Urząd Miejski w Sulęcinie ogłasza przetarg
- Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7553601 , fax. 095 7552122
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulęcinie
ul. Lipowa 18 18
69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
tel. 095 7553601, fax. 095 7552122
REGON: 00052617900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY SULĘCIN ORAZ USUWANIA SKUTKÓW ZIMY W ROKU 2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY SULĘCIN ORAZ USUWANIA SKUTKÓW ZIMY W ROKU 2010. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy , którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i załączników. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. III.2. wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną) : 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 1) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 1). 3.Oświadczenie o posiadanym sprzęcie 4. Referencje z 2007 i 2008 roku o podobnym charakterze min. wartość 200.000 zł za rok. 5. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 6. Zezwolenie na prowadzenie powyższej działalności z zakresie odbierania odpadów komunalnych 7. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi związane z odbiorem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iłowa
Dodano: 2016-04-15 - Czyszczenie 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-02-23 - Przeglądy i czyszczenia 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2016-01-14 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Ośno Lubuskie
Dodano: 2015-12-29 - Przeglądy i czyszczenia 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2015-12-10 - Usługi polegające na: czyszczeniu i serwisie urządzeń sozotechnicznych zlokalizowanych na terenach administrowanych przez JW 5701 w garnizonach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, oraz serwisie i czyszczeniu myjni pojazdów firmy Awas zlokalizowanych JW 5700 w Międzyrzeczu oraz JW 3949 w Skwierzynie wraz z odbiorem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów powstałych w wyniku realizacji tej usługi oraz odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania odpadów wytworzonych przez 45 WOG i jednostki przez niego administrowane
Dodano: 2015-12-09 - Odbiór, załadunek, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów (poprzez odzysk lub utylizację na składowisku odpadów niebezpiecznych) z terenu Jednostki Wojskowej 4408 w Sulechowie
Dodano: 2015-10-26 - Przedsięwzięcie związane z rekultywacją środowiska po wydołowanych zbiornikach MPS na terenie JW 4408 Sulechów
Dodano: 2015-10-13 - Utrzymanie czystości na terenie Gminy Sulechów w roku 2015.
Dodano: 2015-01-19 - Przeglądy i czyszczenia 22 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2015-01-16