Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni: w pasach drogowych, na nieruchomościach gruntowych, na deptaku. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI: 1)CZĘŚĆ I - Utrzymanie zieleni w pasach drogowych – Rejon I Północny. 2)CZĘŚĆ II - Utrzymanie zieleni w pasach drogowych – Rejon II Zachodni. 3)CZĘŚĆ III - Utrzymanie zieleni w pasach drogowych – Rejon III Wschodni. 4)CZĘŚĆ IV - Utrzymanie zieleni na nieruchomościach gruntowych – rejon komunalny I północno-wschodni. 5)CZĘŚĆ V - Utrzymanie zieleni na nieruchomościach gruntowych – rejon komunalny II południowo-zachodni. 6)CZĘŚĆ VI - Utrzymanie zieleni na nieruchomościach gruntowych – rejon ABM I. 7)CZĘŚĆ VII - Utrzymanie zieleni na nieruchomościach gruntowych – rejon ABM II. 8)CZĘŚĆ VIII - Utrzymanie zieleni na deptaku.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65424 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22
    65424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 65423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni: w pasach drogowych, na nieruchomościach gruntowych, na deptaku. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI: 1)CZĘŚĆ I - Utrzymanie zieleni w pasach drogowych – Rejon I Północny. 2)CZĘŚĆ II - Utrzymanie zieleni w pasach drogowych – Rejon II Zachodni. 3)CZĘŚĆ III - Utrzymanie zieleni w pasach drogowych – Rejon III Wschodni. 4)CZĘŚĆ IV - Utrzymanie zieleni na nieruchomościach gruntowych – rejon komunalny I północno-wschodni. 5)CZĘŚĆ V - Utrzymanie zieleni na nieruchomościach gruntowych – rejon komunalny II południowo-zachodni. 6)CZĘŚĆ VI - Utrzymanie zieleni na nieruchomościach gruntowych – rejon ABM I. 7)CZĘŚĆ VII - Utrzymanie zieleni na nieruchomościach gruntowych – rejon ABM II. 8)CZĘŚĆ VIII - Utrzymanie zieleni na deptaku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są prace związane z utrzymaniem zieleni: w pasach drogowych, na nieruchomościach gruntowych i na deptaku. 2.Przedmiot zamówienia dla części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 określają poniższe lit. a-j, Przedmiot zamówienia dla części nr 8 określają poniższe lit. a, b, c, e, f, g, h, i, j. a)trawniki - renowacja, koszenie, wygrabianie i wywóz skoszonej trawy, nawożenie, opryski chemiczne, podlewanie, zakładanie, aeracja, wiosenne i jesienne wygrabianie oraz wywóz liści, obcinanie brzegów trawnika; b)skupiny krzewów i żywopłotów – zakup i sadzenie krzewów, przekopanie, odchwaszczanie, odcięcie brzegów, nawożenie, podlewanie, ściółkowanie korą przekompostowaną, prześwietlanie, odmładzanie, opryski na choroby i szkodniki, wiosenne i jesienne wygrabianie oraz wywóz liści, usuwanie przekwitniętych kwiatostanów, cięcia krzewów i żywopłotów; c)pnącza i rośliny okrywowe – pielenie, przekopanie, cięcie, nawożenie i sadzenie uzupełniające, opryski na choroby i szkodniki, poprawianie struktury i wyglądu, podwiązywanie pnączy do podpory, opryski na choroby i szkodniki; d)karczowanie krzewów z ich wywozem i dowiezieniem ziemi urodzajnej; e)drzewa – zakup, dostarczenie i sadzenie drzew z instalacją nawadniająco-napowietrzającą, wykonanie i ściółkowanie mis przy drzewach korą przekompostowaną, przekopanie i odchwaszczanie mis przy drzewach, usuwanie odrostów, prace pielęgnacyjne w koronach drzew, cięcia formujące koronę, prześwietlanie, ścinanie drzew, opryski na szkodniki i choroby, poprawienie, wymiana, dostawienie pali i wiązadeł przy drzewach, podlewanie i nawożenie; f)kwietniki – przygotowanie terenu do obsadzeń w tym uzupełnianie ziemi, zakup, dostawa i sadzenie kwiatów, pielenie, podlewanie, przycięcie przekwitłych kwiatostanów, nawożenie, likwidacja kwietnika, zakup i dowóz; g)róże – zakup i sadzenie róż, rozkopczykowanie, przekopanie i odchwaszczanie, podlewanie, nawożenie, przycięcie, usuwanie odrostów, cięcie róż, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, oprysk róż przeciw chorobom i szkodnikom, obcinanie brzegów różanek, usuwanie krzewów róż, obsadzenia uzupełniające; h)byliny – przekopanie i pielenie, odcięcie brzegów, podlewanie, usunięcie przekwitłych kwiatostanów, sadzenie uzupełniające, przycięcie obumarłych części roślin na zimę, i)prace porządkowe; j)różne prace ogrodnicze. 3.Miejsce realizacji zamówienia: miasto Zielona Góra. 4.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy – na jedno lub wszystkie zadania. 3.6. Szczegółowy zakres prac określony został w kosztorysie ofertowym zawartym w załączniku nr I.3 do SIWZ. 3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac: 1) „Utrzymanie zieleni na nieruchomościach gruntowych” – dla części zamówienia nr 4,5,6 7; 2) „Utrzymanie zieleni w pasach drogowych” – dla części zamówienia nr 1,2,3; b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac – „Utrzymanie zieleni na deptaku – dla części zamówienia nr 8; c) zestawienie działek; d) harmonogram prac, stanowiących załączniki nr I.5 (A÷D)do SIWZ. 3.8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 3.9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia dotyczące: sadzenia kwiatów, obsługi urządzeń mechanicznych (np. kosy mechanicznej), prześwietlania i ścinania drzew. Zatrudnienie osób Wykonawca udokumentuje poprzez przedstawienie oświadczenia wraz z wykazem osób, poświadczające, że wszystkie osoby wykonujące ww. czynności są zatrudnione na umowę o pracę w całym okresie realizacji zadania. Zgodnie z par. 2 ust. 3 projektu umowy Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne służby) pracowników wykonujących ww. czynności na każdym etapie realizacji umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w wykazie na umowę o pracę. Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.10. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi na okres 6 m-cy od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości: - dla CZĘŚCI I – 1.500,00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100), - dla CZĘŚCI II – 2.500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), - dla CZĘŚCI III – 1.000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych 00/100), - dla CZĘŚCI IV – 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100), - dla CZĘŚCI V – 400,00 złotych (słownie: czterysta złotych 00/100), - dla CZĘŚCI VI – 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100), - dla CZĘŚCI VII – 800,00 złotych (słownie: osiemset złotych 00/100), - dla CZĘŚCI VIII – 1.100,00 złotych (słownie: tysiąc sto złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240); 2) wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy pzp musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 4 maja 2017 r., do godz. 10:00. Uwaga: 3) w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a.nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c.kwotę gwarancji lub poręczenia; d.termin ważności gwarancji lub poręczenia; e.zobowiązanie gwaranta do „bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy"; 4) wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w ppkt 2) terminu zostanie ono złożone wraz z ofertą (we wspólnym opakowaniu - dokument wadium niezszyty/ niespięty razem z ofertą); 5) wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w ppkt 2) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta Zielona Góra PKO BP. S.A. I ODDZIAŁ CENTRUM w Zielonej Górze, Nr 21 10205402 00000402 00278846 z dopiskiem „Wadium – Utrzymanie zieleni: w pasach drogowych, na nieruchomościach gruntowych, na deptaku.” 7) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8) Zamawiający zwraca wadium: a. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 24.13) SIWZ; b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10) w przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą; 11) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12) jeżeli wadium wniesiono w formie innej niż pieniądz Zamawiający zwróci je zgodnie z postanowieniami pkt 24.8) SIWZ; Uwaga: 13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, albo b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach