Gmina Orneta ogłasza przetarg
- Adres: 11-130 Orneta, pl. Wolności
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 552 421 116 , fax. 552 422 990
- Data zamieszczenia: 2019-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
pl. Wolności 26
11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 552 421 116, fax. 552 422 990
REGON: 52649800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Codzienne utrzymanie w czystości chodników, placów i schodów przez cały okres trwania umowy łącznie z okresem zimowym w ilości: a) chodniki place i schody : 6 472,40 m² Wykaz powierzchni chodników, placów i schodów do codziennego utrzymania w czystości przez cały okres trwania umowy łącznie z okresem zimowym zawiera załącznik nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ 2)Codzienne utrzymanie czystości na całej powierzchni dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych i placów przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego w ilości: a)drogi wewnętrzne, miejsca parkingowe, place sprzątane na całej powierzchni : 1 418,60 m² Wykaz powierzchni dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych i placów do codziennego utrzymania w czystości przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego zawiera załącznik nr 2 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ 3)Codzienne utrzymanie czystości na powierzchni jezdni ulic przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego w ilości: a) jezdnie ulic sprzątane codziennie na powierzchni - obustronne pasy o średniej szerokości 0,5 m przy krawężnikach : 4 216,00 m² Wykaz powierzchni jezdni ulic (obustronne pasy o średniej szerokości 0,5 m przy krawężnikach) do utrzymania w czystości przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego zawiera załącznik nr 3 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ 4)Codzienne utrzymanie w czystości chodników, ścieżek rowerowych i wysepek przez cały okres trwania umowy łącznie z okresem zimowym oraz jezdni na rondach przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego stanowiących skrzyżowanie ulic Morąska – Rozjazdowa i Rozjazdowa – Olsztyńska w ilości: a) Rondo Morąska - Rozjazdowa - chodniki , ścieżki rowerowe i wysepki: 654,00 m² - jezdnie na powierzchni obustronne pasy o średniej szerokości 0,5m przy krawężnikach: 322,45 m² b) Rondo Rozjazdowa – Olsztyńska - chodniki , ścieżki rowerowe i wysepki: 545,00 m² - jezdnie na powierzchni obustronne pasy o średniej szerokości 0,5m przy krawężnikach: 303,55 m² Wykaz powierzchni chodników, ścieżek rowerowych i wysepek do codziennego utrzymania w czystości przez cały okres trwania umowy łącznie z okresem zimowym oraz powierzchni jezdni do codziennego utrzymania w czystości przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego Rondo Morąska – Rozjazdowa i Rondo Rozjazdowa - Olsztyńska zawiera załącznik nr 4 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ 5)Codzienne utrzymanie w czystości chodników tylko w okresie zimowym w ilości: a) chodniki : 62,00 m² Wykaz powierzchni chodników do codziennego utrzymania w czystości tylko w okresie zimowym zawiera załącznik nr 5 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2)Formularz Cenowy sporządzony wg Załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ 3)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 4)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom sporządzone wg załącznika nr 6 do IDW Rozdziału II SIWZ 5)Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ 6)Pisemne zobowiązanie sporządzone wg załącznika nr 9 do IDW Rozdziału II SIWZ lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych 7)Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzone wg załącznika nr 10 do IDW Rozdziału II SIWZ Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI GMINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MABK SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE
Dodano: 2024-01-26 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze Gminy Tolkmicko
Dodano: 2024-01-19 - Sprzątania i utrzymania porządku na posesjach GMINY MIASTA EŁK, zarządzanych przez ADMINISTRATOR Sp. z o. o. w Ełku
Dodano: 2023-10-06 - Usługa polegająca na zabezpieczeniu potrzeb wojska w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich kompleksową obsługą serwisową, celem zabezpieczenia ćwiczeń wojskowych w Garnizonie Bartoszyce.
Dodano: 2023-05-15 - „Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta”
Dodano: 2022-11-09 - Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w komunalnych zasobach mieszkalno-użytkowych zarządzanych przez „LOKUM” Sp. z o. o. w Bartoszycach
Dodano: 2022-09-01 - Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w komunalnych zasobach mieszkalno-użytkowych zarządzanych przez „LOKUM” Sp. z o. o. w Bartoszycach
Dodano: 2022-08-02 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2021
Dodano: 2021-01-12 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2021
Dodano: 2020-12-14 - Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie o łącznej powierzchni: tereny zielone – 38 254 m2, tereny utwardzone – 58 766 m2, powierzchnia wewnętrzna budynków – 2 050 m2, oraz dezynfekcja pojemników 120 l, 1100 l i kontenerów KP-7 na odpady komunalne w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
Dodano: 2020-12-02