Gmina Jastrzębia ogłasza przetarg
- Adres: 26-631 Jastrzębia, Jastrzębia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 384 05 05 , fax. 48 384 05 04
- Data zamieszczenia: 0000-00-00
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastrzębia
Jastrzębia 110
26-631 Jastrzębia, woj. mazowieckie
tel. 48 384 05 05, fax. 48 384 05 04
REGON: 670223758 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Gminie Jastrzębia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W ramach realizacji zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior plus w Gminie Jastrzębia” przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie w szczególności następujących robót budowlanych w budynku usytuowanym na dz. nr ewid. 89/1 w miejscowości Mąkosy Stare, gm. Jastrzębia: 1) Schody, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, fundamenty, izolacja, elementy żelbetowe, zbrojenie, płytki, balustrada, odtworzenie nawierzchni z kostki, wyprawa z marmolitu, 2) Konstrukcje stalowe, wzmocnienie ściany kolankowej, wzmocnienie płatwi, nadproża stalowe, 3) Poddasze, stolarka budowlana, okna PCV, drzwi PCV, drzwi wewnętrzne, wykonanie otworów pod okna i drzwi, ściany działowe, tynki, kominy wentylacyjne, zabudowy gk, posadzki z miksokreta, wykończenie posadzek, licowanie ścian płytkami, malowanie, balustrada chodowa, schodołaz, 4) Dach, remont konstrukcji dachu, przygotowanie otworów pod okna połaciowe, uzupełnienie izolacji z wełny, dach – kominki wentylacyjne, okna dachowe, 5) Elewacja, odtworzenie elewacji, daszek, 6) Instalacje sanitarne, instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji, instalacja wentylacji, instalacja centralnego ogrzewania, likwidacja naczynia wzbiorczego, 7) Instalacje elektryczne, TB1, okablowanie, osprzęt elektryczny, oprawy oświetleniowe, instalacja komputerowa, instalacje niskoprądowe, przełożenie kabla. 2. Szczegółowy zakres, sposób wykonania oraz ilość robót objętych przedmiotem zamówienia określają niżej wymienione dokumenty będące załącznikami do niniejszej SIWZ: Projekt budowlany (załącznik nr 9), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10). Jako element pomocniczy do wyceny robót budowlanych objętych planowanym zamówieniem w załączniku nr 11 do SIWZ załączono przedmiar robót (W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem, a projektem budowlanym tzn. pomiędzy ilością robót przewidzianych w projekcie, a ilością robót określoną w przedmiarze Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową). 3. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia polegających na wykonywaniu prac fizycznych oraz operatorów sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w §17 projektu umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną wraz z ceną ryczałtową zawierającą wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z niniejszej SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. 2. Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt 7.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
Dodano: 2024-04-26 - Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier architektonicznych budynku przy ul. Piłsudskiego 23.
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa budynku kas na potrzeby toalet dla zwiedzających wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2024-04-17 - Modernizacja budynku leśniczówki Policzna
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa budynku gospodarczego na świetlicę wiejską w msc. Obierwia.
Dodano: 2024-04-05 - Wymiana dachu w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze
Dodano: 2024-03-29 - ZP/CZD/050/24 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB STWORZENIA BIOBANKU i PEDIATRYCZNEGO CENTRUM MEDYCYNY CYFROWEJ na terenie Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie projektu remontu budynku „TB” wraz z wykonaniem robót budowlanych na terenie działki ew. nr 2 z obrębu 20604.
Dodano: 2024-03-20 - SVA/U/4620-16/2024 Remont sieci c.o., budowa przyłącza bud. nr 3 kompleks wojskowy Rzeszów oraz budowa przyłącza c.o. bud. nr 10 kompleks wojskowy Dębica.
Dodano: 2024-03-13 - „Dostępna przestrzeń w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Rogolinie”
Dodano: 2024-03-12