Przetargi.pl
Utworzenie lokali socjalnych w budynku byłej PSP w m. Bąkowiec

Gmina Garbatka-Letnisko ogłasza przetarg

  • Adres: 26930 Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6210194, 6210163 w. 22 , fax. 486 210 054
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbatka-Letnisko
    ul. Skrzyńskich 1
    26930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie
    tel. 48 6210194, 6210163 w. 22, fax. 486 210 054
    REGON: 53193800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garbatkaletnisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie lokali socjalnych w budynku byłej PSP w m. Bąkowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakres prac obejmuje m.in.: a) Roboty rozbiórkowe • wykucie z muru ościeżnic, demontaż balustrady schodowej, • wywiezienie gruzu z terenu b) Roboty budowlane • Akrylowanie podokienników • Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych antywłamaniowych, ościeżnica stalowa • Dostawa montaż drzwi wewnętrznych stalowych wraz z ościeżnicą stalową – pomieszczenie pod schodami • Dostawa i montaż ościeżnic dla drzwi wewnątrzlokalowych – pomieszczenie pod schodami • Ościeżnice stalowe dla drzwi wewnątrzlokalowych i wejściowych do lokalu – malowanie ościeżnic zamontowanych, wykonanie obróbek obsadzenia • Montaż nowych ościeżnic przekazanych przez Zamawiającego • Montaż skrzydeł drzwiowych przekazanych przez Inwestora • Montaż klamek z szyldami • Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżnicach • Gruntowanie powierzchni • Wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych, dwuwarstwowych na ścianach i sufitach • Przygotowanie podłoża pod okładziny podłogowe – oczyszczenie i gruntowanie pod kleje cementowe • Wykonanie okładzin podłogowych na kleju cementowym • Wykonanie okładzin podłogowych na kleju cementowym – dokończenie prac polegających na oczyszczeniu i zafugowaniu położonych płytek oraz uzupełnienie płytek • Wykonanie okładziny schodów z płytek na zaprawie klejowej, podstopnice, spoczniki, cokoły • Wykonanie cokolików z płytek na zaprawie klejowej oraz uzupełnienie ułożonych cokołów • Wykonanie cokolików na zaprawie klejowej – zafugowanie ułożonego cokołu • Wykonanie posadzek z paneli podłogowych o zwiększonej odporności na ścieranie wraz z warstwą folii izolacyjnej oraz warstwą wygłuszająco-wyrównywującą • Wykonanie cokołów w pokojach • Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin ściennych – jednokrotne gruntowanie podłoża pod kleje cementowe • Wykonanie okładziny ściennej na kleju cementowym w pomieszczeniach mokrych oraz uzupełnienie płytek w łazienkach • Zafugowanie ułożonych płytek • Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności • Malowanie powierzchni wewnętrznych – gruntowanie podłoża • Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, sufitów, klatki schodowej • Dwukrotne malowanie farbami olejnymi oraz emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem – klatki schodowej • Jednokrotne malowanie ścian i sufitów • Wykonanie poprawek malarskich • Dostawa i montaż balustrady systemowej z profili stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo • Wykonanie obróbek wywiewek kanalizacyjnych w dachach krytych blachą – z blachy stalowej powlekanej • Zabezpieczenie rur gazowych podczas wykonywania prac tynkarsko malarskich • Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł • Wykucie podejść kratki wentylacyjnej w kuchni, obróbka otworu, obsadzenie kratki, uzupełnienie gładzi i powłok malarskich • Dostawa montaż szafek gazowych podwójnych • Dostawa i montaż kuchenek elektrycznych z piekarnikiem wolnostojącym • Demontaż istniejących drzwi stalowych zewnętrznych • Powiększenie otworu drzwiowego oraz montaż nadproża stalowego pod drzwi dwuskrzydłowe • Montaż drzwi dwuskrzydłowych o wym. 130x210-d6 stalowe zewnętrze oraz 140x245xd5 stalowe wewnętrzne • Uzupełnienie elewacji, wykonanie nowego ocieplenia ościeżnicy i opaski z tynku wokół nowo obsadzonych drzwi. • Dostawa i montaż grzejników na klatkę schodową • Istniejące drzwi wejściowe /szerokości 90cm/ na klatkę schodową lokali socjalnych należy wymienić na drzwi szerokości d=120cm / wymiar skrzydła 90cm + 30cm/. W związku z tym należy powiększyć istniejący otwór do wymiaru d=130cm, po uprzednim wykonaniu nadproża stalowego. Wykonać nową elewację w miejscach po wymianie drzwi. Drzwi wewnętrzne d=90cm należy wymienić na drzwi d=130cm /90+40cm/. Wysokość drzwi min. 2,0m, przestrzeń nad drzwiami około 30cm zabudować blachą lub płyta g-k. Rysunek dotyczący wymiany drzwi wejściowych na klatkę schodową lokali socjalnych stanowi załącznik Nr 1 do siwz. • Wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnych, m.in.: o Lokal nr 1, 2, 3, 4 wyposażenie: ustępy z płuczka ustępową typu „kompakt”, umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym, postumenty porcelanowe do umywalek, baterie umywalkowe jednouchwytowe z dwoma zaworami, zlew ze stali nierdzewnej – 2-komorowe, syfony podwójne z tworzywa sztucznego, baterie zlewozmywakowe jednouchwytowe z dwoma zaworami, brodziki natryskowe, kabiny natryskowe do kąpieli, narożna, półokrągłe z szybami ze szkła hartowanego, syfony pojedyncze do pralki, wodomierze skrzydłowe domowe, zawory czerpalne, zawory przelotowe instalacji wodociągowych, wykonanie prób szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych – próba zasadnicza (pulsacyjna), próby szczelności instalacji wodociągowych – dodatek w budynkach mieszkalnych, izolacja rurociągów otulinami, o Wyprowadzenie pionów kanalizacyjnych przez stropy i ponad dach: przebicie otworów w elementach z betonu żwirowego – strop – piony kanalizacyjne, przebicia otworów w stropie poddasza – piony kanalizacyjne, przebicia otworów w dachu – piony kanalizacyjne, wykonanie rur wywiewnych wraz z kołnierzami uszczelniającymi dla pokryć z blach płaskiej panelowej, po wyprowadzeniu rur ponad dach wykonanie obróbek blacharskich. • Wykonanie wewnętrznej instalacji, m.in.: • Lokal nr 1,2,3,4 wyposażenie w kocioł wiszący gazowy kondensacyjny 2-funkcyjny na gaz płynny z podłączeniem, wykonanie systemu odprowadzania spalin przez szacht kominowy, zawory kulowe instalacji, montaż grzejników stalowych – przekazanych przez Inwestora, montaż grzejników stalowych ocynkowanych przekazanych przez Zamawiającego, głowice termostatyczne, wykonanie prób szczelności instalacji c.o. • Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, m.in.: o Lokal nr 1, 2,3,4 wykonanie pomiarów 3-fazowego i 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, montaż łączników instalacyjnych świecznikowych, schodowych, montaż dzwonka, gniazd 230V instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe przelotowe podwójne, montaż opraw oświetleniowych przykręcanych (plafoniery) szczelne z zamontowaniem klosza, montaż opraw oświetlenia zawieszane (zwykłe) – żarowa, montaż wentylatorów łazienkowych z wyłącznikiem światła, kuchenki elektryczne czteropaleniskowe wraz z podłączeniem. • Zagospodarowanie terenu poprzez m.in.: o Rozebranie chodników z płyt betonowych, wykonanie koryta, o Wykonanie nawierzchni chodników i opaski: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm., wykonanie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, wykonanie 8 miejsc postojowych z kostki betonowej grub. 8 cm. w tym 2 dla osób niepełnosprawnych o Wykonanie nawierzchni placów postojowych - utwardzenie placu wraz z wykonaniem osłony śmietnikowej, m.in.: wykonanie koryta o głębokości 60 cm, wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji – grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm B10, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie krawężników betonowych z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie śmietnika – ściany z cegieł klinkierowych na zaprawie trasowej, cegła klinkierowa perforowana 250x120x65, ułożenie krokiew , poszycie konstrukcji dachowej (deskowanie płytą OSB wodoodporną gr 22 cm), izolacja z folii polietylenowej przymocowana do konstrukcji drewnianej, pokrycie dachowe blachą powlekaną w postaci paneli płaskich wraz z wszelkimi obróbkami – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, o demontaż i montaż ogrodzenia od strony drogi wojewódzkiej. Ogrodzenie systemowe, panelowe z prętów ocynkowanych. W ogrodzeniu zamontować 2 furtki oraz bramę przesuwną. o Wykonanie zjazdu z drogi wojewódzkiej z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 25 cm, warstwa górna po zagęszczeniu 15 cm, posypce cementowo-piaskowej, krawężniki betonowe na podsypce piaskowej na łukach, krawężniki betonowe z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej. Pod zjazdem należy wykonać przepust fi 500 umożliwiający swobodny przepływ wody. Opracować projekt czasowej organizacji ruchu łącznie z uzgodnieniami oraz zatwierdzeniem, powiadomić Zarządcę drogi o rozpoczęciu robót budowlanych. Dostawa i montaż oznakowania pionowego i poziomego zgodnie ze stałą organizacją ruchu. • Wyposażenie pomieszczeń socjalnych zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarami robót poszczególnych branż ponadto pomieszczenia należy wyposażyć w czteropaleniskową kuchenkę elektryczną wraz z podłączeniem. • Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pomieszczeń w pełny sprzęt ppoż, pozyskania pozytywnej opinii Straży Pożarnej oraz Sanepidu, oraz wszelkich dokumentów niezbędnych do pozyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w Nadzorze budowlanym 2) Wykonawca zobowiązany jest do: a) Zorganizowania zaplecza budowy b) Prowadzenia dokumentacji budowy c) Zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów d) Po zakończeniu budowy do uporządkowania terenu, demontażu obiektów tymczasowych e) Pokrycia ewentualnych strat wynikłych przez prowadzenie robót stanowiących pogorszenie stanu nieruchomości lub jej składników f) Przeprowadzenia ewentualnych badań i sprawdzeń materiałów g) Przygotowania operatu powykonawczego tj. dokumentów niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania (w tym zaewidencjonowana dokumentacja geodezyjna powykonawcza, świadectwa charakterystyki energetycznej, odbiorców i uzgodnień branżowych, pomiarów, atestów lub deklaracji technicznych, ppoż., sanitarnych itd.) h) Zamówienie Wykonawca wykona z własnych materiałów. i) Zamówienie nie obejmuje robót budowlanych ujętych w dokumentacji projektowej dotyczących parteru budynku. Na realizację zadania dot. remontu pomieszczeń parteru oraz prace termomodernizacyjne przeprowadzono odrębne postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego. j) Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych poszczególnych branż. k) Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacja projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. l) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pomieszczeń w pełny sprzęt ppoż, pozyskania pozytywnej opinii Straży Pożarnej oraz Sanepidu, oraz wszelkich dokumentów niezbędnych do pozyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w Nadzorze budowlanym. m) Inne dokumenty niezbędne do dokonania w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o zakończeniu budowy w Nadzorze Budowlanym i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, tj.: oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz uprawnienia, zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, protokoły badań i sprawozdań wewnętrznej instalacji gazu, elektrycznej, przewodów kominowych, pozyskania pozytywnej opinii Straży Pożarnej oraz Sanepidu, oraz wszelkie inne niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. UWAGA Niniejsze zamówienie obejmuje dokończenie prac budowlanych objętych II częścią zamówienia tj. Utworzenie lokali socjalnych w byłej PSP w m. Bąkowiec. W załączeniu dokumentacja fotograficzna obrazująca zakres wykonanych prac II części zmówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę oferent winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy) 8.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Zwoleń O/Garbatka numer konta: 67 9157 0002 0040 0400 0257 0019 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 8.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 8.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 8.5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 8.5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 8.6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 8.6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyc: Formularz ofertowy, oświadczenie wstępne wykonawcy, zobowiązanie o udostępnieniu zasobów, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach