Przetargi.pl
Utwardzenie terenu poprzez stworzenie ciągu pieszo - rowerowego wraz z remontem koryta Młynówki Cieszyńskiej w związku z realzacją projektu" Open Air Muzeum. Cieszyn. Cesky Tesin" w Cieszynie

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 43400 Cieszyn, ul. Liburnia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 582 890 , fax. 338 582 890
  • Data zamieszczenia: 2018-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Liburnia 4
    43400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 338 582 890, fax. 338 582 890
    REGON: 7279631300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie terenu poprzez stworzenie ciągu pieszo - rowerowego wraz z remontem koryta Młynówki Cieszyńskiej w związku z realzacją projektu" Open Air Muzeum. Cieszyn. Cesky Tesin" w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Całe zadanie obejmuje swym zakresem stworzenie „Open Air Muzeum. Cieszyn. Cesky Tesin”, poprzez wykonanie ciągu pieszo- rowerowego wraz z przebudową koryta Młynówki Cieszyńskiej, montażem gablot podświetlanych, montażem elementów małej architektury, montażem siedzisk indywidualnych (Kół Czasu, siedzisk drewnianych), montażem oświetlenia, wykonaniem nawierzchni żwirowej w obrębie stojaków na rowery oraz siedzisk indywidualnych, budową górki widokowej, remontem wskazanych odcinków istniejącej barierki, wycinką drzew oraz przesadzeniem istniejących krzewów oraz nowe nasadzenia w postaci zieleni wysokiej, średniej i niskiej. 2. Zakres zadania objęty w pkt I – realizacja ciągu pieszo – rowerowego. 1) utwardzenie terenu poprzez wykonanie ciągu pieszo-rowerowego od skrzyżowania z ulica Zamkową do skrzyżowania z ul. Sportową, 2) budowę oświetlenia ulicznego, 3) montaż obiektów małej architektury, 4) montaż gablot podświetlanych, 5) montaż siedzisk indywidualnych (Kół Czasu, siedzisk drewnianych), 6) wykonanie nawierzchni żwirowej w obrębie stojaków na rowery oraz siedzisk indywidualnych, 7) budowę górki widokowej, 8) remont wskazanych odcinków istniejącej barierki, 9) przesadzenie istniejących krzewów oraz nowe nasadzenia w postaci zieleni wysokiej. 3. Zakres zadania objęty w pkt II - remont koryta „Młynówki Cieszyńskiej”. 1) remont istniejącego muru oporowego od strony Góry Zamkowej poprzez miejscowe uzupełnianie, spoinowanie oraz jego oczyszczenie, 2) rozbiórka umocnienia drewnianego, 3) wykonanie nowego umocnienia kamiennego – mur wykonany jako płaszcz żelbetowy obłożony piaskowcem szarym, 4) odmulenie dna Młynówki Cieszyńskiej, 5) wykonanie miejsc habitatowych jako schronienie dla ryb, 6) demontaż istniejącej bariery wzdłuż koryta kanału Młynówka, przedłużenie bariery do wysokości 1,2 m oraz ponowny jej montaż na cokole nowego umocnienia kamiennego, 7) montaż latarni parkowych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotowego zadania do wybudowania w miejscu realizacji projektu obowiązkowego wielkopowierzchniowego billboardu, którego rozmiary muszą gwarantować wystarczającą widoczność i czytelność informacji (wymiary minimalne wynoszą 250 cm x 150 cm). Szczegóły co do treści billboardu zostaną ustalone bezpośrednio z wybranym wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium winno zostać wniesione przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i muszą zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w sytuacji, gdy: - wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, wadium może zostać wniesione przez Pełnomocnika (jednego z wykonawców) występującego w imieniu wszystkich wykonawców, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego nr 29 1050 1083 1000 0022 8826 4480. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium – Roboty Budowlane Open Air Muzeum. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 7. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Kasie Miejskiego Zarządu Dróg, ul. Liburnia 4, pok. nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku zamawiającego. 9. Wadium w formie nie pieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione – jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się u zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz oferty – według załącznika 1 do SIWZ, b) oświadczenie wstępne – według załącznika 2 do SIWZ, z tym że w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, e) oświadczenie o grupie kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach