Przetargi.pl
UTWARDZENIE KOSTKĄ BETONOWĄ ORAZ PŁYTAMI BETONOWYMI TYPU JOMB DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 586 782 325
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11
    84242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 586 782 325
    REGON: 53989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.luzino.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTWARDZENIE KOSTKĄ BETONOWĄ ORAZ PŁYTAMI BETONOWYMI TYPU JOMB DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utwardzeniu kostka betonową oraz płytami betonowymi typu JOMB dróg gminnych na terenie gminy Luzino. 3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części: 1. CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA Utwardzenie nawierzchni ulic na terenie miejscowości Luzino, jak niżej: 1) utwardzenie nawierzchni ul. Krzywej w Luzinie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku o długości 100 m i szerokości 5 m. UWAGA! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, w przedmiotowym zadaniu, został zmniejszony do zakresu określonego w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, stanowiącym element dokumentacji projektowej. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej. 2) utwardzenie nawierzchni ul. Kwiatowej w Luzinie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku o długości 170 m i szerokości 5 m. 3) utwardzenie nawierzchni ul. Abrahama w Luzinie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku o długości 260 m i szerokości 3 m. 4) utwardzenie nawierzchni ul. Kardynała Wyszyńskiego w Luzinie kostką betonową na odcinku o długości 135 m i szerokości 5 m. UWAGA! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, w przedmiotowym zadaniu, został zmniejszony do zakresu określonego w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, stanowiącym element dokumentacji projektowej. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej. 5) utwardzenie nawierzchni ul. Partyzantów w Luzinie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku o długości 180 m i szerokości 5 m. UWAGA! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, w przedmiotowym zadaniu, został zmniejszony do zakresu określonego w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, stanowiącym element dokumentacji projektowej. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej. 6) utwardzenie nawierzchni ul. Krótkiej w Luzinie kostką betonową na odcinku o powierzchni 180 m2. 2. CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA Utwardzenie nawierzchni ulic na terenie miejscowości Kębłowo, Kochanowo oraz Zielnowo, jak niżej: 1) utwardzenie nawierzchni ul. Rolniczej w Kębłowie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku o długości 300 m i szerokości 5m. UWAGA! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, w przedmiotowym zadaniu został zmniejszony do zakresu określonego w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, stanowiącym element dokumentacji projektowej. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej. 2) utwardzenie nawierzchni ul. Siewnej w Kębłowie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku o długości 250 m i szerokości 5m. UWAGA! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, w przedmiotowym zadaniu został zmniejszony do zakresu określonego w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, stanowiącym element dokumentacji projektowej. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej. 3) utwardzenie nawierzchni ul. Strażackiej w Kębłowie kostką betonową na odcinku o długości 100 m i szerokości 5m. UWAGA! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, w przedmiotowym zadaniu został zmniejszony do zakresu określonego w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, stanowiącym element dokumentacji projektowej. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej. 4) utwardzenie wjazdów z ulicy Bema na ulicę Wiejską oraz z ulicy Broniewskiego na ulicę Ludową w Kębłowie kostką betonową o powierzchni 105 m2. 5) utwardzenie nawierzchni ul. Wspólnej w Kochanowie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku o długości 80 m i szerokości 5 m. UWAGA! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, w przedmiotowym zadaniu został zmniejszony do zakresu określonego w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, stanowiącym element dokumentacji projektowej. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej. 6) utwardzenie nawierzchni drogi w Zielnowie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku o długości 50 m i szerokości 5 m. UWAGA! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, w przedmiotowym zadaniu został zmniejszony do zakresu określonego w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, stanowiącym element dokumentacji projektowej. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej. 3. CZĘŚĆ NR 3 ZAMÓWIENIA Utwardzenie nawierzchni ulic na terenie miejscowości Barłomino, Tępcz, Wyszecino oraz Sychowo, jak niżej: 1) utwardzenie nawierzchni ul. Ks. Jana Twardowskiego w Barłominie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku o długości 150 m i szerokości 5 m. UWAGA! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, w przedmiotowym zadaniu, został zmniejszony do zakresu określonego w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, stanowiącym element dokumentacji projektowej. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej. 2) utwardzenie nawierzchni ul. Okrężnej w Tępczu płytami betonowymi typu JOMB na odcinku o długości 100 m i szerokości 3m. UWAGA! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, w przedmiotowym zadaniu, został zmniejszony do zakresu określonego w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, stanowiącym element dokumentacji projektowej. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej. 3) utwardzenie nawierzchni wjazdu do Szkoły Podstawowej w Wyszecinie płytami betonowymi typu JOMB o długości 80 m i szerokości 5m. UWAGA! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, w przedmiotowym zadaniu, został zmniejszony do zakresu określonego w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, stanowiącym element dokumentacji projektowej. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej. 4) utwardzenie nawierzchni ul. Szkolnej w Sychowie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku 70 m i szerokości 5m. UWAGA! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, w przedmiotowym zadaniu został zmniejszony do zakresu określonego w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, stanowiącym element dokumentacji projektowej. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe określone zostały, odpowiednio do części zamówienia, w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, którą tworzą: projekty drogowe i/lub plany sytuacyjne umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, odpowiednio dla: 1) części nr 1 zamówienia 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy zł i 00/100); 2) części nr 2 zamówienia 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł i 00/100); 3) części nr 3 zamówienia 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł i 00/100); UWAGA! Zamawiający informuje, że Wykonawca zabezpieczając oferty częściowe wadium, może wnieść wadium dla każdej części zamówienia lub kumulatywnie. Jednakże w tym drugim przypadku należy pamiętać o przyporządkowaniu kwoty wadium do poszczególnych części zamówienia. 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na okres co najmniej związania ofertą. 8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). 8.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczy w Krokowej o/ Luzino nr rachunku 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090 z dopiskiem: WADIUM UTWARDZENIE KOSTKĄ BETONOWĄ ORAZ PŁYTAMI BETONOWYMI TYPU JOMB DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO – CZĘŚĆ NR … KWOTA …..- SPRAWA NR 21.2018. 8.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert. 8.6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, oryginał dokumentu został złożony razem z ofertą lub oddzielnie w Kancelarii Urzędu Gminy Luzino. 8.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązania Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 8.10. W przypadku składania wadium w innej formie niż pieniądz, gdy Wykonawca wniesie wadium w jednym dokumencie np. gwarancji lub poręczeniu na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający, w przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy na jedną lub kilka części zamówienia, zwróci wadium po podpisaniu umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do Oferty sporządzonej w oparciu o Formularz Ofertowy, wypełniony i podpisany, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca winien dołączyć: 1) oświadczenie, wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ 2) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 3) gwarancje lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Ponadto, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.luzino.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach