Przetargi.pl
Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej wraz z zagospodarowaniem Potoku Czechowickiego - cz.2. Zagospodarowanie Potoku Czechowickiego wraz rewitalizacją przyległego terenu

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2147110 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1
    43502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 2147110, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 52360800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej wraz z zagospodarowaniem Potoku Czechowickiego - cz.2. Zagospodarowanie Potoku Czechowickiego wraz rewitalizacją przyległego terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pn.: „Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej wraz z zagospodarowaniem Potoku Czechowickiego - cz.2. Zagospodarowanie Potoku Czechowickiego wraz rewitalizacją przyległego terenu” obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem Potoku Czechowickiego wraz z rewitalizacją przyległego terenu. Zestawienie powierzchni inwestycji: Całkowita powierzchnia w granicach opracowania ok. 3,67 ha w tym: - powierzchnia potoku 1,300 ha - pozostałe tereny 2,370 ha Zakres prac obejmuje m.in.: a) Zarurowanie rowu, b) Wymianę przepustów pomiędzy stawami, c) Wykonanie przelewów powierzchniowych, d) Wykonanie umocnienia grobli, e) Wykonanie rowu w dnie stawów, f) Wycinkę i pielęgnacja drzew i krzewów, g) Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, h) Wykonanie placu wyposażonego w urządzenia o charakterze rekreacyjno-sportowym oraz tablice edukacyjne i interaktywne, i) Wykonanie ścieżek komunikacji pieszej, j) Montaż elementów małej architektury wzdłuż przebiegu ścieżki, k) Budowa linii kablowej nn 0,4 kV i wykonanie oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 7 do SIWZ- dokumentacja projektowa, na którą składają się opracowania: 1) Cz.I. Projekt zagospodarowania terenu, 2) Cz.II. Architektoniczno-budowlana, Tom 1. Architektura i drogi, Tom.1.1. Architektura, 3). Cz.II. Architektoniczno-budowlana, Tom 1. Architektura i drogi, Tom 1.2. Branża drogowa, 4) Cz.II. Architektura i drogi, Tom 1. Architektura i drogi, Tom 1.3. Branża elektryczna, 5) Tom 2. Hydrotechnika, 6) Projekt urządzenia zieleni z inwentaryzacją i gospodarką drzewostanem, Tom I. Projekt urządzenia zieleni, 7) Projekt urządzenia zieleni z inwentaryzacją i gospodarką drzewostanem, Tom II Inwentaryzacja przyrodnicza, 8) Projekt urządzenia zieleni z inwentaryzacją i gospodarką drzewostanem, Tom III. Gospodarka drzewostanem, 9) Projekt naturalizacji przyrodniczej, 10) Operat wodnoprawny, 11) Koncepcja utworzenia ścieżki dydaktyczno-przyrodniczej „Dolina Potoku Czechowickiego” na terenie suchego polderu, 12) Projekt budowlany zamienny pn. Rozprowadzenie wód Potoku Czechowickiego przez stawy w ramach jego renaturyzacji”. - załącznik nr 8 do SIWZ- przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA: Zamawiający wprowadza zmianę w treści projektu budowlanego Tom 1.3. Branża elektryczna. Zamawiający wymaga, aby słupy oświetlenia parkowo-ulicznego o wysokości 6,0 m ponad poziom terenu wykonane były z kompozytu, z nadrukiem „kora brzozy” z podświetleniem wewnętrznym słupa. Oprawy oświetleniowe LED ze źródłem światła o mocy min.30W, skuteczność świetlna oprawy min.140 lm/W, klasa szczelności IP65, żywotność 10000 h, temperatura barwowa 4000 K. UWAGA: Wartość planowanych prac do wykonania w 2019 roku nie może przekroczyć kwoty 6 100 000,00 zł. Uwaga: Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w wyżej wymienionych dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągniecia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie projektu „Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej wraz z zagospodarowaniem Potoku Czechowickiego” nr UDA-RPSL.05.04.03-24-067B/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V „Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów” Działanie 5.4 „Ochrona różnorodności biologicznej” Podziałanie 5.4.3. „Dziedzictwo kulturowe - konkurs.” Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy, niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). W szczególności nw. czynności w ramach realizacji umowy powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę: - roboty ziemne, - roboty hydrotechniczne, - roboty elektroinstalacyjne. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Po zawarciu umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa wyżej realizujących prace objęte umową. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących prace objęte umową. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy – załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. tabela elementów rozliczeniowych (wypełniona zgodnie z Działem XIII SIWZ – Opis sposobu obliczenia ceny) – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.5. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.6. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach