Gmina Lądek ogłasza przetarg
- Adres: 62406 Lądek, ul. Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 763 512 , fax. 632 763 512
- Data zamieszczenia: 2018-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
ul. Rynek 26
62406 Lądek, woj. wielkopolskie
tel. 632 763 512, fax. 632 763 512
REGON: 31101936100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaladek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Utworzenie i wyposażenie placówki „Senior+” (Moduł I) w ramach Programu Wieloletniego Senior + na lata 2015-2020" – prace remontowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Przedmiotem inwestycji jest remont i adaptacja pomieszczeń w budynku komunalnym w Ciążeniu, ul. Wolności 42 na potrzeby utworzenia Klubu Seniora + w Gminie Lądek. Inwestycja polega na wykonaniu remontu i adaptacji pomieszczeń związanych z przebudową budynku na potrzeby utworzenia Klubu Seniora + w Gminie Lądek. Podstawowy zakres robót obejmuje: – wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, – utworzenie pomieszczenia kuchennego i szatni, – wykonanie schodów podwieszanych umożliwiających dostęp do strychu, – wykonanie drugiego WC, – likwidację wypustów ścianek działowych, – wykonanie sufitu podwieszanego, – wymianę istniejących podłóg na posadzki z terakoty, – malowanie i szpachlowanie pomieszczeń, – przełożenie (usytuowanie w ścianach) przewodów instalacji co., – wymianę przewodów i osprzętu instalacji elektrycznej, – roboty uzupełniające konieczne do wykonania zakresu podstawowego w obiekcie, – naprawę schodów wejściowych, podjazdu dla osób niepełnosprawnych i chodnika (dojścia) do budynku. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w w/w dokumentacji. – Załącznik nr 1 do SIWZ Zadanie dofinansowane w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020, Edycja 2018 Moduł I "Utworzenie i/lub wyposażenie placówki "Senior+" Ze względu na wynagrodzenie kosztorysowe - Kosztorys ofertowy jest składany wraz z ofertą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 ) 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: Utworzenie i wyposażenie placówki „Senior+” (Moduł I) w ramach Programu Wieloletniego Senior + na lata 2015-2020 – etap I 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy O/Lądek 55 8542 0001 2200 1935 0213 3373 z dopiskiem „Wadium nr sprawy IZ.271.6.2017” 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 9.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 10.Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem nr 7 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4) kosztorys ofertowy 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium 6) pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/005/24 Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-03-08 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych korytarzy 1 i 2 piętra w budynku biurowca przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa kominów wentylacyjnych wraz z montażem zbiorczych turbowentów przy ul. Sempołowskiej 10-12 i Okrzei 46-48
Dodano: 2024-02-28 - Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński III postępowanie
Dodano: 2024-02-23 - Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-02-20 - Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku gospodarczego dla Zespołu Szkół Łączności w Poznaniu
Dodano: 2024-01-26 - Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie
Dodano: 2023-12-12 - Remont budynku nr 52 w m. Biedrusko
Dodano: 2023-12-11 - „Remont pomieszczeń Leśniczówki Stare Drzewce w Nadleśnictwie Włoszakowice”.
Dodano: 2023-11-14 - Wykonanie robót budowlanych dla zadnia pn. Zapewnienie bezpieczeństwa danych– etap II
Dodano: 2023-11-07