych ścianek, przemurowań wg schematu 6) Wykonanie tynków wewnętrznych dla nowych ścianek, cekolowanie i malowanie całości 7) Wymiana wszystkich okien oraz wykonanie dodatkowego okna w WC. 8) Wykonanie na całości sufitów podwieszanych: nad salą spotkań i salą ćwiczeń systemowe kasetonowe, nad pozostałą częścią – sufity podwieszane z płyt g.k. na stelażu aluminiowym; 9) Ułożenie glazury na ścianach płytki 30x60 : w łazience do wysokości 2,0 m, w kuchni– pas pomiędzy szafkami stojącymi i wiszącymi; 10) Ułożenie podłóg: na sali ćwiczeń z paneli podłogowych, w pozostałych pomieszczeniach gres min. 60x60 cm; zamiennie mogą być płytki podłogowe drewnopodobnych; 11) Montaż drzwi wewnętrznych z futrynami regulowanymi 12) Zakup i wymiana daszku wejściowego z PCV nad wejściem. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik: - nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót, STWiOR oraz rysunki, - nr 10 do SIWZ - Wytyczne do realizacji zadania, W przypadku, gdy w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ, wskazane zostały znaki towarowe, pochodzenie materiału, produktu, urządzenia itp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktu, urządzeń równoważnych tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 ustawy P.z.p.) W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), - przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym nr rachunku 62 8342 0009 2000 0358 2000 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RIK.271.13.2018 na „Utworzenie placówki Senior + w Lignowach Szlacheckich” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych – załącznik nr 5, 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający sprawdzi spełnienie tego warunku na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach