Przetargi.pl
Utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych i lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii.

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Polska 38
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 089 6248511 w. 27
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Polska 38 38
    12-100 Szczytno
    tel. 089 6248511 w. 27
    REGON: 51958421000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.szczytno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych i lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych z funkcją mieszkaniową i użytkową oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach komunalnych oraz w budynkach wspólnot na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii. 2. Zakres Zamówienia obejmuje następujące części (zadania): A. Zadanie Nr 1 - w zakresie instalacji elektrycznych przedmiot główny:45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach dodatkowy przedmiot: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 50700000-2- Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych B. Zadanie Nr 2 - w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym przedmiot główny:45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach dodatkowy przedmiot:45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45432114-6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45453100-8 Roboty renowacyjne 45454100-5 Odnawianie 50700000-2- usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1, t.j: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, tj. Wykonawcy, którzy złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których wymaganą treść przedstawiono w SIWZ DT/A/2010. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których wykaz i wymaganą treść przedstawiono w SIWZ/DT/A/2010, zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o kryteria: spełnia - nie spełnia. Jeśli wykonawca nie spełnia któregokolwiek z warunków, podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych, ( wymagane minimum 1) każda o wartości minimum: 10.000 zł brutto dla Zadania Nr 1 - w zakresie instalacji elektrycznych,, 60.000 zł brutto dla Zadania Nr 2 - w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym: odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 2) wskazanie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają w przypadku: a) Zadania Nr 1 - w zakresie instalacji elektrycznych b) Zadania Nr 2 - w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym: wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, należy przedstawić polisę lub inny dokument na sumę nie niższą niż dla poszczególnych części (zadań): 10.000 zł dla Zadania Nr 1 - w zakresie instalacji elektrycznych, 20.000 zł dla Zadania Nr 2 - w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym 4. Wykaz zakresu robót, które wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 5. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.szczytno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach