Gmina Lubochnia ogłasza przetarg
- Adres: 97217 Lubochnia, ul. Tomaszowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 103 510 , fax. 447 103 022
- Data zamieszczenia: 2018-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
ul. Tomaszowska 9
97217 Lubochnia, woj. łódzkie
tel. 447 103 510, fax. 447 103 022
REGON: 59064814900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie miejsc rekreacji i wypoczynku w miejscowościach Małecz i Henryków w gminie Lubochnia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Utworzenie miejsc rekreacji i wypoczynku w miejscowościach Małecz i Henryków w gminie Lubochnia 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na dwie części jak poniżej: Część I „Utworzenie miejsca rekreacji i wypoczynku w miejscowości Małecz” Zakres robót budowlanych do wykonania obejmuje: a) ogrodzenie terenu pod inwestycję, b) utwardzenie wjazdu na działkę, c) wyposażenie terenu inwestycji w niezbędne urządzenia małej architektury: - huśtawka wahadłowa podwójna – 2 szt., - bujak sprężynowy – 2 szt., - huśtawka wagowa pojedyncza – 1 szt., - karuzela tarczowa – 1 szt., - zestaw ogólnorozwojowy – 1 szt. - urządzenie fitness dwustanowiskowe twister/wahadło – 1 szt., - urządzenie fitness dwustanowiskowe wyciskanie/motyl – 1 szt., - urządzenie fitness orbitrek – 1 szt., - urządzenie fitness biegacz – 1 szt. - regulamin placu zabaw – 1 szt - stojak na rowery – 1 szt - ławki – 4 szt. - kosze na śmieci – 3 szt. d) wykonanie bezpiecznej nawierzchni. Część II „Utworzenie miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Henryków” Zakres robót budowlanych do wykonania obejmuje: a) wydzielenie ogrodzeniem panelowym miejsca pod urządzenia zabawowe oraz miejsca na urządzenia fitness, b) wykonanie nawierzchnia bezpiecznej żwirowej pod urządzenia, c) wykonanie nawierzchni trawiastej na pozostałej część, d) wyposażenie terenu inwestycji w następujące urządzenia: - huśtawka wahadłowa podwójna – 2 szt., - bujak sprężynowy – 1 szt., - huśtawka wagowa pojedyncza – 1 szt., - karuzela tarczowa – 1 szt., - zjeżdżalnia – 1 szt. - urządzenie fitness dwustanowiskowe twister/wahadło – 1 szt., - urządzenie fitness orbitrek – 1 szt., - urządzenie fitness biegacz – 1 szt. - regulamin placu zabaw – 1 szt - stojak na rowery – 1 szt - ławki – 3 szt. - kosze na śmieci – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - przedmiar robót, - projekt budowlany (część tekstowa i graficzna) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Słowik ul. Szkolna
Dodano: 2024-04-22 - Naprawa i przebudowa ogrodzenia cmentarza parafialnego w Szczawinie
Dodano: 2024-04-04 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki i budynku gospodarczego NB.270.15.2023
Dodano: 2024-03-08 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Masłowice
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa, przebudowa istniejącego budynku obsługi osób korzystających z komunikacji publicznej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-02-06 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Masłowice
Dodano: 2024-01-23 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
Dodano: 2023-12-20 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice.
Dodano: 2023-12-17 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1914E w zakresie budowy ciągu pieszo – rowerowego w miejscowości Augustynów Etap II
Dodano: 2023-12-12