Przetargi.pl
Utworzenie miejsca rekreacji i wypoczynku przy budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łady Polne, gm. Zambrów

Gmina Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18300 Zambrów, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.ugzambrow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie miejsca rekreacji i wypoczynku przy budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łady Polne, gm. Zambrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielny na 2 części obejmuje następujący zakres robót: 1) Część I obejmująca: a) renowację boiska do piłki nożnej przy świetlicy wiejskiej: istniejące boisko o wymiarach 58 m x 28 m zostanie poddane remontowi nawierzchni poprzez renowację nawierzchni trawiastej, zakup i ustawienie bramek do gry w piłkę nożną, zakup i montaż piłkochwytów, założenie siatki zapobiegającej przedostawaniu się kretów i niwelacja terenu, zamierzenie inwestycyjne obejmuje: niwelację terenu, nawiezienie warstwy ziemi urodzajnej, siew trawy, montaż bramek, montaż piłkochwytów, remont nawierzchni boiska obejmuje: demontaż istniejących bramek, niszczenie chemiczne chwastów na istniejącej płycie boiska, dokonanie pomiarów wysokościowych i opracowanie roboczego planu profilowania terenu, bronowanie wyrównujące boisko i usuwające korzenie i resztki roślin, wykonanie fundamentów pod montaż bramek i piłkochwytów; b) budowa boiska wielofunkcyjnego przy świetlicy wiejskiej: boisko o wymiarach 12,00 m x 24,00 m, które przystosowane jest do dwóch dyscyplin sportowych: piłki siatkowej o wymiarach 9,00 m x 18,00 m i tenisa ziemnego o wymiarach 12,00 m x 24,00 m. Nawierzchnia boiska poliuretanowa. Boisko otoczone wolną przestrzenią szerokości: 2,50 m wzdłuż linii bocznych oraz 5,00 m wzdłuż linii końcowych; c) budowa ogrodzenia: planowana jest rozbiórka istniejącego ogrodzenia działki i w jego miejsce budowa nowego ogrodzenia z paneli metalowych, ogrodzenie z paneli wysokości 160 cm i długości 250 z drutów pionowych i poziomych ocynkowane malowane proszkowo montowane na betonowym fundamencie poniżej poziomu przemarzania; fundament ogrodzenia z prefabrykatów betonowych wysokości 25 cm, całkowita wysokości ogrodzenia 1,85 m; d) budowa dojść, dojazdów, miejsc postojowych i utwardzenie placów przy świetlicy wiejskiej: należy utwardzić dojścia, dojazdy, miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych, parkingi dla samochodów osobowych, dojazdy do parkingu oraz place przy świetlicy wiejskiej. Zestawienie projektowanych powierzchni: powierzchnia istniejących dojazdów – 309,30 m2, powierzchnia projektowanych dojazdów – 134,00 m2, powierzchnia miejsc postojowych – 64,00 m2, powierzchnia utwardzonych placów – 580,00 m2. Wszystkie podane powierzchnie należy sprawdzić w terenie i w razie potrzeby skorygować. 2) Część II obejmująca: a) budowa altany i grilla przy świetlicy wiejskiej: planuje się budowę obiektu otwartego, ażurowego o konstrukcji drewnianej, opisanego na planie prostokąta, z otwartym grillem. Konstrukcja wsparta na drewnianych słupach, dach dwuspadowy pokryty dachówką. Grill wykonany jako murowany z cegły ceramicznej z odprowadzeniem spalin ponad dach altany, wymiary altany: 4,00x6,00m, wyposażenie altany: ławka długości min 300 cm z oparciem, stół o wymiarach 70x300 cm, grill ogrodowy o konstrukcji murowanej o wymiarach: 90x270 cm i wysokości 400 cm; b) budowa siłowni zewnętrznej przy świetlicy wiejskiej: w ramach siłowni zewnętrznej projektuje się następujące urządzenia: wahadło, wyciskanie siedząc wraz z pylonem, podciąg nóg wraz z pylonem, twister, wioślarz, biegacz i tablica informacyjna (fitness), nawierzchnia siłowni – trawiasta, c) budowa placu zabaw przy świetlicy wiejskiej: w ramach placu zabaw powstaną: zestaw wielofunkcyjny – 1 szt., bujak – 2 szt., huśtawka wahadłowa – 1 szt., huśtawka ważka – 1 szt., ławka – 2 szt., kosz – 1 szt., tablica informacyjna (regulamin) – 1 szt., ogrodzenie (wysokości 1,0m; całkowita długość 29,50m w tym furtka szerokości 1,0m Uwaga: Wyłoniony Wykonawca części I będzie koordynował przebieg całej inwestycji (koordynowanie prac budowlanych wszystkich części i etapów, opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego). Wszystkie części zamówienia będą wykonywane równolegle, w tym samym czasie. Wykonawca każdej części zadania jest zobowiązany do współpracy z innymi wykonawcami robót, którzy zostaną wyłonieni w ramach postępowania i dostosowania terminu wykonywania swoich robót do harmonogramu robót opracowanego przez wykonawcę realizującego część I zamówienia tj. głównego wykonawcę. 2.Szczegółowy zakres robót budowlanych i opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i STWiOR.UWAGA: Przedmiary robót są załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią dokument pomocniczy, dopełniający projekt i specyfikacje wykonania i odbioru robót, służącym wyłącznie celom informacyjnym. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę i technologię roboty budowlanej i służyć pomocą Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji inwestycji. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę ewentualnych rozbieżności, w ilości robót pomiędzy przedmiarami, a dokumentacją projektową należy je uwzględnić w cenie oferty. Przy wynagrodzeniu ryczałtowym, wiążący jest zakres zamówienia, rodzaj i ilość robót wynikający z dokumentacji projektowej i SIWZ. Ilość przedmiarowa zawarta w przedmiarze lub w nim pominięta, a występująca w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych będzie uznana, że jest ujęta w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. Za ustalenie ilości robot i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, rzeczywistego zakresu zamówienia. 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał we własnym zakresie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Błędna kalkulacja ceny lub pominięcie elementów niezbędnych do wykonania umowy zgodnie z dokumentacją projektową, wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Koszty wykonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, spełniających normy określone w dokumentacji przetargowej, dokumentacji budowlanej i STWiOR oraz w art. 30 ust.1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną – w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w trybie przetargu do realizacji zamówienia musi dostarczyć powyższe dokumenty przy zgłoszeniu do odbioru zamówienia. Dokumentacja powykonawcza winna zawierać wszystkie aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa jakości i atesty na wbudowane materiały zatwierdzone przez inspektora nadzoru. 5. Podane w opisach (np. dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) nazwy własne wskazujące w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a jedynie służą sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego w stosunku do konkretnego rozwiązania. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, warunkami technicznymi i uzgodnieniami projektowymi z organami, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część I 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), Część II 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), 2. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: e) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zambrowie nr rachunku: 94 8775 0009 0010 0100 0097 0002 z dopiskiem:  Część I „Wadium na część I zadania pn. Utworzenie miejsca rekreacji i wypoczynku przy budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łady Polne, gm. Zambrów”.  Część II „Wadium na część II zadania pn. Utworzenie miejsca rekreacji i wypoczynku przy budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łady Polne, gm. Zambrów”. f) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, g) gwarancja bankowa, h) gwarancja ubezpieczeniowa, i) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Pzp. Zamawiający będzie uprawniony do żądania dokonania wpłaty wadium na jego konto w terminie 30 dni od daty dostarczenia pierwszego pisemnego żądania zapłaty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę umocowaną, 2) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy oraz wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa powyżej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów – wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty wraz z załącznikami nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza), 5) pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 6) oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, 7) informacja o wystąpieniu u Zmawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (Załącznik nr 12 do SIWZ), 8) Zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, usług lub dostaw objętych przedmiotem zamówienia publicznego, które zostaną powierzone do realizacji podwykonawcom (wzór załącznik Nr 13) -jeżeli dotyczy, 9) dokument potwierdzający wniesienie wadium: 1) dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy. 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust.6 w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty w osobnej kopercie, oznaczonej tak jak oferta z dopiskiem „wadium”, natomiast kopię dokumentu wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach