Przetargi.pl
Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) dla jednostki ewidencyjnej Świątniki Górne - obszar wiejski w powiecie krakowskim

Powiat Krakowski ogłasza przetarg

  • Adres: 30-037 Kraków, Al. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 634 42 70 , fax. 126 335 294
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krakowski
    Al. Słowackiego 20
    30-037 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 634 42 70, fax. 126 335 294
    REGON: 35155486700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) dla jednostki ewidencyjnej Świątniki Górne - obszar wiejski w powiecie krakowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) dla jednostki ewidencyjnej Świątniki Górne - obszar wiejski w powiecie krakowskim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w Warunkach Technicznych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ (wraz z załącznikami) oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł, szczegółowe wymagania dotyczące wadium zostały wskazane w rozdziale IX SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: Wypełniony Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, w którym należy podać: 1) cenę brutto za wykonanie zamówienia (w zł), 2) termin udzielonej rękojmi oraz gwarancji jakości wykonania (w miesiącach). 2. Do Formularza ofertowego należy załączyć : 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - o których mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - o którym mowa w rozdz. VI ust. 5 pkt 1) SIWZ – jeżeli dotyczy, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania - o którym mowa w rozdz. VII ust. 26 SIWZ– jeżeli dotyczy, 4) kserokopię dowodu wniesienia wadium. 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w sytuacji opisanej w rozdz. VII ust. 4 SIWZ 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), ma obowiązek przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Uwaga: W przypadku wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (co oznacza brak powiązań zarówno kapitałowych jaki i osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 798)), Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach