Przetargi.pl
Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi powiatowej nr 2645 L Puszno Godowskie - Świdno na odcinku od km 4+190 do km 4+430, dł. 240,00 mb w miejscowości Świdno

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej ogłasza przetarg

  • Adres: 24-320 Poniatowa, ul. Młodzieżowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 204 072 , fax. 818 204 072
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
    ul. Młodzieżowa 6
    24-320 Poniatowa, woj. lubelskie
    tel. 818 204 072, fax. 818 204 072
    REGON: 43102961300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopole.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi powiatowej nr 2645 L Puszno Godowskie - Świdno na odcinku od km 4+190 do km 4+430, dł. 240,00 mb w miejscowości Świdno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi powiatowej nr 2645 L Puszno Godowskie - Świdno na odcinku od km 4+190 do km 4+430, długości 240 mb w miejscowości Świdno” Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach podziału środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych przewiduje w 2019 r., dofinansowanie na realizacje w/w inwestycji. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: a) roboty pomiarowe, b) profilowanie i zagęszczenie podłoża, c) w-wa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm,gr.20 cm, d) w-wa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, gr, 15 cm (stanowi górną w-wę nawierzchni z kruszyw łamanych), e) uzupełnienie poboczy gruntem. 2. Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania, określa, przedmiar robót i kosztorys ofertowy wymagany wraz z ofertą, stanowiący załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SIWZ”, danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwanych dalej SST, z obowiązującymi przepisami i normami. 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu podobnych robót drogowych na dalszych odcinkach drogi powiatowej 2645 L. Zamówienie uzupełniające może być wykonane do kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przeznaczoną w budżecie Powiatu Opolskiego na niniejsze zadanie a kwotą złożonej oferty wyłonionej jako najkorzystniejsza w zamówieniu podstawowym. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego zakres robót określony będzie w kosztorysie ofertowym. Ceny poszczególnych pozycji kosztorysu ofertowego na zamówienie uzupełniające będą takie same jak w przypadku kosztorysu ofertowego złożonego w zamówieniu podstawowym. 4. Minimalny okres gwarancji – min. 36 miesięcy, licząc od daty wskazanej w protokóle odbioru końcowego Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny dodatkowe 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SIWZ) .Wykonawca składając ofertę, akceptuje oświadczenie gwarancyjne, stanowiące załącznik do umowy (załącznik Nr,8) w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Deklarowany okres gwarancji obejmuje wszelkie roboty, materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia niezależnie od okresu udzielanego przez producenta. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: – 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ,na cały okres związania ofertą, w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2018 poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: Bank Pekao S.A. nr 81 1240 5497 1111 0010 4156 4009 z dopiskiem: „Wadium na postępowanie znak: „DT.ZP.2720.02.2019”. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30.04.2019r., do godziny 10:30. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 2187) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , 24-320 Poniatowa, ul, Młodzieżowa 6 (pokój 7) a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – zał. nr 1, wraz z kosztorysem ofertowym– zał. nr10; 2. oświadczenie Wykonawcy w sprawie wypełnienia obowiązków informacyjnych -RODO –zał. nr 4 .3.Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub mocodawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach