Przetargi.pl
Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych ‑ gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w roku 2024 ‑ nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe

MIASTO OŚWIĘCIM ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zaborska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 33 84 66 222
  • Data zamieszczenia: 2023-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO OŚWIĘCIM
    ul. Zaborska 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. +48 33 84 66 222
    REGON: 072181787
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych ‑ gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w roku 2024 ‑ nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych ‑ gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w roku 2024 ‑ nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe w ramach zadania pn.: „Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów”, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) bieżącą kontrolę stanu infrastruktury objętej przedmiotem Umowy,b) dokonywanie zgłoszeń upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego zauważonych awarii i ubytków,c) wykonywanie napraw - na zlecenie Zamawiającego - nawierzchni infrastruktury objętej przedmiotem Umowy, odpowiednio do charakteru obiektu i uszkodzenia, poprzez:d) powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem,e) regenerację nawierzchni bitumicznych emulsją i kruszywem łamanym,f) naprawę nawierzchni tłuczniowych;g) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi;h) mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy,i) konserwację i naprawę przepustów drogowych,j) wypełnianie spękań zalewą asfaltową,k) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost przez Zamawiającego, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia, rękojmi, odbioru i rozliczenia określone zostały we wzorze umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz w dokumentach do niego dołączonych, stanowiących załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.W zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizowali należycie jedną umowę o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) polegającą na bieżącym utrzymaniu dróg, parkingów lub chodników o nawierzchni asfaltowej lub jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) obejmującą układaniu nawierzchni z masy asfaltowej;2) dysponują w celu wykonania niniejszego zamówienia remonterem drogowym w ilości co najmniej 1 szt.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, wykazanie spełnienia warunku, o którym mowa w ust. 2, musi zostać dokonane w sposób całościowy względem tego z podmiotów, który będzie wykonywał czynności z tym warunkiem związane.3. Potencjał podmiotu trzeciego.1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118‑123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w rozdziale VII ust. 1.2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą:a) zobowiązanie podmiotu lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wraz z określeniem w tym dokumencie zakresu dostępnych wykonawcy zasobów, sposobu i okresu udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów oraz czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą;b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach