Przetargi.pl
Utrzymanie – naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gryfino [zamówienie z wolnej ręki]

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 416 20 71
  • Data zamieszczenia: 2023-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfino
    ul. 1 Maja 4
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 416 20 71
    REGON: 810539137
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gryfino.szczecin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie – naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gryfino [zamówienie z wolnej ręki]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie - naprawa dróg leśnych, gruntowych, częściowo utwardzonych oraz wbudowanie na odcinkach najbardziej uszkodzonych destruktu betonowego i kruszywa łamanego.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, drogowych w szczególności cząstkową naprawę dróg i szlaków operacyjnych tj. bez korytowania, z wbudowaniem dostarczonego materiału w ubytkach drogi i koleinach, wyprofilowaniem i zagęszczeniem materiału z dostosowaniem do istniejącej niwelety drogi:(1) naprawa odcinków drogowych destruktem betonowym (recykling betonowy) 0-63 mm /grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu/ - powierzchnia 17360 m2 .(2) naprawa odcinków drogowych kruszywem łamanym 0-31,3 mm /grubość warstwy 7 cm po zagęszczeniu/ - powierzchnia 266 m2.Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na terenie Nadleśnictwa Gryfino. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby (np. w skutek utrzymujących się, długotrwałych niekorzystnych warunków atmosferycznych bądź innych sytuacji, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania postępowania), Zamawiający może dokonać przesunięć pomiędzy LeśnictwamiNa podstawie art. 95 PZP, Zamawiający określa wymagania dot. zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na obsłudze ciężkiego sprzętu budowlanego m.in. maszyn budowlanych- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.9. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiotu umowy gwarancji jakościi rękojmi za wady (w zakresie głębokich kolein i wybojów) na okres 24 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego końcowego protokołu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach