Przetargi.pl
UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. ORAZ UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI PAWILONU PN:"KLIMAT, ZWIERZĘTA, LUDZIE" I SZKLANEGO OGRODZENIA PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM DO ZOO WROCŁAW

ZOO Wrocław Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wróblewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 483 024 , fax. 713 483 768
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZOO Wrocław Sp. z o. o.
    ul. Wróblewskiego 42374
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 483 024, fax. 713 483 768
    REGON: 21125219000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. ORAZ UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI PAWILONU PN:"KLIMAT, ZWIERZĘTA, LUDZIE" I SZKLANEGO OGRODZENIA PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM DO ZOO WROCŁAW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, przy użyciu własnych środków czystości i higieny oraz sprzętu specjalistycznego, usługi:  utrzymania w czystości pawilonu pn: „Klimat, Zwierzęta, Ludzie”,  utrzymania czystości szklanego ogrodzenia przy wejściu głównym do ZOO Wrocław Sp. z o.o.  utrzymania w czystości czterech toalet dla zwiedzających znajdujących się we Wrocławiu przy ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 WROCŁAW oraz innych czynności do ich prawidłowej eksploatacji TOALETA nr 1 (przy bramie głównej) Kubatura 297,30m3 Powierzchnia użytkowa 99,10 m2 Zestawienie pomieszczeń Nazwa pomieszczenia powierzchnia rodzaj posadzki ilość urządzeń Przedsionek 30,65 m2 artbeton Pomieszczenie gospodarcze 6,62 m2 artbeton WC dla kobiet 20,37 m2 artbeton 6 kabin Umywalnia dla kobiet 12,16 m2 artbeton 6 umywalek WC dla mężczyzn 15,71 m2 artbeton 5 kabin, 4 pisuary Umywalnia dla mężczyzn 8,58 m2 artbeton 4 umywalki WC dla niepełnosprawnych 4,97 m2 artbeton 1 kabina, 1 umywalka, 1 przewijak dla dzieci TOALETA nr 2 (przy pawilonie drapieżnych) Kubatura 410,00 m3 Powierzchnia użytkowa 85,00 m2 Zestawienie pomieszczeń Nazwa pomieszczenia powierzchnia rodzaj posadzki ilość urządzeń Przedsionek (x2) 23,8 m2 płytki ceramiczne 8 umywalek Pomieszczenie gospodarcze 8,2 m2 płytki ceramiczne WC dla kobiet 24,8 m2 płytki ceramiczne 8 kabin WC dla kobiet niepełnosprawnych 4,8 m2 płytki ceramiczne 1 kabina, 1 umywalka WC dla mężczyzn 18,4 m2 płytki ceramiczne 3 kabiny, 6 pisuarów WC dla mężczyzn niepełnosprawnych 4,8 m2 płytki ceramiczne 1 kabina, 1 umywalka Punkty przewijania niemowląt (x2) TOALETA nr 3 (w budynku terrarium) Kubatura 288,00 m3 Powierzchnia użytkowa 71,00 m2 Zestawienie pomieszczeń Nazwa pomieszczenia powierzchnia rodzaj posadzki ilość urządzeń Przedsionek (x2) 24,4 m2 płytki ceramiczne 4 umywalki Pomieszczenie gospodarcze 8,8 m2 płytki ceramiczne WC dla kobiet 16,4 m2 płytki ceramiczne 3 kabiny WC dla mężczyzn 21,4 m2 płytki ceramiczne 2 kabiny, 2 pisuary Punkt przewijania niemowląt TOALETA nr 4 (obiekt wolnostojący w pobliżu pawilonu Madagaskaru) Kubatura 516,00 m3 Powierzchnia użytkowa 110,00 m2 Zestawienie pomieszczeń Nazwa pomieszczenia powierzchnia rodzaj posadzki ilość urządzeń Podcień wejściowy (x2) 8,8 m2 płytki typu gres Pomieszczenie obsługi 9,9 m2 wykładzina dywanowa Pomieszczenie gospodarcze 4,7 m2 płytki typu gres Umywalnie (x2) 15,8 m2 płytki typu gres 8 umywalek WC dla kobiet 31,8 m2 płytki typu gres 10 kabin WC dla mężczyzn 31,8 m2 płytki typu gres 4 kabiny, 10 pisuarów WC dla kobiet niepełnosprawnych 7,2 m2 płytki typu gres 1 kabina, 1 umywalka WC dla mężczyzn niepełnosprawnych 7,2 m2 płytki typu gres 1 kabina, 1 umywalka Punkty przewijania niemowląt (x2) B. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić utrzymanie czystości powierzchni i obiektów wraz z ich wyposażeniem oraz na bieżąco informować Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w ich funkcjonowaniu. Wykonawca w ramach umowy będzie wykonywał czynności powszechnie przyjęte dla tego typu usług w celu utrzymania powierzchni i obiektów w odpowiednim stanie higienicznym, estetycznym, sanitarnym, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do: Pawilon: 1. codziennego przygotowania Pawilonu „Klimat, Zwierzęta, Ludzie” na przyjęcie zwiedzających poprzez: - odkurzanie, zamiatanie i mycie podłóg, - ścieranie kurzu z monitorów, - czyszczenie powierzchni szklanych, - utrzymanie czystości pozostałych elementów oraz ścian, - utrzymanie porządku przed wejściem do pawilonu 2. okresowej konserwacji podłogi, 3. monitorowania obiektu co dwie godziny i bieżącego usuwania szczególnych zabrudzeń jeżeli wystąpią, 4. zgłaszania Zamawiającemu zauważonych uszkodzeń i awarii. Szklane ogrodzenie: 1. bieżącego „punktowego usuwania pojawiających się zabrudzeń, szczególnie pochodzenia organicznego, 2. jeden raz w miesiącu - obustronnego, dokładnego (ciśnieniowego) mycia powierzchni szklanych i ram ogrodzenia, Toalety: 1. utrzymania czystości i porządku zgodnie z wymogami higienicznymi i sanitarnymi w pomieszczeniach toalet, w tym czystości znajdującego się tam wyposażenia (armatury, urządzeń sanitarnych i urządzeń)a także realizowania w uzgodnieniu z ZOO zaleceń pokontrolnych Państwowego Inspektora Sanitarnego w zakresie powierzonych Wykonawcy usług, 2. stałego kontrolowania pomieszczeń i elementów wyposażenia oraz zgłaszania Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości, 3. kontrolowania i zamykania w toalecie nr 4 dopływu wody w przypadku, gdy temperatura powietrza wynosi poniżej 0 stopni Celsjusza, 4. dbania o stan techniczny pomieszczeń i ich wyposażenia poprzez bieżące monitorowanie i zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości, w tym zgłaszanie konieczności dokonania napraw, konserwacji, remontów lub usunięcia awarii. 5. przeciwdziałania powiększaniu szkód w przypadku awarii poprzez niezwłoczne poinformowanie o ich wystąpieniu Zamawiającego oraz zamknięcie dopływu wody lub podjęcia innych odpowiednich do zdarzenia czynności. 6. bieżącego zaopatrzenie toalet w środki higieny i ich bieżące uzupełniania (papier toaletowy, mydło w płynie w dozownikach, preparaty do dezynfekcji itp.). 7. informowania Zamawiającego o osobach, które spowodowały szkody lub przyczyniły się do powstania szkód w mieniu stanowiącym pomieszczenia lub ich wyposażenie, o ile Wykonawca jest w posiadaniu takich informacji, a także współpracy z odpowiednimi jednostkami w celu ustalenia sprawców szkód; 8. mycia, dezynfekcji i osuszania armatury niklowej i chromowanej, 9. mycia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych oraz niedopuszczania do osadzania się kamienia w spłuczkach, umywalkach i na armaturze, mycia i dezynfekcji innych urządzeń stanowiących wyposażenie toalet, 10. mycia ścian i podłóg z glazury, drzwi wraz z ościeżnicami, 11. mycia luster oraz okien wraz z ramami, 12. wymiany worków na odpady w koszach i pojemnikach sanitarnych, wynoszenia nieczystości stałych w miejsce składowania odpadów uzgodnione z Zamawiającym, 13. pobierania za pokwitowaniem kluczy do toalet od ochrony obiektu oraz ich otwierania przed otwarciem ogrodu zoologicznego dla zwiedzających, 14. zabezpieczenia i zamykania toalet po zamknięciu ogrodu zoologicznego dla zwiedzających i zdawania za pokwitowaniem kluczy do toalet do ochrony obiektu, w ramach zabezpieczenia toalet Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do zamknięcia okien, zgaszenia świateł, zakręcenia punków czerpania wody. 15. prowadzenia monitoringu (grafiku dziennego) obsługi poprzez wpisywanie się na listy w poszczególnych toaletach przy otwarciu i zamknięciu toalety oraz w czasie, gdy toaleta jest czynna, z częstotliwością co najmniej co 1 godzinę. Toalety winny być czynne w godzinach zwiedzania ZOO, to jest: • w okresie od 01 kwietnia do 30 września od 09:00 do 18:00 (w weekendy i święta do 19:00) • w okresie od 01 października do 31 października od 09:00 do 17:00 • w okresie od 01 listopada do 28/29 lutego od 09:00 do 16:00 • w okresie od 01 marca do 31 marca od 09:00 do 17:00 Toaleta nr 1 winna być czynna o 1 godzinę dłużej w stosunku do godzin zakończenia zwiedzania podanych powyżej oraz w piątki, soboty i niedziele w okresie od 01 kwietnia do 30 września do godziny 20.00 Toaleta nr 2 winna być czynna o 1 godzinę dłużej w stosunku do godzin zakończenia zwiedzania podanych w punkcie powyżej Toaleta nr 4 w okresie od 01 listopada do 28/29 lutego będzie nieczynna. Dopuszcza się wydłużenie ww. godzin na podstawie decyzji Zamawiającego podejmowanej na bieżąco Toalety udostępniane są zwiedzającym nieodpłatnie przez Zamawiającego. Wykonawca nie może przyjmować żadnych opłat, ani podejmować jakichkolwiek działań, które zmierzałyby do pobierania jakichkolwiek należności od zwiedzających. Prognozowana liczba zwiedzających (przy założeniu dużego zróżnicowania dziennego): • w okresie od 01 kwietnia do 30 czerwca 600.000 osób • w okresie od 01 lipca do 30 września 650.000 osób • w okresie od 01 października do 31 grudnia 200.000 osób • w okresie od 01 stycznia do 31 marca 150.000 osób Podane powyżej liczby są wyłącznie orientacyjnymi liczbami prognozowanymi. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatnie energię elektryczną, wodę i wywóz śmieci. Stan powierzchni i pomieszczeń objętych umową na dzień rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług zostanie określony w protokołach sporządzonych na dzień rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług przez Wykonawcę. Wykonawca we własnym zakresie zapewni wszelkie środki i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. Częstotliwość wykonywania czynności o ile nie jest określona powyżej lub w zasadniczej treści umowy powinna zapewniać stałe utrzymanie czystości powierzchni i pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem w okresie obowiązywania umowy. C. Wykonawca we własnym zakresie prowadzić będzie sprawy zatrudnienia osób do obsługi toalet, z zastrzeżeniem aby przynajmniej jedna osoba obsługiwała nie więcej niż dwie toalety. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby/osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) tj. które wykonują wszystkie czynności wynikające z niniejszej umowy z wyłączeniem koordynatora, Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępując do postępowania zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00zł(słownie złotych: piętnaście tysięcy) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert – kwota musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego do dnia 07marca 2019 do godz. 9.00 3. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: a) Pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007r, Nr 42 poz. 275 z póź. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: - dla przelewów krajowych: PKO BP S.A. I O/WROCŁAW , Nr rach. 61 1020 5226 0000 6102 0416 4208 z dopiskiem: Wadium – UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. ORAZ UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI PAWILONU PN: „KLIMAT, ZWIERZĘTA, LUDZIE” I SZKLANEGO OGRODZENIA PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM DO ZOO WROCŁAW Nr 2/PN/U/2019
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach