Przetargi.pl
„Utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta”

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta w zakresie jak niżej: I. Konserwacja zieleni niskiej Pielęgnacja trawników: 1. Koszenie trawników dywanowych z piaskowaniem, odchwaszczaniem, wapnowaniem, z zagrabieniem i wywozem trawy.Podkaszanie w miejscach niedostępnych, uprzątnięcie trawy z jezdni, alejek, chodników – I strefa 2. Koszenie trawników z zagrabieniem i wywozem trawy . Podkaszanie w miejscach niedostępnych, uprzątnięcie trawy z jezdni, alejek, chodników – II strefa 3. Koszenie trawników z zagrabieniem i wywozem trawy . Podkaszanie w miejscach niedostępnych, uprzątnięcie trawy z jezdni, alejek, chodników – III strefa 4. Jesienne i wiosenne grabienie trawników – z wywozem pozyskanej masy organicznej 5. Aeracja i nawożenie trawników nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi w dawce 500kg/ha– I strefa 6. Odcięcie darni przy krawężnikach z czyszczeniem obrzeży z wywozem pozyskanej masy organicznej 7. Oprysk na chwasty trawników II. Pielęgnacja krzewów: 1. Przekopanie skupin krzewów z pieleniem, wykonaniem mis i wywozem pozyskanej masy organicznej 2. Pielenie (odchwaszczanie) żywopłotów 3. Odmładzanie i prześwietlanie krzewów 4. Przycinanie żywopłotów z usuwaniem samosiewów i wywozem pozyskanej masy organicznej 5. Nawożenie krzewów nawozami mineralnymi preparatem Florovit lub równoważnym w dawce 0,1 kg/szt 6. Sadzenie krzewów form naturalnych na terenie płaskim w gr. Kat. III w doły o wymiarach 0,5 x 0,5 m z wywozem urobku, z całkowitym uzupełnieniem mieszanką ziemi żyznej z dodatkiem sorbentu w ilości 0,5 kg/m2, włókna kokosowego warstwą 2 cm, 7. Sadzenie krzewów żywopłotowych na terenie płaskim w gr. Kat. III w rowy o szer. 45cm, z wywozem urobku, z całkowitym uzupełnieniem mieszanką ziemi żyznej z dodatkiem sorbentu w ilości 0,5 kg/m2, włókna kokosowego warstwą 2 cm, 8. Usuwanie krzewów z wywozem pozyskanej masy organicznej 9. Formowanie krzewów i drzew 10. Zasypywanie dołów przy ławkach (wykopanych przez psy) III. Pielęgnacja rabat kwiatowych: 1. Obsadzenie kwietników roślinami sezonowymi i bylinami, z przygotowaniem terenu pod obsadzenie, z wymianą gleby o gr. 20 cm, z wywozem urobku, z całkowitym uzupełnieniem mieszanką ziemi żyznej z dodatkiem sorbentu w ilości 0,5 kg/m2, włókna kokosowego warstwą 2 cm, 2. Odcinanie brzegów rabaty z wywozem 3. Pielenie rabat ze spulchnieniem gleby i wywozem masy organicznej 4. Nawożenie rabat nawozami mineralnymi preparatem Florovit lub równoważnym w dawce 0,2 kg/m2 5. Podlewanie rabat kwiatowych 6. Obcinanie przekwitniętych kwiatostanów i zbędnych pędów 7. Usuwanie założeń rabatowych na zimę IV. Pielęgnacja zieleni wysokiej 1. Usunięcie samosiewów i odrostów (za 1 drzewo) przy drzewach z wywozem pozyskanej masy organicznej 2. Przekopanie misek przy drzewach o średnicy do 80 cm z pieleniem ,z rozłożeniem zrąbek warstwą ca 10 cm 3. Podlewanie młodych drzew w dawce 30 l/szt 4. Nawożenie drzew nawozami mineralnymi preparatem Nitrophosca lub równoważnym w dawce 0,2 kg/szt 5. Zapobiegawcze opryskiwanie drzew opryskiwaczem ręcznym preparatem Promanal 60 EC lub równoważnym, w dawce 5 l/szt cieczy roboczej 6. Przesadzanie drzew z bryłą korzeniową 7. Prostowanie młodych drzew pochylonych 8. Sadzenie drzew form naturalnych na terenie płaskim w gr. kat. III w doły o wymiarach 1,0 x 0,7, z wywozem urobku, z uzupełnieniem mieszanką ziemi żyznej z dodatkiem sorbentu w ilości 0,5 kg/m2, włókna kokosowego warstwą 2 cm, 9. Ustawienie pali z założeniem wiązania V. Konserwacja urządzeń małej architektury ogrodowej 1. Naprawa ławek zamontowanych na terenach będących przedmiotem usługi, montaż listew (listwy zapewnia Zleceniodawca) 2. Malowanie ławek (usunięcie starej farby i dwukrotne pokrycie lakierobejcą) 3. Zamontowanie ławek parkowych z oparciem, na postumencie betonowym, z wykopaniem 2 dołów pod postumenty o wymiarach 0,5 x 0,5 x 0,5 4. Konserwacja i naprawa instalacji nawadniającej na Skwerze Orląt Lwowskich 5. Konserwacja i naprawa instalacji nawadniającej na Placu Powstańców Wielkopolskich 6. Konserwacja i naprawa instalacji nawadniającej na Placu Słowiańskim VI. Utrzymanie czystości i porządku 1. Zbieranie śmieci luzem 2. Opróżnianie koszy o pojemności 120 – 140 litrów 3. Mycie ławek 4. Mycie koszy 5. Oczyszczanie ciągów pieszych. Zamiatanie ręczne alejek i schodów 6. Usunięcie darni z płyt chodnikowych, schodów i asfaltu 7. Oprysk dróg, opasek schodów środkami chwastobójczymi wraz z kosztem środków chemicznych, wody, oczyszczenie nawierzchni 8. Zimowe utrzymanie alejek: uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z alejek i schodów, posypanie piaskiem 9. Wiosenne oczyszczenie alejek i schodów z piasku i błota Zgodnie z załącznikiem nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz pn. „Harmonogram rzeczowo-czasowy prac dla zadania pn. „Utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta”. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 – tekst jednolity) 1) brygadzista - osoba nadzorująca: - zatrudniona na umowę o pracę przez wykonawcę 2) ogrodnik – osoby wykonujące czynności związane z utrzymaniem zieleni: - zatrudnione na umowę o pracę przez wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 30.000,- PLN – słownie: trzydzieści tysięcy złotych 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie Wykonawcy - przelew umożliwiający identyfikację Wykonawcy wnoszącego wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 5) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. wykonał/li co najmniej 1 zamówienie polegające na bieżącym utrzymaniu terenów zieleni wraz z pielęgnacją roślin ozdobnych, bylin, krzewów, drzew , koszeniem trawników oraz prowadzeniem akcji zimowej na terenach o łącznej powierzchni 10 ha - wg załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 6) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 7) wykaz urządzeń, narzędzi i wyposażenia zakładu wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 8) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie – wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 9) podpisany „Harmonogram prac - rzeczowo-czasowy” - wg załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz 10) wypełniony i podpisany „Formularz cenowy” – wg załącznika nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 11) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 11 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 12) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 12 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 13) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział 3 wraz z załącznikami, 14) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi; W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 15) W sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy Pzp w zakresie warunków określonych w pkt V 1 ppkt. 1.2 „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz polegał będzie na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając - załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z ww. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach