Przetargi.pl
„Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego komunalnych nieruchomości zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy w latach 2019-2020”

Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Łukasińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 524 071 , fax. 748 522 315
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy
    ul. Łukasińskiego 7
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 524 071, fax. 748 522 315
    REGON: 89021980690989

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego komunalnych nieruchomości zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy w latach 2019-2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn. „Utrzymanie należytego stanu sanitarno- porządkowego komunalnych nieruchomości zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w latach 2019-2020”. Przedmiot zamówienia obejmuje zasoby komunalne zarządzane przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy, w granicach administracyjnych Miasta Świdnicy: a) utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego zasobów komunalnych t.j. budynki i przyległe tereny oraz tereny niezabudowane – ZADANIE nr 1, b) sprzątanie obiektów handlowych t.j.: MDH w Świdnicy, Plac Grunwaldzki 12 oraz Hala Targowa w Świdnicy, ul. Wróblewskiego 1B – ZADANIE nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: ZADANIE nr 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) ZADANIE nr 2: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert tj. przed 14.11.2018r.: ZADANIE nr 1: przed godz. 900, ZADANIE nr 2: przed godz. 930. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). W przypadku poręczeń Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dokumentu poświadczającego, że podmiot, który udzielił poręczenia zapłaty wadium zawarł umowę o udzielenie wsparcia z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 52 1240 3464 1111 0010 4779 6145, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr KZ/2/2018 na zadanie pn. „Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego komunalnych nieruchomości zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w latach 2019-2020” na ZADANIE Nr 1 lub na ZADANIE Nr 2 lub na ZADANIE Nr 1 i ZADANIE Nr 2. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie wymagane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Ponadto każdy Wykonawca musi do oferty dołączyć: 1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP), 2) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5A do SIWZ – ZADANIE nr 1 Załącznik nr 5B do SIWZ – ZADANIE nr 2 3) aktualną umowę zawartą z firmą posiadającą wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasto Świdnica, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250) lub oświadczy, że w przypadku wygrania niniejszego postępowania, dysponować będzie w/w umową na dzień podpisania umowy, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia; 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach