Przetargi.pl
Utrzymanie i prace naprawcze mola w Gdyni Orłowie

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
  • Data zamieszczenia: 2024-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    10 Lutego 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
    REGON: 191675557
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i prace naprawcze mola w Gdyni Orłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca utrzymanie i prace naprawcze mola w Gdyni Orłowie. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prace związane z bieżącym utrzymaniem czystości i porządku mola, naprawę i konserwację elementów wyposażenia mola w sezonie letnim i poza sezonem w okresie kwiecień 2024 - maj 2025, w tym w szczególności:2.1 Utrzymanie bieżące mola, tj.: 1) usuwanie nieczystości i odpadków pozostawionych na molo oraz zamiatanie pokładu - w okresie letnim tj. od 01.05.2024r. do 30.09.2024 r. - codziennie do godz. 8.00 rano, 2) usuwanie nieczystości i odpadków pozostawionych na molo oraz zamiatanie pokładu poza sezonem tj. od dnia podpisania umowy do 30.04.2024 r. oraz od 01.10.2024 r. do dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy- zamiatanie, co najmniej raz w tygodniu do godz. 8.00 rano. 3) w okresie warunków zimowych – odśnieżanie ręczne i posypywanie piaskiem na całej długości mola pasa o szerokości około 3 metrów w środkowej części pokładu, przy utrzymującej się pokrywie śnieżnej na pokładzie; 4) wykonywanie bez zbędnej zwłoki ww. czynności na polecenie Zamawiającego w sytuacjach, gdy zaistnieje taka potrzeba, o której Zamawiający zawiadomi Wykonawcę drogą e-mailową lub telefonicznie. 5) usuwanie z pokładu oraz zmywanie z balustrad zanieczyszczeń po ptakach i zwierzętach – na bieżąco. 6) usuwanie ze słupów lamp zanieczyszczeń, 7) zmywanie ławek, 8) zabezpieczanie miejsc ewentualnych skutków dewastacji mola (rozwieszanie taśmy ostrzegawczej, przybicie tymczasowych desek); 9) usuwanie graffiti z poręczy, pokładu mola i ławek oraz pali posadowionych w obrębie plaży; 10) konserwacja tablicy z regulaminem korzystania z obiektu, tj. usuwanie graffiti, naklejek itp., ewentualna zmiana jej treści zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym;11) usuwanie z elementów mola pozostałości po imprezach (reklam, balonów, linek, taśm itp.); 12) wykonywanie na bieżąco oględzin obiektu i przekazywanie drogą e-mailową lub telefonicznie, na bieżąco Zamawiającemu informacji o stanie technicznym mola oraz o zniszczeniach jego elementów (w tym: pokładu, balustrad, ławek, lamp oświetleniowych, lampy sygnalizacyjnej, tablicy z regulaminem mola, tablicy znaku drogowego, słupków do zawieszania kół ratunkowych, kół ratunkowych 2 szt. wraz z linkami, wpustów deszczowych, odwodnienia liniowego, umocnienia przyczółka mola z gabionów); 13) zawieszanie 2 szt. kół wraz z linkami na sezon wiosenny, letni i jesienny, a na sezon zimowy 1 szt. wraz z linką, interwencyjnie zakup 3 szt. kół ratunkowych i 3 linek ratunkowych w okresie realizacji zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym, na polecenie Zamawiającego; koszt zakupu kół i linek wraz z oznakowaniem kół napisem: „GDYNIA ORŁOWO MOLO” będzie rozliczony każdorazowo w fakturze po zakończeniu miesiąca, w którym zostały nabyte, z uwzględnieniem cen podanych przez Wykonawcę w ofercie–według potrzeb.14) przechowywanie zapasowych kół ratunkowych– minimum 1 szt.- wraz z linkami w magazynie Wykonawcy usług i zawieszanie ich po ewentualnej kradzieży– według potrzeb. Odbiór posiadanych kół i linek od dotychczasowego Wykonawcy usług (jego dane Zamawiający przekaże nowemu Wykonawcy po zakończeniu postępowania) celem ich przechowywania we własnym magazynie; 15) zgłaszanie na policję i Zamawiającemu kradzieży elementów wyposażenia mola (np. koła ratunkowe, linki).2.2 Prace naprawcze mola, obejmujące:1) wymianę uszkodzonych desek (gr. 8 cm, szer. 14 cm, dł. do 5 m) w pokładzie mola– 205 szt. wraz z ich zakupem przez Wykonawcę,2) malowanie ławek na molo - 57 szt.,3) malowanie drabinek wyjściowych (ratowniczych) - 6 szt.,4) naprawa uszkodzonych miejsc w elementach balustrady mola – do 45 szt.,5) wymiana uszkodzonego elementu konstrukcyjnego w pokładzie mola (legar, belka) – 1 szt., 6) wymiana uszkodzonych/zbutwiałych części elementów konstrukcyjnych pokładu mola - do 6 szt.,7) malowanie balustrady drewnianej – 600 m2,8) wymiana uszkodzonych szczebli ławek – do 40 szt.,9) uzupełnianie brakujących śrub i naprawa mocowań ławek do pokładu mola - do 40 szt. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz obowiązki wykonawcy, stanowią:a) Opis przedmiotu zamówienia – zał. A do SWZ,b) Wzór umowy – zał. 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50760000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 2 700,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni na konto bankowe: PKO BP Oddział 14 w Gdyni PL 56 1440 1084 0000 0000 0619 0227, z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr EZP.271.9.2024.6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu).7. Gwarancje lub poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być złożone w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia przedmiotowych dokumentów (np. bank, ubezpieczyciel) i złożone wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy.8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.9. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium, z tym że Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu w Formularzu OFERTA adres e-mail do złożenia oświadczenia o zwolnieniu wadium. 12.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy. 13. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot wadium, w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 1 – 4 ustawy. 14. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 12 - 13, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.15. Kopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniądza zaleca się dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda wykazania wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Jednej usługi, obejmującej swoim zakresem wykonywanie usługi w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, polegającej na utrzymaniu obiektu hydrotechnicznego o drewnianej konstrukcji części nadwodnej, obejmującym swoim zakresem prace porządkowe i naprawcze obiektu hydrotechnicznego, o wartości zamówienia równej lub wyższej niż 100 000,00 zł brutto.Przez jedną usługę należy rozumieć jedną umowę.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub korzystających z zasobów innych podmiotów, wymagany warunek musi być spełniony przez jednego Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach