Przetargi.pl
Utworzenie mini baru wraz z pomieszczeniem rehabilitacji dzieci w istniejącym budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Brodnicy.

Powiat Brodnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 87300 Brodnica, ul. Kamionka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 950 800 , fax. 564 950 801
  • Data zamieszczenia: 2018-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brodnicki
    ul. Kamionka 18
    87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 950 800, fax. 564 950 801
    REGON: 87111836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://brodnica.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie mini baru wraz z pomieszczeniem rehabilitacji dzieci w istniejącym budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Brodnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: : „Utworzenie mini baru wraz z pomieszczeniem rehabilitacji dzieci w istniejącym budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Brodnicy”. Podstawowe dane projektowanych pomieszczeń. Mini bar - powierzchnia użytkowa: -bufet 21,6 m2 -zaplecze bufetu 3,4 m2 -WC 3,6 m2 -zmywalnia 6,2 m2 -jadalnia 22,9 m2 RAZEM 57,7 m2 Pomieszczenie rehabilitacji dzieci – 26,8 m2 2.Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych z następującym podziałem: 2.1. Branża budowlana, sanitarna (wod-kan.) i elektryczna. Podstawowy zakres robót obejmuje: a) branża budowlana: - wykonanie ścianek (działowych, zamurowania itp.) z płyt GKF: ok. 20m² - wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej: 1szt. - montaż okna aluminiowego: 1szt. - montaż działowych witryn aluminiowo-szklanych EI30: 1szt. - oklejanie istniejącej witryny aluminiowo-szklanej: ok. 9m2 - ułożenie płytek podłogowych, posadzkowych i ściennych: ok. 35m² - ułożenie tapet: ok. 30m2 - ułożenie wykładziny PCV: ok. 30m2 - ułożenie 2×gładzi gipsowych wraz z gruntowaniem: ok. 35m² - malowanie 2לcian i 2×sufitów: ok. 175m² - montaż żaluzji z napędem elektrycznym: 3szt. - montaż odbojnic i narożników ochronnych: ok. 13mb b) branża sanitarna: - montaż umywalki wraz z podłączeniami wod-kan – 2 szt. - montaż rurociągów kanalizacyjnych PVC 75 – 5m - montaż rurociągów kanalizacyjnych PVC 50 – 5m - montaż rurociągów PP20x2,8 wody użytkowej – 17m - przesunięcie istniejącego grzejnika – 1szt. c) branża elektryczna: - montaż rozdzielnicy bufetu wraz z zasilaniem YKYżo5x16mm2 4m: 1 kpl. - montaż opraw oświetleniowych: 7 szt. - montaż opraw oświetleniowych LED IP65 4400 lm: 4 szt. - zabudowę listew instalacyjnych: ok. 188 m, - wykonanie instalacji gniazd 230V: 15 szt. - wykonanie instalacji gniazd 400V: 2 szt. - łączniki instalacyjne:4 szt. - łączniki żaluzjowe:3 szt. - montaż czujki dymu z okablowaniem: 1 szt. - aktualizacja oprogramowania Centralki SAP wraz z uaktualnieniem schematów: 1 kpl. - wykonanie połączeń uziemiających i wyrównawczych: 1 kpl. - pomiary elektryczne: 1 kpl. 2.2. Branża sanitarna -wentylacja mechaniczna, instalacja chłodu i odprowadzenia skroplin. Układ wentylacyjny nawiewno-wywiewny N1/W1 przewidziano do obsługi pomieszczenia bufetu, pomieszczeń zmywalni oraz zaplecza bufetu. Nawiew powietrza zewnętrznego układem nawiewnym, działającym w oparciu o centralę nawiewną. Świeże powietrze dla potrzeb centrali nawiewnej dostarczane poprzez czerpnię ścienną. Jako centralę nawiewną, zaprojektowano centralę podwieszaną w wykonaniu wewnętrznym. Centrala wyposażona w nagrzewnicę elektryczną, wentylator nawiewny i filtr. Centralę należy wyposażyć w falownik. Nawiew powietrza do pomieszczenia bufetu z zastosowaniem anemostatów wirowych z ruchomymi lamelkami ze skrzynkami rozprężnymi, pomieszczeń zmywalni i zaplecza bufetu za pośrednictwem zaworów wentylacyjnych. Wywiew zużytego powietrza z pomieszczenia zmywalni z wykorzystaniem wentylatora osiowego. Układ wentylacyjny nawiewno-wywiewny N2/W2 przewidziano do obsługi pomieszczenia jadalni. Nawiew powietrza zewnętrznego układem nawiewnym, działającym w oparciu o centralę nawiewno-wywiewną. Świeże powietrze dla potrzeb centrali nawiewnej dostarczane poprzez czerpnię ścienną. Na dachu budynku kanał wywiewny zakończony wyrzutnią dachową. Jako centralę nawiewno-wywiewną, zaprojektowano centralę podwieszaną w wykonaniu wewnętrznym. Centrala wyposażona w nagrzewnicę elektryczną, wentylatory (nawiewny i wywiewny) i filtry. Centralę należy wyposażyć w falowniki. Nawiew oraz wywiew powietrza do/z pomieszczenia jadalni z zastosowaniem anemostatów wirowych z ruchomymi lamelkami ze skrzynkami rozprężnymi. Pomieszczeni rehabilitacji dzieci obsługiwane z istniejącego układu nawiewno-wywiewnego. Sterowanie ilością przepływającego powietrza przez pomieszczeń odbywać się będzie za pośrednictwem przepustnic zamontowanych przed elementami dystrybucji powietrza. Dla wybranych pomieszczeń objętych opracowaniem zabudowane zostaną urządzenia chłodnicze. Projektuje się układ typu split obsługujący pomieszczenia rehabilitacji dzieci oraz układ VRF do obsługi jadalni oraz pomieszczenia bufetu. Jako jednostki wewnętrzne projektuje się klimatyzatory ścienne (szt. 5). Na poziomie dachu przy klatce schodowej wskazana została lokalizacja poszczególnych jednostek zewnętrznych. Sterowanie pracą jednostek wewnętrznych układów za pomocą sterowników naściennych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjna zgodnie z zapisami rozdziału XII opis sposobu obliczenia ceny).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: -branża budowlana sanitarna(wod-kan.) i elektryczna -3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), -branża sanitarna – wentylacja mechaniczna, instalacja chłodu i odprowadzania spalin - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: • w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Brodnica 31 9484 1150 2200 0001 5979 0086 waluta PLN, z adnotacją Wadium dla zadania Utworzenie mini baru wraz z pomieszczeniem rehabilitacji dzieci w istniejącym budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Brodnicy. „Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Powiat Brodnicki, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji „ od dnia do dnia " d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach