Przetargi.pl
Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg powiatowych utrzymywanych przez Gminę Miejską Kętrzyn

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 752 05 20 , fax. 89 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11
    11400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 752 05 20, fax. 89 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg powiatowych utrzymywanych przez Gminę Miejską Kętrzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg powiatowych utrzymywanych przez Gminę Miejską Kętrzyn z podziałem na 3 niżej wskazane części: 1) Część I Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych 2) Część II Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych w przypadku braku zjawisk atmosferycznych typowych dla okresu zimowego (brak pokrywy śnieżnej, brak gołoledzi, brak szronu, brak lodowicy) 3) Część III Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg powiatowych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I - „Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych” obejmuje: 1) zapewnienie materiałów do zimowego utrzymania jezdni i chodników, 2) skuteczne zwalczanie śliskości zimowej poprzez zastosowanie dopuszczonych do obrotu środków chemicznych i mechanicznych: a) bezzwłocznie po zaprzestaniu opadów, a przy opadach długookresowych – stosownie do panujących warunków atmosferycznych z zastrzeżeniem, że nie ma prawa powstać warstwa ubitego lub udeptanego śniegu o grubości przekraczającej 1 cm, b) bezzwłocznie po wystąpieniu gołoledzi, c) w/g potrzeb w pozostałych przypadkach, 3) bieżące oczyszczanie chodników, usuwanie śniegu, lodu, błota oraz stosowanie środków chemicznych i mechanicznych w obrębie przejść dla pieszych, usuwanie (wywożenie) śniegu, lodu, błota oraz stosowanie środków chemicznych i mechanicznych w obrębie jezdni, placów, rozjazdów - ze szczególnym uwzględnieniem przejść dla pieszych, 4) bezzwłoczne przystąpienie do odkuwania lodu przy urządzeniach kanalizacji burzowej - w okresach odwilży, 5) bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z jezdni, 6) bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z chodników w pasach drogowych, 7) zapewnienie materiałów do zimowego utrzymania chodników i ich rozmieszczenie w rejonie objętych zadaniem (w pojemnikach), 8) uprzątanie błota, śniegu, lodu z chodnika rozumiane jako stosowanie środków chemicznych i mechanicznych mających na celu zebranie i przemieszczenie mas do krawędzi chodnika a następnie usuwanie (wywożenie) zebranych mas ze szczególnym uwzględnieniem: a) miejsc związanych z przejściami dla pieszych, b) bezpieczeństwa ruchu na chodniku, 9) bieżące usuwanie piasku pozimowego z chodnika (po każdorazowym zejściu pokrywy śniegowo-lodowej oraz ustaniu warunków zimowych na co najmniej 3 dni) 10) zapewnienie pełnej dyspozycyjności pracowników wykonawcy oraz sprzętu wskazanego w ofercie do realizacji usługi, 11) zapewnienie pełnej dyspozycyjności sprzętu do realizacji usługi oraz osób do jego obsługi; 12) bieżące usuwanie piasku pozimowego z jezdni (po każdorazowym zejściu pokrywy lodowej); 13) usuwanie piasku pozimowego z jezdni po zakończeniu sezonu zimowego – nie później niż do 30 kwietnia (chyba, że warunki atmosferyczne nie będą na to pozwalały - wówczas w terminie odrębnie uzgodnionym z zamawiającym). UWAGA: Zamawiający zakłada możliwość czasowej zmiany zakresu rzeczowego przewidzianego przedmiotu zamówienia, z realizacją w dowolnym okresie trwania zamówienia, związanego z koniecznością utrzymania dróg wybudowanych lub poddawania dróg modernizacjom lub z innych przyczyn nie możliwych do sprecyzowania w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Część II - „Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych w przypadku braku zjawisk atmosferycznych typowych dla okresu zimowego (brak pokrywy śnieżnej, brak gołoledzi, brak szronu, brak lodowicy) obejmuje: 1) zamiatanie ręczne i mechaniczne utwardzonych nawierzchni jezdni, parkingów i ścieżek rowerowych w pasie drogowym oraz chodników, 2) oczyszczanie nawierzchni ażurowych (z płyt np. yombo, trylinka) i gruntowych, 3) usuwanie zmiotek ulicznych oraz powstałych na chodniku, 4) usuwanie piasku pozimowego z jezdni po zakończeniu sezonu zimowego – nie później niż do 30 kwietnia (chyba, że warunki atmosferyczne nie będą na to pozwalały - wówczas w terminie odrębnie uzgodnionym z zamawiającym), UWAGA: Zamawiający zakłada możliwość czasowej zmiany zakresu rzeczowego przewidzianego przedmiotu zamówienia, z realizacją w dowolnym okresie trwania zamówienia, związanego z koniecznością utrzymania dróg wybudowanych lub poddawania dróg modernizacjom lub z innych przyczyn nie możliwych do sprecyzowania w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Część III- „Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg powiatowych” obejmuje: 1) zapewnienie materiałów do zimowego utrzymania jezdni i chodników, 2) skuteczne zwalczanie śliskości zimowej poprzez zastosowanie dopuszczonych do obrotu środków chemicznych i mechanicznych: a) bezzwłocznie po zaprzestaniu opadów, a przy opadach długookresowych - stosownie do panujących warunków atmosferycznych z zastrzeżeniem, że nie ma prawa powstać warstwa ubitego lub udeptanego śniegu o grubości przekraczającej 1 cm, b) bezzwłocznie po wystąpieniu gołoledzi, c) w/g potrzeb w pozostałych przypadkach, 3) bieżące oczyszczanie chodników, usuwanie śniegu, lodu, błota oraz stosowanie środków chemicznych i mechanicznych w obrębie przejść dla pieszych, usuwanie (wywożenie) śniegu, lodu, błota oraz stosowanie środków chemicznych i mechanicznych w obrębie jezdni, placów, rozjazdów - ze szczególnym uwzględnieniem przejść dla pieszych, 4) bezzwłoczne przystąpienie do odkuwania lodu przy urządzeniach kanalizacji burzowej - w okresach odwilży, 5) bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z jezdni, 6) bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z chodników w pasach drogowych. 7) zapewnienie materiałów do zimowego utrzymania chodników i ich rozmieszczenie w rejonie objętych zadaniem (w pojemnikach), 8) uprzątanie błota, śniegu, lodu z chodnika rozumiane jako stosowanie środków chemicznych i mechanicznych mających na celu zebranie i przemieszczenie mas do krawędzi chodnika a następnie usuwanie (wywożenie) zebranych mas ze szczególnym uwzględnieniem: a) miejsc związanych z przejściami dla pieszych, b) bezpieczeństwa ruchu na chodniku, 9) bieżące usuwanie piasku pozimowego z chodnika (po każdorazowym zejściu pokrywy śniegowo-lodowej oraz ustaniu warunków zimowych na co najmniej 3 dni), 10) zapewnienie pełnej dyspozycyjności pracowników wykonawcy oraz sprzętu wskazanego w ofercie do realizacji usługi, 11) zapewnienie pełnej dyspozycyjności sprzętu do realizacji usługi oraz osób do jego obsługi, 12) bieżące usuwanie piasku pozimowego z jezdni (po każdorazowym zejściu pokrywy lodowej), 13) usuwanie piasku pozimowego z jezdni po zakończeniu sezonu zimowego – nie później niż do 30 kwietnia (chyba, że warunki atmosferyczne nie będą na to pozwalały - wówczas w terminie odrębnie uzgodnionym z zamawiającym). UWAGA: Zamawiający zakłada możliwość czasowej zmiany zakresu rzeczowego przewidzianego przedmiotu zamówienia, z realizacją w dowolnym okresie trwania zamówienia, związanego z koniecznością utrzymania dróg wybudowanych lub poddawania dróg modernizacjom lub z innych przyczyn nie możliwych do sprecyzowania w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia dla części I, II oraz III zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące odpowiednio załączniki nr 6a, 6b oraz 6c do SIWZ. 4. Wymagania z art. 29 ust. 3a ustawy PZP 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zarówno w zakresie części I, II, jak i części III zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na: - mechaniczne oczyszczanie jezdni, - czynności związane z oczyszczaniem ulic z piasku pozimowego, - czynności związane z bieżącym utrzymaniem jezdni w okresie zimowym i oczyszczaniem z wszelkich innych zanieczyszczeń na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2018, poz. 917 z póż. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 6a-6c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony ( w zakresie części, w której składana jest oferta) i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 2 do SIWZ (stosowanie do części, w których składana jest oferta); ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zał. nr 3 do SIWZ (stosowanie do części, w których składana jest oferta); 4) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych- załącznik nr 4a-4c do SIWZ (stosownie do części, w której składana jest oferta); 5) dokumenty, z których wynika prawo do (reprezentacji Wykonawcy) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach