Miasto Suwałki ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
- Data zamieszczenia: 2020-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
ul. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
REGON: 79067103000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargi_w_2020_r/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie terenu (wykonanie ciągu pieszo-rowerowego) pomiędzy ul. Węgorzewską a Giżycką (Al. O. Ha – Aleja Osiedla Hańcza) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ciągu pieszo-rowerowego wraz siłownią zewnętrzną, ławkami, koszami do śmieci - pomiędzy ul. Węgorzewską a Giżycką (Al. O. Ha – Aleja Osiedla Hańcza) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 oraz formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. UWAGA: Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę w formie dokumentów elektronicznych, podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 6 Ustawy Pzp., nie potwierdzają spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (załączniki nr 3 i 6). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale 11, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz dane wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.) dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje poprzez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. W przypadku złożenia dokumentów w formie elektronicznej poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentów następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie wewnętrznego placu zabaw w Żłobku Gminy Siemiatycze
Dodano: 2024-02-06 - Wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z ogrodzeniem na potrzeby klubu dziecięcego w Jabłonce Kościelne
Dodano: 2023-07-27 - Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Wysokie Mazowieckie
Dodano: 2023-06-06 - Budowa i modernizacja placów zabaw na terenie gminy Wąsosz
Dodano: 2022-09-14 - Dostawa i montaż obiektów małej architektury- plac zabaw w dzielnicy Baraki, zlokalizowany na działce nr 44/4, 46/1 w Augustowie – etap III
Dodano: 2021-04-09 - Dostawa i montaż elementów placu zabaw i siłowni zewnętrznej w dzielnicy Śródmieście w Augustowie
Dodano: 2021-04-08 - Budowa placów zabaw w miejscowościach: Siemień Nadrzeczny, Pniewo i Mikołajki - Gmina Łomża
Dodano: 2021-03-12 - Wyposażenie placu zabaw wraz z wykonaniem labiryntu z palisady drewnianej na terenie MINI PARKU u zbiegu Szosy Zambrowskiej i ulicy Piłsudskiego w Łomży - ETAP I
Dodano: 2021-01-11 - Budowa placów zabaw w miejscowościach: Siemień Nadrzeczny, Pniewo i Mikołajki - Gmina Łomża
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa i montaż elementów placu zabaw i siłowni zewnętrznej w dzielnicy Śródmieście w Augustowie
Dodano: 2020-11-18