Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
- Data zamieszczenia: 2018-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Strzelców Bytomskich 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. +48323513364, fax. +48323513369
REGON: 276902504 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie porządku na placach, drogach i terenach będących w zarządzie Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Dąbrowie Górniczej z podziałem na części: Część I – Wola, Czechowice – dziedzice, Lędziny, Bieruń, Libiąż, Trzebinia, Tychy, Część II – Gliwice, Bytom, Chorzów, Ruda Śląska, Zabrze, Piekary Śląskie, Świętochłowice, Siemianowice Śląskie, Radzionków, Część III – Czeladź, Sosnowiec, Jaworzno, Dąbrowa Górnicza, Katowice, Będzin, Wojkowice, Część IV – Rybnik, Rydułtowy, Wodzisław Śląski, Radlin, Świerklany, Knurów, Szczygłowice, Czerwionka – Leszczyny, Część V – Nowa Ruda, Wałbrzych, - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Utrzymanie porządku na placach, drogach i terenach będących w zarządzie Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Dąbrowie Górniczej z podziałem na części: Część I – Wola, Czechowice – dziedzice, Lędziny, Bieruń, Libiąż, Trzebinia, Tychy, Część II – Gliwice, Bytom, Chorzów, Ruda Śląska, Zabrze, Piekary Śląskie, Świętochłowice, Siemianowice Śląskie, Radzionków, Część III – Czeladź, Sosnowiec, Jaworzno, Dąbrowa Górnicza, Katowice, Będzin, Wojkowice, Część IV – Rybnik, Rydułtowy, Wodzisław Śląski, Radlin, Świerklany, Knurów, Szczygłowice, Czerwionka – Leszczyny, Część V – Nowa Ruda, Wałbrzych, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I – 7 400,00 zł (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych 00/100). Część II- 4 300,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100). Część III- 3 300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100). Część IV- 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100). Część V- 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Koncesje, zezwolenia, licencje lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada: d) decyzję na gospodarowanie oraz transport odpadów zgodnie z zapisami ustawy odpadach z dn. 14 XII 2012 r. wydane przez marszałka województwa lub starostę właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów lub umowę z przedsiębiorcą posiadającym ww. uprawnienia. e) Zezwolenie na transport odpadów musi obejmować teren wytwarzania odpadów, tzn. obejmować swoim zakresem wszystkie miejscowości wymienione w danej części zamówienia, wskazanej w formularzu ofertowym przez Wykonawcę. Ten sam warunek dotyczy umowy z przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie na transport odpadów. f) Decyzja na gospodarowanie oraz transport odpadów i umowa z przedsiębiorcą posiadającym przedmiotowe uprawnienia musi zawierać m. in. następujące rodzaje odpadów: papa 170380, wełna 170604, materiały zawierające azbest 170605, zmieszane opakowaniowe150106, tworzywa sztuczne 150102, zużyte opony 160103, gruz czysty 170101, gruz zmieszany 170107, 170904, .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ DO OFERTY: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA” 4. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do druku „OFERTA”. 5. KRYTERIUM II – Potencjał techniczny sprzętu niezbędnego do realizacji zadania - załącznik nr 3 „Wykaz sprzętu” do druku „OFERTA”. 6. FORMULARZE CENOWE - załącznik nr 4, 4.1., 4.2., 4.3., 4.4., do druku „OFERTA”. 7. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ : 1. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ – druk „OFERTA” w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 2 Załącznika nr 2 do SIWZ. 6. OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ DO OFERTY: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA” 4. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do druku „OFERTA”. 5. KRYTERIUM II – Potencjał techniczny sprzętu niezbędnego do realizacji zadania - załącznik nr 3 „Wykaz sprzętu” do druku „OFERTA”. 6. FORMULARZE CENOWE - załącznik nr 4, 4.1., 4.2., 4.3., 4.4., do druku „OFERTA”. 7. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ : 1. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ – druk „OFERTA” w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 2 Załącznika nr 2 do SIWZ. 6. OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ DO OFERTY: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA” 4. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do druku „OFERTA”. 5. KRYTERIUM II – Potencjał techniczny sprzętu niezbędnego do realizacji zadania - załącznik nr 3 „Wykaz sprzętu” do druku „OFERTA”. 6. FORMULARZE CENOWE - załącznik nr 4, 4.1., 4.2., 4.3., 4.4., do druku „OFERTA”. 7. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ : 1. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ – druk „OFERTA” w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 2 Załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 – wzór dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
Dodano: 2020-07-10 - Utrzymanie terenów Politechniki Śląskiej położonych w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/U/20/33/NC
Dodano: 2020-03-31 - Utrzymanie terenów Politechniki Śląskiej położonych w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/U/20/17/NC
Dodano: 2020-03-05 - Ochrona czynna oraz wzmocnienie bioróżnorodności muraw galmanowych w rejonie Długoszyna, Sadowej Góry oraz Góry Wielkanoc w Jaworznie poprzez koszenie gatunków ekspansywnych i inwazyjnych, koszenie odrośli korzeniowych, koszenie muraw i ręczne naruszanie podłoża - w podziale na 3 części.
Dodano: 2019-06-04 - Wykonanie konserwacji rowów komunalnych w Raciborzu oraz suchego zbiornika w Raciborzu – Studziennej
Dodano: 2019-05-16 - Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
Dodano: 2019-04-26 - Wykonanie konserwacji rowów komunalnych i suchego zbiornika na terenie gminy Racibórz.
Dodano: 2018-05-16 - Pielęgnacja niskiej zieleni miejskiej wraz z konserwacją infrastruktury na terenie Gminy Tarnowskie Góry
Dodano: 2018-03-29 - Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
Dodano: 2018-02-15 - Konserwacja rowów D-17 oraz OS-57 w dzielnicy Ostróg w Raciborzu.
Dodano: 2017-11-07