Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni w gminie Bieruń: Utrzymanie miniarboretum.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2019-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni w gminie Bieruń: Utrzymanie miniarboretum.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77310000-6 kody pomocnicze: 77314100-5 Usługi w zakresie trawników 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: „Utrzymanie zieleni w gminie Bieruń: Utrzymanie miniarboretum”. 3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie mini arboretum zlokalizowanego w Bieruniu przy ul. Bijasowickiej w roku 2019. Prace będą prowadzone na terenach zieleni urządzonej. Zakres prac przedstawia się następująco: a) w zakresie drzew: jednokrotne w ciągu roku cięcia sanitarne, techniczne i formujące drzew, obejmujące usuwanie gałęzi obumarłych, nadłamanych, wchodzących w kolizje z lampami solarnymi. Usługa obejmuje wycinkę samosiewów i usunięcie wszelkich odpadów, grabienie liści. Przewidziano do pielęgnacji 190 szt. nowo posadzonych drzew oraz ok. 150 szt. starszych nasadzeń. Dodatkowo wycince będzie podlegało 5 szt. drzew o obwodach pnia do 100 cm. b) w zakresie krzewów i bylin: podlewanie, przycinanie roślin, usuwanie chwastów, nawożenie, wykonanie nawożenia danej grupy roślin w zależności od potrzeb, wykonanie oprysku przeciw chorobom grzybowym i szkodnikom, uzupełnienie kruszyw i kory wg potrzeb, uzupełnienie brakujących nasadzeń, przygotowanie roślin do zimy (dwukrotne w ciągu roku przycięcie i zakopcowanie przed zimą 289 szt. róż, jednokrotne przycięcie i podwiązanie traw miskantów 261 szt., jednokrotne przycięcie 336 szt. wrzosów). c) w zakresie trawników: jednokrotna wertykulacja, trzykrotne wykonanie oprysku na chwasty dwuliścienne, koszenie: min. 7 razy w sezonie trawnik dywanowy (1,005 ha), min 5 razy trawnik parkowy (3,0719 ha) podlewanie (maksymalnie 4 razy). d) w zakresie łąki kwietnej: 2 koszenia (pierwsze w sierpniu, po przekwitnięciu roślin i wysianiu nasion), podlewanie (maksymalnie 4 razy) na powierzchni 0,47 ha. e) pozostałe: czyszczenie oczka wodnego, tablic informacyjnych oraz ławek. Przez słowo: odpady, rozumie się urobek oraz wszystkie pozostałości po wykonaniu prac porządkowych (min. zrębkowaniu, zamiataniu, koszeniu). W cenie oferty Wykonawca powinien uwzględnić koszt wywozu powstałych odpadów, w zależności od ich rodzaju, na kompostownię lub składowisko o uregulowanym stanie formalno-prawnym oraz koszty składowania. Czerpanie wody do podlewania odbywać się będzie ze studni głębinowej zlokalizowanej na terenie mini arboretum. Wykonawca zobowiązany jest posiadać własnego węża o długości 100 m. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia urobku z miejsc pracy w ciągu 1 dnia roboczego, licząc od czasu zakończenia prac. Zamawiający dopuszcza zagospodarowywanie przez Wykonawcę pozyskanego drewna na własny użytek. Zabrania się Wykonawcy realizującemu zamówienie używania na alejkach parkowych sprzętu mechanicznego powyżej 1 tony, dopuszcza się ruch sprzętem typu kosiarki samojezdne ogrodowe (traktorki). Ponadto należy zwrócić szczególną uwagę na drzewa rosnące na terenie koszonym, zwłaszcza nowe nasadzenia. Jeżeli nie posiadają one zabezpieczenia przy podstawie pnia to należy zachować wokół niego strefę ochronną nie koszonej trawy o szerokości 5 cm. W przypadku zniszczenia nasadzeń Wykonawca dokona nasadzenia tożsamego w zakresie gatunku i wieku. Zamawiający informuje, że mini arboretum objęte jest gwarancją jakości w odniesieniu do zamówienia publicznego (ZP.271.55.2014) i realizacji całego przedmiotu umowy określającej zakres utworzenia mini arboretum wraz z parkiem sensorycznym dla osób niepełnosprawnych w Bieruniu – Bijasowicach, która wynosi 72 miesiące i trwa od dnia 3.07.2015 r. do dnia 3.07.2020 r. Przedmiotowe usługi objęte są stawką VAT w wysokości 8%. Zlecenia prac odbywać się będą elektronicznie, faksem lub pisemnie. 4. Uzupełnienie opis przedmiotu zamówienia zawiera również wzór umowy oraz wzór kalkulacji ceny ofertowej, stanowiąc załączniki do SIWZ. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę (siłami własnymi) kluczowych części zamówienia. 6. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6,7 ustawy Pzp, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 zł. Zasady, formy i termin wnoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,7 ustawy pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, innych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia ( zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału). Oświadczenia, o jakich mowa wyżej , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: (www.bierun.pl; BIP: zakładka - zamówienia publiczne/zamówienia powyżej 30 000 euro/ogłoszenia o zamówieniach/ przedmiotowe zamówienie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp tj. informacje podawane na otwarciu ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp tj.: o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o której mowa. Poglądowy wzór oświadczenia Zamawiający zamieści wraz informacją z otwarcia ofert. 3. Zawartość oferty: 3.1 Wypełniony formularz ofertowy. 3.2 Formularz kalkulacyjny ceny ofertowej. 3.3 Oświadczenia, zobowiązania. 3.4 Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 3.5 Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach