Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg
- Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
ul. Rynek 1 1
57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Nowa Ruda - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na utrzymaniu terenów zielonych w zakresie: 1.Kompleksowa usługa koszenia traw 2.Kompleksowa usługa cięcia żywopłotów 3.Usługa nawożenia trawników 4.Kompleksowe porządkowanie terenów zielo - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów zgodnie z zapisami art 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach - tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. nr 39 poz 251 z późniejszą zmianą. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie: - jedna usługa koszenia terenu o powierzchni min. 60 000m? - jedna usługa cięcia żywopłotów o długości min. 3000mb - jedna usługa porządkowania terenów zielonych o powierzchni min. 60 000m? wykażą osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia oraz formy ich zatrudnienia -minimum 5 osób dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. Zamawiający określa minimalne wymagania w zakresie posiadania sprzętu w sposób następujący: minimum 2 profesjonalne (o mocy min. 5 KM i szerokości koszenia 55 cm) kosiarki samojezdne oraz minimum 4 profesjonalne (o mocy min 2 KM) wykaszarki . 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł: 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy]. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej: 1.Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów zgodnie z zapisami art 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach - tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. nr 39 poz 251 z późniejszą zmianą. 2.Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia oraz formy ich zatrudnienia -(sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) -minimum 5 osób Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ). W przypadku gdy sprzęt nie stanowi własności wykonawcy zamawiający żąda załączenia dokumentu potwierdzającego prawo do dysponowania w/w sprzętem. 3.Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł. 4.Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia [art. 23 ust. 1 ustawy]. W takim przypadku, zamawiający żąda potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu łącznie przez wykonawców składających ofertę - dotyczy warunków nr: 2 i 3. Dla warunków nr 1 i 4 osobno dla każdego z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z sadzeniem i pielęgnacją materiału szkółkarskiego liściastego na terenie gminy Siechnice
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wraz z sadzeniem i pielęgnacją materiału szkółkarskiego iglastego na terenie gminy Siechnice
Dodano: 2016-07-25 - Zlewnia rzeki Odry- konserwacja wałów przeciwpowodziowych, pow. Wrocław, Oława, Góra, Wołów, Środa Śl. (II koszenie) Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1) Rzeka Odra, Jezierzyca, Średzka Woda - konserwacja wałów p.powodziowych (II koszenie), gm. Niechlów, Jemielno, Brzeg Dolny, Wińsko, Wołów, Malczyce, Środa Śl., Miękinia 2) Rzeka Odra, Lichawa, Otocznica - konserwacja wałów p.powodziowych (II koszenie), gm. Oława, Jelcz - Laskowice, Siechnice, Czernica, Wrocław
Dodano: 2016-07-20 - Zlewnia rzeki Ślęzy - konserwacja wałów przeciwpowodziowych (rz. Ślęza, Ślęza Mała, Krzywula), wraz z konserwacją cieku Ślęza Mała, pow. Wrocław, Strzelin
Dodano: 2016-07-12 - Nasadzenie zieleni na terenach Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2016-07-08 - Nasadzenie zieleni na terenach Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2016-06-02 - Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych w zlewni rzeki Bóbr
Dodano: 2016-06-01 - Zlewnia Odry - konserwacja wałów przeciwpowodziowych
Dodano: 2016-05-20 - Nasadzenie zieleni na terenach Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2016-05-20 - Zlewnia rzeki Bystrzycy - konserwacja wałów przeciwpowodziowych (rz. Bystrzyca, Strzegomka, Czarna Woda, Potok Sulistrowicki) , m. Wrocław, gm. Katy Wrocławskie, Mietków, Sobotka
Dodano: 2016-05-11