Przetargi.pl
Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 74 6414404
  • Data zamieszczenia: 2014-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 74 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymywanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (z wyłączeniem sygnalizacji świetlnej) oraz wykonywanie oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zakres rzeczowy robót związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu obejmuje prace utrzymaniowe i konserwacyjne oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym: - montaż tarczy znaku drogowego - ok. 1158 szt., - demontaż tarczy znaku drogowego - ok. 844 szt., - montaż słupka znaku drogowego nowego z materiałem - ok. 331 szt., - montaż słupka znaku drogowego bez materiału - ok. 369 szt., - demontaż słupka znaku drogowego - ok. 509 szt., - malowanie słupka znaku drogowego (z materiałem)- 29 szt., - poprawienie znaku drogowego w terenie - ok. 239 szt., - wykonanie poręczy z rur stalowych z materiałem - ok. 47 mb , - demontaż poręczy z rur stalowych - ok. 20 mb, - montaż progów zwalniających z materiałem - ok. 12 m, - demontaż progów zwalniających - ok. 12 m, - mycie znaków drogowych - ok. 34 szt., - wypożyczenie znaku drogowego, słupka drogowego lub urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego - ok. 153 szt./tydz. - znak drogowy ostrzegawczy odblaskowy typ średni - ok. 140 szt., - znak drogowy ostrzegawczy odblaskowy typ mały - ok. 6 szt., - znak drogowy zakazu i nakazu odblaskowy typ średni - ok. 165 szt., - znak drogowy zakazu i nakazu odblaskowy typ mały - ok. 3 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy 400 x 400 - ok. 76 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy 600 x 600 - ok. 125 szt., - znak drogowy informacyjny odblaskowy 600 x 750 - ok. 15 szt., - tabliczki odblaskowe 300 x 600- ok. 19 szt., - tabliczki odblaskowe 250 x 500 - ok. 2 szt., - tablice o większych wymiarach - ok. 51 m?, - lustro drogowe - ok. 9 szt., - tablica prowadząca ciągła w prawo U-3c, ciągła w lewo U-3d, zapora drogowa pojedyncza U-20a, U-20b - ok.18 m?, - słupek przeszkodowy U-5a - ok. 7 szt., - słupek przeszkodowy U-5b zespolony ze znakiem C-9 - ok. 15 szt., - tablica kierująca U-6a lub U-6b - ok. 12 szt., - tablica kierująca U-6c lub U-6d - ok. 3 szt., -tablica kierująca U-21a lub U-21b - ok. 30 szt., - azyle dla pieszych ( wraz z montażem)- ok. 18 m?, - słupek blokujący U-12c - ok. 50 szt. - słupek prowadzący U-1c - ok. 90 szt. - oznakowanie poziome linie cienkowarstwowe - segregacyjne - ok. 11466 m?, - oznakowanie poziome strzałki i inne znaki cienkowarstwowe - ok. 14221 m?, - oznakowanie poziome linie grubowarstwowe -segregacyjne - ok. 105 m?, - oznakowanie poziome strzałki i inne znaki grubowarstwowe - ok. 160 m?, - frezowanie oznakowania poziomego - ok. 10 m?, - przedznakowanie - ok. 4 mb Zakres rzeczowy na wykonanie oznakowania poziomego obejmuje: a) jednorazowe odnowienie oznakowania poziomego UWAGA: Odnowienie oznakowania poziomego nastąpi w terminie: - rozpoczęcie robót nie później niż 4 maja 2015r. (jeżeli będą sprzyjające warunki atmosferyczne) zakończenie robót nie później niż do 31 lipca 2015r., z uwzględnieniem kolejności uzgodnionej z Zamawiającym, - odnowienie przejść dla pieszych przy szkołach na podstawie odrębnej dyspozycji Zamawiającego w terminie do 28 sierpnia 2015r., b) wykonywanie w ciągu roku dodatkowego oznakowania poziomego na podstawie sporządzonych projektów organizacji ruchu lub wg wskazań Zamawiającego. Zakładany zakres robót dla oznakowania poziomego podany jest także w formularzu cenowym oraz wykazie stawek i narzutów. Sposób wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego - należy wykonać odpowiednio, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, materiałami cienkowarstwowymi z dodatkiem mikrokulek szklanych odblaskowych zgodnie z wymaganiami szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania robót. Minimalna grubość oznakowania cienkowarstwowego powinna wynosić 0,5 mm. Sposób wykonania oznakowania poziomego grubowarstwowego - należy wykonać odpowiednio, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, masy termoplastyczne zgodnie z wymaganiami szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania robót. Minimalna grubość oznakowania grubowarstwowego powinna wynosić 3 mm. Oznakowanie ma być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. Nr 170, poz. 1393 ze zm.). Wykonawca ma obowiązek zapewnienia dyżurów telefonicznych od godz. 6:00 do godz. 22:00 w dni robocze, oraz przez całą dobę w dodatkowe dni wolne od pracy, w niedziele i święta, gwarantujących stały kontakt telefoniczny pracownika Wykonawcy z Zamawiającym oraz Strażą Miejską, Policją i Urzędem Miejskim w Wałbrzychu (w tym czasie Wykonawca ma być także dyspozycyjny).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach