Przetargi.pl
Utrzymanie urządzeń odwadniających w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7840872 , fax. 22 7742551
  • Data zamieszczenia: 2015-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 22 7840872, fax. 22 7742551
    REGON: 01326985800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie urządzeń odwadniających w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z utrzymaniem urządzeń odwadniających w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego tj: 1) oczyszczenie studni chłonnej: (ok. 100 szt.) - oczyszczenie studni chłonnej z namułu, - wywiezienie namułu, 2) oczyszczenie wpustu ulicznego: (ok. 260 szt.) - oczyszczenie wpustu ulicznego z namułu, - wywiezienie namułu, 3) oczyszczenie koryta odpływowego podchodnikowego: (ok. 300 m2) - oczyszczenie koryta odpływowego podchodnikowego z namułu, - wywiezienie namułu. 2. Wszystkie roboty, których dotyczy opis, obejmują wszystkie czynności umożliwiające właściwe wykonanie robót na obiekcie. Wykonawca ma dowolność w doborze sprzętu do prawidłowego wykonania robót. 3. Zamawiający każdorazowo zlecać będzie usługi podając zakres, technologię oraz terminy realizacji. 4. Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń: 1) pisemna, 2) fax, 3) e-mail, 4) telefon. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr fax oraz adres e-mail. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia osoby do kontaktu, oraz przyjmowania zleceń od Zamawiającego w dni robocze w godz. od 8:00-16:00. 7. Usługi wyszczególnione w ust. 1, a objęte danym zleceniem Wykonawca zobowiązany będzie rozpocząć w terminie maksymalnie 6 dni od daty otrzymania zlecenia, a zakończyć w terminie uzgodnionym z Zamawiającym podczas zlecenia. Zaproponowanie w ofercie podjęcia działań w czasie krótszym niż 6 dni będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie podjęcia działań w czasie dłuższym niż 6 dni będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym. 9. W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokonuje potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody. 10. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane prace wynosi 12 miesięcy od daty przekazania wykonanych prac Zamawiającemu na podstawie końcowego protokołu odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w kwocie 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego - oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na cały okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 507 lub 510 na V piętrze - Główny Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podjęcia działań
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach