Przetargi.pl
Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina”. 2. Określenie przedmiotu zamówienia. Część I „Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina” obejmuje: A. Utrzymanie i konserwacja sieci kanalizacji deszczowej obejmujące: czyszczenie wpustów ściekowych, przykanalików, studni rewizyjnych, kanałów deszczowych oraz utrzymanie i konserwacja obiektów kanalizacji deszczowej B. Remonty bieżące sieci kanalizacji deszczowej obejmujące: remonty urządzeń kanalizacji deszczowej (wymiana armatury kanalizacyjnej) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: Załączniku nr 1 do SIWZ (Część I) – Opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 2 do SIWZ (Część I) – Formularz cenowy Załączniku nr 3 do SIWZ (Część I) – Przedmiar robót Załączniku nr 4 do SIWZ (Część I) - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Część II „Utrzymanie i konserwacja przepompowni wód deszczowych ,,POWA-TOPIEC” przy ul. Nadrzecznej, ,,PSIII” przy ul. Wyspiańskiego oraz ,,WYSPA” przy ul. Pociejewo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: Załączniku nr 1 do SIWZ (Część II) – Opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 2 do SIWZ (Część II) – Formularz cenowy 3. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być wykonane prace i uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje dotyczące realizacji zamówienia. 4.Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym: Załącznik nr 9 do SIWZ (Część I) – Projekt umowy Załącznik nr 6 do SIWZ (Część II) – Projekt umowy 5.Wymagana gwarancja. Gwarancja na wykonane prace powinna wynosić (CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II) co najmniej 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru prac. 6. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do posiadania i utrzymania przez cały czas trwania umowy ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię aktualnej polisy w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy, a w przypadku wygaśnięcia polisy w trakcie realizacji niniejszego zamówienia przekaże kolejną kopię aktualnej polisy w ciągu 10 dni od daty wygaśnięcia poprzedniej. 7. Wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 pkt 1 oraz ust. 9 pkt. 1 ustawy Pzp. Zakres oraz charakter prac dotyczących utrzymania, konserwacji i remontów bieżących sieci kanalizacji deszczowej nie wymaga uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia szczególnych wymagań w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych – prace te realizowane są przez wyłonionego w postępowaniu przetargowym Wykonawcę, bez dostępu do czynności realizowanych w ramach umowy osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90480000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część I: 6 000,00 zł Część II: 2 000,00 zł Szczegóły dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale VI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część I 1 Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 2 Wypełniony Formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 4 Wypełnione Zestawienie kosztów zadania sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 5 Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu– wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 6 Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak podstaw wykluczenia – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 7 Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 8 Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie. Część II 9 Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 10 Wypełniony Formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 11 Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu– wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 12 Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak podstaw wykluczenia – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 13 Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 14 Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach