Przetargi.pl
UTWORZENIE AKADEMII ZDROWIA W PLACÓWKACH WSPARCIA DZIENNEGO W DĘBICY, UMOŻLIWIAJĄCE WZROST JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG I ROZSZERZENIE OFERTY LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI

Gmina Miasta Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Ratuszowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 838 100 , fax. 146 838 161
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Dębicy
    ul. Ratuszowa 2
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 146 838 100, fax. 146 838 161
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTWORZENIE AKADEMII ZDROWIA W PLACÓWKACH WSPARCIA DZIENNEGO W DĘBICY, UMOŻLIWIAJĄCE WZROST JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG I ROZSZERZENIE OFERTY LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i remont budynku ŚDS i DDP polegający na wykonaniu następujących robót budowlanych: 1.1. roboty rozbiórkowe i demontażowe, 1.2. roboty adaptacyjno – wykończeniowe, 1.3. uzupełnienie izolacji pionowej ścian piwnic, 1.4. wymiana drenażu wokół budynku, 1.5. przebudowa szybu windowego (wraz z montażem nowej windy), 1.6. przebudowa instalacji sanitarnych (wod. – kan. , c.o. wraz z wymianą pieców na kondensacyjne) 1.7. przebudowa instalacji elektrycznej, 1.8. wymiana: pokrycia dachu z blachy, więźby dachowej, docieplenia dachu i strychu, 1.9. remont elewacji wraz z wymianą obróbek blacharskich, 1.10. wymiana stolarki drzwiowej i osadzenie nowej stolarki okiennej, 1.11. budowa nowej klatki schodowej, 1.12. wykonanie nowej nakładki asfaltowej na części parkingu, 1.13. remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 2. Istniejący budynek jest obiektem wolnostojącym w całości podpiwniczonym. Posiada trzy kondygnacje nadziemne oraz użytkowe poddasze. Przekrywa go dach czterospadowy z dużymi, centralnie usytuowanymi facjatami w elewacjach podłużnych. Od strony ścian szczytowych dach posiada pojedyncze lukarny. Główne wejście do budynku znajduje się w elewacji frontowej (południowo – zachodniej). Wejście osłonięte jest niewielkim daszkiem. Pomieszczenia narożne na poziomie I i II piętra posiadają duże, podłużne balkony wchodzące łukowym zakończeniem w część elewacji szczytowych. Elewacja podłużna po przeciwległej stronie posiada cztery mniejsze, pojedyncze balkony. Po stronie południowo – wschodniej w poziomie parteru do budynku przylega mała przybudówka stanowiąca przedsionek do windy osobowej. Prowadzi do niej pochylnia dla osób niepełnosprawnych zapewniająca połączenie z poziomem terenu. Konstrukcja budynku jest tradycyjna, murowana w układzie podłużnym, trójtraktowym. 3. Podstawowe parametry techniczne budynku przed rozbudową: - powierzchnia zabudowy - 354,80 m2, - powierzchnia użytkowa - 1 084,70 m2, - kubatura - 5 016,70 m3. Podstawowe parametry techniczne budynku po rozbudowie: - powierzchnia zabudowy - 385,70 m2, - powierzchnia użytkowa - 1 169,50 m2, - kubatura - 5 418,20 m3. 4. Prace prowadzone będą w „częściowo czynnym” obiekcie, dlatego należy uzgodnić z dyrektorem ŚDS i DDP czas prowadzenia robót. 5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy UPzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Części II i III SIWZ – WU i OPZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 10.11 IDW. d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SIWZ – WU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215200-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Dla części 1: 24 000,00 zł, Dla części 2: 500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach