Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40007 Katowice, ul. Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 592 048 , fax. 323 592 048
- Data zamieszczenia: 2016-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12
40007 Katowice, woj. śląskie
tel. 323 592 048, fax. 323 592 048 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania (w tym usług rozwojowych) Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP, zwanego dalej „Systemem”, w łącznej liczbie do 150 osobodni w okresie trwania umowy (1 osobodzień = 8 godzin roboczych). 2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) pielęgnację (maintenance) - czynności związane z zapewnieniem ciągłości poprawnej i bezawaryjnej pracy Systemu oraz niezakłóconego korzystania z Systemu przez użytkowników. b) usługi rozwojowe - rozszerzenie lub modyfikacja standardu funkcjonalnego lub charakterystyk jakościowych Systemu oraz przygotowanie i doręczenie Zamawiającemu dokumentacji wykonanej zmiany w Systemie; integracja z systemami zewnętrznymi, w tym projektowanie i implementacja interfejsów oraz przygotowanie i doręczenie Zamawiającemu dokumentacji wykonanej zmiany w Systemie; c) usuwanie usterek – przyjęcie i analiza zgłoszenia serwisowego o incydencie, informacja o poprawce i jej wdrożeniu przekazywaną Użytkownikowi lub administratorom Zamawiającego, analiza danych, zmiany w konfiguracji lub oprogramowaniu Systemu wykonywane w celu usunięcia Usterki, z zastrzeżeniem pierwszeństwa sposobu usunięcia usterki przy zastosowaniu aktualizacji oprogramowania opublikowanej przez producenta, chyba że Strony ustalą inny sposób usunięcia usterki, dokumentowanie wprowadzonych w Systemie zmian; d) poprawki i aktualizacje – monitorowanie zmian prawa mającego zastosowanie do zakresu stosunków objętych działaniem Systemu oraz niezwłoczne dostosowywanie Systemu do tych zmian; ocena zasadności zastosowania w Systemie wskazanych przez Zamawiającego poprawek i aktualizacji opublikowanych przez producenta oprogramowania lub niezwłoczna ich implementacja w Systemie na żądanie Zamawiającego; e) konsultacje zdalne; 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Termin realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w terminie od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy albo do wyczerpania 150 osobodni świadczenia usług w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej 5) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie serwisu rocznego systemu RATUSZ na rok 2024.
Dodano: 2024-01-04 - Serwis i opieka autorska nad systemem obiegu dokumentów PROTON w jednostkach Gminy Miasta Tychy w 2024 roku wraz z dostawą licencji BROKER NU
Dodano: 2023-12-28 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego systemu zabezpieczenia aplikacji i usług dostępnych z sieci publicznej, tj. dla urządzeń firmy F5 wraz z zainstal. oprogr.
Dodano: 2023-10-27 - Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
Dodano: 2023-06-26 - ZP/SP/7/2023_Usługa objęcia nadzorem autorskim modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica Plus oraz AMMS Plus oraz świadczenie usług serwisowych oprogramowania w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
Dodano: 2023-05-25 - świadczenie usług wsparcia systemu RIS
Dodano: 2021-04-23 - Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
Dodano: 2021-03-24 - Świadczenie usług serwisowych systemów Infomedica/AMMS
Dodano: 2021-02-17 - Świadczenie usług serwisu i nadzoru autorskiego nad systemami pakietu Ratusz dla Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy oraz jednostek obsługiwanych w ramach obsługi wspólnej w 2021 roku
Dodano: 2021-02-15 - Opieka autorska nad systemami podatkowo-księgowymi
Dodano: 2021-02-03