Przetargi.pl
„Utrzymanie porządku i czystości na placach, drogach wewnętrznych, alejkach i chodnikach, a w zimie odśnieżanie i usuwanie oblodzeń, na terenach działek położonych w Wieliczce, użytkowanych przez Kopalnię Soli Wieliczka S.A.”

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2787111, 12 2787132 , fax. 122 787 110
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 2787111, 12 2787132, fax. 122 787 110
    REGON: 000041683
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie porządku i czystości na placach, drogach wewnętrznych, alejkach i chodnikach, a w zimie odśnieżanie i usuwanie oblodzeń, na terenach działek położonych w Wieliczce, użytkowanych przez Kopalnię Soli Wieliczka S.A.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzątanie placów, alejek, dróg wewnętrznych, dróg dojazdowych, chodników ramp i schodów 2) odśnieżanie , usuwanie oblodzeń 3) sprzątanie terenów zielonych – 1.2. Usługi, o których mowa w pkt. 1.1. świadczone będą na terenach działek położonych w Wieliczce, użytkowanych przez Zamawiającego o łącznej powierzchni 122 880 m2, w tym: 1) 102 880 m2 - na nieruchomościach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ, 2) 20 000 m2 – na pozostałych nieruchomościach użytkowanych przez Zamawiającego. 2. Prawo opcji: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi objęte zamówieniem na terenach, o których mowa w pkt. 1.2 ppkt 1 o powierzchni 102 880 m2. Świadczenie usług objętych zamówieniem na pozostałym obszarze 20 000 m2 wykonywane będzie każdorazowo na odrębne pisemne zlecenia Zamawiającego, w zależności od jego potrzeb. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować ze zlecenia całości bądź części tych prac. (prawo opcji). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ nr 1-5 i tak: a) załącznik nr 1 do SIWZ w zakresie graficznego przedstawienia terenów podlegających usłudze utrzymania porządku, b) załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie wymagań utrzymania porządku i czystości na placach, alejkach, drogach wewnętrznych, drodze dojazdowej, chodnikach rampach i schodach, c) załącznik nr 3 do SIWZ w zakresie wymagań odśnieżania i usuwania oblodzeń na placach, alejkach, drogach wewnętrznych drogach dojazdowych, chodnikach, rampach i schodach usuwanie lodu i nawisów śnieżnych zwisających z dachów i okapów, d) załącznik nr 4 do SIWZ w zakresie wymagań sprzątania terenów zielonych, e) załącznik nr 5 do SIWZ w zakresie wykazu nieruchomości, których dotyczą usługi, 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp 4.1. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności utrzymania porządku i czystości, z wyłączeniem osób pełniących funkcje kierownicze. 4.2. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować charakter zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt 4.1, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie do 7 dni, licząc od daty otrzymania pisemnego wezwania. 4.3. Udokumentowanie charakteru zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt 4.1 może nastąpić według wyboru Zamawiającego przez: 1) przedstawienie pisemnego oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy, podpisanego zgodnie z zasadami reprezentacji, 2) przedstawienie zanonimizowanych kopii umów o pracę osób wykonujących czynności utrzymania porządku i czystości w ramach niniejszej umowy, 3) przedstawienie zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń. 4.4. Przepisy pkt 4.1– 4.3 stosuje się odpowiednio do podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 4.5. W przypadku naruszenia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zobowiązań, o których mowa w pkt 4.1– 4.3, Zamawiający wzywa do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, a także ma prawo do jednoczesnego naliczenia kary umownej. 4.6. Jeżeli pomimo wezwania, o którym mowa w pkt 4.5, nieprawidłowości nie zostaną usunięte, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2017/IP/22 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach