Przetargi.pl
Utworzenie i funkcjonowanie Galerii w ramach projektu "Projektowanie przyszłości - program rozwoju Akademii Sztuk PIęknych im. Jana Matejki w Krakowie na lata 2018-2022" umowa nr POWR.03.05.00-00-Z217/17

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31157 Kraków, Plac Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
  • Data zamieszczenia: 2018-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13
    31157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
    REGON: 27578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa szkoła wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie i funkcjonowanie Galerii w ramach projektu "Projektowanie przyszłości - program rozwoju Akademii Sztuk PIęknych im. Jana Matejki w Krakowie na lata 2018-2022" umowa nr POWR.03.05.00-00-Z217/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres obowiązków związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem Galerii : 1) współpraca z Koordynatorem merytorycznym Galerii w celu ustalania tematyki oraz harmonogramu wystaw, realizacji programu i planów działalności, 2) obsługa kluczowych klientów galerii, 3) zarządzanie bieżącą działalnością Galerii, w tym zapewnienie: a) aranżacji wystaw, b) organizacji i realizacji wernisaży, c) organizacji spotkań autorskich, d) współpraca z muzeami, galeriami i innymi instytucjami kultury oraz twórcami i wydawnictwami w zakresie organizacji wystaw i wydarzeń towarzyszących, 4) promocja Galerii i przedsięwzięć w niej organizowanych, w tym prowadzenie strony internetowej i/lub fanpage’u galerii, a także organizacja konferencji prasowych, 5) współpraca z Koordynatorem projektu, 6) przekazywanie dokumentacji niezbędnej do monitorowania wskaźników, przygotowywania wniosków o płatność, i innych sprawozdań lub dokumentacji projektowej Koordynatorowi projektu, 7) przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych wynikających z działalności Galerii, 8) udział w comiesięcznych spotkaniach zespołu realizującego projekt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79950000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani s do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach