Przetargi.pl
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Mogilno w 2019 roku

Gmina Mogilno ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, Narutowicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 185 520 , fax. 523 152 693
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilno
    Narutowicza 1
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 185 520, fax. 523 152 693
    REGON: 92350843000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mogilno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Mogilno w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1 Koszenie trawy na poboczach dróg stanowiących własność Gminy Mogilno 1. Przedmiotem zamówienia w części pierwszej jest wykonanie usług polegających na koszeniu trawy na poboczach dróg stanowiących własność Gminy Mogilno. 2. Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy areału o powierzchni 26,0 ha (260 000 m2), z zastrzeżeniem ust. 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega możliwość zmiany szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 3. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 30% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 4. Koszenie odbywać się będzie w ciągu zawartej umowy na podstawie zleceń telefonicznych lub pisemnych wydanych przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem poboczy i szerokością koszenia (minimalna szerokość wynosi 1 m). 5. Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy. 6. Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 7. Doboru odpowiedniego sprzętu do wykonania usług dokonuje Wykonawca. Zaleca się, by były to: kosiarki doczepne do ciągników, kosiarki żyłowe, spalinowe lub elektryczne. 8. Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej, w związku z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego. 9. Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia – do 72 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 10. Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną. 11. Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych (wynikających ze złożonego formularza ofertowego) i areału podlegającego koszeniu w danym okresie rozliczeniowym. 12. Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. CZĘŚĆ 2 Koszenie terenów zielonych wokół pomnika przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1. Przedmiotem zamówienia w części drugiej jest usługa polegająca na wykoszeniu trawy wokół pomnika przy ul. Powstańców Wielkopolskich (nieruchomości oznaczone w ewidencji gruntów pod nr: 116/1 i 116/2, obręb 0001 Mogilno). 2. Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy areału o powierzchni 1,506 ha (15 060 m2), z zastrzeżeniem ust. 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 3. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 30% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 4. Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy. 5. Zlecenie potrzeby wykonania usługi nastąpi na podstawie dyspozycji wydanej przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w zawartej umowie. 6. Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej. 7. Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 8. Koszenie trawy odbywać się będzie w trakcie całego okresu wegetacyjnego, tj. od dnia 15 kwietnia 2019 r. do dnia 30 listopada 2019 r. 9. Doboru odpowiedniego sprzętu do wykonania usług dokonuje Wykonawca. Zaleca się, by były to: kosiarki żyłowe, spalinowe lub elektryczne. 10. Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia – do 72 godzin od momentu przekazania zgłoszenia. 11. Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną. 12. Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych (wynikających ze złożonego formularza ofertowego) i areału podlegającego koszeniu w danym miesiącu rozliczeniowym. 13. Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. CZĘŚĆ 3 Koszenie terenów zielonych na placu Kilińskiego w Mogilnie 1. Przedmiotem zamówienia w części trzeciej jest usługa polegająca na wykoszeniu trawy na placu Kilińskiego w Mogilnie (nieruchomość oznaczona w ewidencji gruntów pod nr: 1110/2, obręb ewidencyjny 0001 Mogilno). 2. Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy areału o powierzchni 12,625 ha (126 250 m2), z zastrzeżeniem ust. 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 14. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 30% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 3. Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy. 4. Zlecenie potrzeby wykonania usługi nastąpi na podstawie dyspozycji wydanej przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w zawartej umowie. 5. Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej. 6. Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 7. Koszenie trawy odbywać się będzie w trakcie całego okresu wegetacyjnego, tj. od dnia 15 kwietnia 2019 r. do dnia 30 listopada 2019 r. 8. Doboru odpowiedniego sprzętu do wykonania usług dokonuje Wykonawca. Zaleca się, by były to: kosiarki doczepne do ciągników, kosiarki żyłowe, spalinowe lub elektryczne. 9. Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia – do 72 godzin od momentu przekazania zgłoszenia. 10. Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną. 11. Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i areału podlegającego koszeniu w danym okresie rozliczeniowym. 12. Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. CZĘŚĆ 4 Koszenie terenów zielonych na terenie Gminy Mogilno poza granicami miasta Mogilna 1. Przedmiotem zamówienia w części czwartej jest usługa polegająca na koszeniu trawy na terenach zielonych zlokalizowanych na terenie Gminy Mogilno – poza granicami miasta Mogilna (typu: boiska, place itp.). 2. Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy areału o powierzchni 147,0 ha (1 470 000 m2), z zastrzeżeniem ust. 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 15. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 30% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 3. Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy. 4. Koszenie odbywać się będzie w ciągu roku na podstawie zleceń wydanych przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w umowie, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem terenu. 5. Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej. 6. Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 7. Doboru odpowiedniego sprzętu do wykonania usług dokonuje Wykonawca. Zaleca się, by były to: kosiarki doczepne do ciągników, kosiarki samojezdne, kosiarki żyłowe, spalinowe lub elektryczne. 8. Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia – do 72 godzin od momentu zgłoszenia. 9. Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną. 10. Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i areału podlegającego koszeniu w danym okresie rozliczeniowym. 11. Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. CZĘŚĆ 5 Koszenie terenów zielonych wokół Jeziora Mogileńskiego 1. Przedmiotem zamówienia w części piątej jest usługa polegająca na koszeniu terenów zielonych wokół Jeziora Mogileńskiego. Koszenie obejmuje nieruchomości oznaczone w ewidencji gruntów pod nr: 334/2, 360, 363, 368, 1161, 1164, obręb ewidencyjny 0001 Mogilno. 2. Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy areału o powierzchni 15,735 ha (157 350 m2), z zastrzeżeniem ust. 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 3. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 30% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 4. Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy. 5. Koszenie odbywać się będzie w ciągu roku na podstawie zleceń wydanych przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w umowie, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem terenu. 6. Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej. 7. Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 8. Doboru odpowiedniego sprzętu do wykonania usług dokonuje Wykonawca. Zaleca się, by były to: kosiarki samojezdne, kosiarki żyłowe, spalinowe lub elektryczne. 9. Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia – do 72 godzin od momentu zgłoszenia. 10. Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną. 11. Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i areału podlegającego koszeniu w danym okresie rozliczeniowym. 12. Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. CZĘŚĆ 6 Koszenie skarp rowów w ciągu obwodnicy miasta Mogilna 1. Przedmiotem zamówienia w części szóstej jest usługa polegająca na koszeniu skarp rowów w ciągu obwodnicy miasta Mogilna. 2. Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy areału o powierzchni 24,0 ha (240 000 m2), z zastrzeżeniem ust. 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 3. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 30% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 4. Koszenie odbywać się będzie w ciągu roku na podstawie zleceń wydanych przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w umowie, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem terenu. 5. Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej. 6. Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 7. Sprzęt konieczny do zastosowania przy wykonywaniu usług w ramach części 5: Wykonawca winien wykazać się posiadaniem do dyspozycji kosiarki wysięgnikowej, doczepnej do ciągnika, umożliwiającej koszenie skarp i przeciwskarp oraz kosy spalinowej, które służyć będą do dokaszania trudnodostępnych miejsc. 8. Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia – do 72 godzin od momentu zgłoszenia. 9. Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną. 10. Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i areału podlegającego koszeniu w danym okresie rozliczeniowym. 11. Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. CZĘŚĆ 7 Wycinka krzewów przy drogach gminnych i na terenach zielonych wraz z ułożeniem w stosy 1. Przedmiotem zamówienia w części siódmej jest usługa polegająca na wycince krzewów przy drogach gminnych i na terenach zielonych wraz z ułożeniem pozostałości materiału z wycinki w stosy. 2. W/w usługi obejmują: wycinkę krzewów, samosiewów i odrostów na minimalnej wysokości od gruntu z ułożeniem pozostałości w stosy. 3. Zamawiający szacuje, że w trakcie obowiązywania umowy wycinka krzewów wyniesie około 30 000 m2. 4. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć w/w powierzchnię wycinki krzewów, nie więcej niż o 30% , z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego powierzchni krzewów podlegającej wycince nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 5. Zamawiający na podstawie zleceń w ramach umowy określi miejsce i termin wykonania wycinki przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w umowie. 6. Potrzeba zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej. 7. Zlecenia wycinki krzewów odbywać się będą w miarę potrzeb Zamawiającego, z określeniem lokalizacji, wielkości zakresu rzeczowego i terminu wykonania w formie „Zlecenie-protokół wykonanych prac”. 8. Sprzęt stosowany przy wykonywaniu zadania: Wykonawca dostarczy we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wyboru sprzętu odpowiedniego do wykonania wycinki dokonuje Wykonawca w ten sposób, by zapewnić poprawną realizację zadania). 9. Wykonawca powinien w terenie wykorzystywać odpowiedni sprzęt, gwarantujący bezpieczeństwo i higienę pracy (w tym np.: rękawice ochronne, spodnie ochronne, ochronniki oczu i uszu itp.). 10. Po wykonaniu prac zleconych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest ułożyć w stosy materiał powstały po wycince krzewów. 11. Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę wycinki – do 72 godzin od momentu zgłoszenia. 12. Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni wyciętych krzewów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną. 13. Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i areału podlegającego wycince w danym miesiącu rozliczeniowym. 14. Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. CZĘŚĆ 8 Zrębkowanie gałęzi pozostałych po wycince krzewów przy drogach gminnych i na terenach zielonych 1. Przedmiotem zamówienia w części ósmej jest wykonanie usług polegających na zrębkowaniu gałęzi, które pozostały po wycince krzewów przy drogach gminnych i na terenach zielonych. 2. Pozostałości po wycince krzewów, tj. pędy i gałęzie należy zrębkować najpóźniej w ciągu 72 godzin od momentu przekazania zlecenia w formie pisemnej lub telefonicznej przez Zamawiającego (szybkość reakcji). 3. Zamawiający szacuje, że w trakcie obowiązywania umowy zrębkowaniu podlegał będzie materiał objętości 900 mp (metr przestrzenny) gałęzi. 4. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć w/w objętość wyrażoną w metrach przestrzennych materiału podlegającego zrębkowaniu, nie więcej niż o 30% , z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego objętości gałęzi przeznaczonych do zrębkowania, nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 5. Sprzęt stosowany przy wykonywaniu zadania: Zamawiający pozostawia dobrowolność zastosowanego sprzętu z zastrzeżeniem, że winien on być dobrany tak, by zapewnić poprawną realizację zadania, co oznacza zastosowanie przez Wykonawcę sprzętu mechanicznego. 6. Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 mp objętości materiału poddanego zrębkowaniu w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną. 7. Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym i objętości podlegającej zrębkowaniu w danym okresie rozliczeniowym. 8. Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. CZĘŚĆ 9 Frezowanie pniaków pozostałych po wycince drzew 1. Przedmiotem zamówienia w części dziewiątej jest wykonanie usług polegających na frezowaniu pniaków, stanowiących pozostałość po wyciętych drzewach. 2. Zakres zamówienia obejmuje frezowanie pni: a) o małej średnicy do 50 cm – 12 szt. b) średnich o średnicy 51-200 cm – 27 szt. c) dużych o średnicy 201-300 cm – 15 szt. d) bardzo dużych o średnicach powyżej 301 cm – 4 szt. 3. W ramach realizacji zadania należy wykonać poniższe czynności: a) odkopać korzenie i część pnia na głębokości pozwalającą na frezowanie pnia drzewa na głębokość 15 cm poniżej krawędzi terenu, b) wyfrezować pniaki na głębokość min. 15 cm poniżej krawędzi terenu, c) uprzątnąć teren. 4. Zastosowany sprzęt przy wykonywaniu zadania winien być dobrany odpowiednio, w celu należytego wywiązania się ze zleconych usług. 5. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć w/w ilość pniaków w podziale na poszczególne średnice, nie więcej niż o 5 szt. w każdej średnicy, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego ilości pniaków przeznaczonych do frezowania nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 6. Potrzeba frezowania zgłaszana będzie telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego. 7. Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę frezowania – do 72 godzin od momentu zgłoszenia w formie wskazanej w ust. 6. 8. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostanie obliczona na podstawie prac rzeczywiście wykonanych, w oparciu o ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem w oparciu o kosztorys powykonawczy (wynagrodzenie kosztorysowe). 9. Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. CZĘŚĆ 10 Usługi w zakresie utrzymania Parku Miejskiego w Mogilnie 1. Przedmiotem zamówienia w części dziesiątej jest wykonanie usług polegających na utrzymaniu Parku Miejskiego w Mogilnie. Usługi wykonywane na potrzeby realizacji zamówienia obejmują: a) grabienie trawników w okresie jesiennym; b) koszenie trawników na terenie Parku Miejskiego; c) zamiatanie alejek spacerowych; d) zimowe utrzymanie alejek spacerowych w Parku. 2. Grabienie jesienne: wygrabianie opadających liści wraz z pozostałymi zanieczyszczeniami z trawników, skupisk krzewów i żywopłotów. Przyjmuje się okres jesienny, w którym następowało będzie wykonywanie w/w czynności trwający od 1 września 2019 r. do 31 października 2019 r. Grabienie trawników odbywać się będzie co najmniej raz w tygodniu, zatem częstotliwość czynności ustala się na potrzeby niniejszego SIWZ wynosi co najmniej 8 razy. Biorąc pod uwagę w/w częstotliwość grabienia, dla potrzeb ustalenia ceny za wykonanie usługi przyjmuje się wygrabienie w trakcie obowiązywania umowy łącznej powierzchni 83 558,24 m2. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć częstotliwość grabienia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 3 razy, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego częstotliwości wykonywania prac nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 3. Wykaszanie trawników w Parku Miejskim należy wykonać maksymalnie nisko, dostosowując się do istniejących nawierzchni trawników. Optymalna wysokość trawy po skoszeniu powinna wynosić 5 cm. Koszenie odbywać się będzie w odstępach 3-tygodniowych. Pierwsze koszenie w drugiej połowie marca 2019 r./pierwszej połowie kwietnia 2019 r. Zakłada się przeprowadzenie 8 koszeń w ramach zawartej umowy. Przy jednorazowym koszeniu zakłada się powierzchnię koszenia wynoszącą 52 088,20 m2. Przyjmując natomiast w/w częstotliwość, łącznie w trakcie obowiązywania umowy wykoszona zostanie powierzchnia 416 705,60 m2. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć częstotliwość koszeń, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 3 koszenia, z uwagi na jego aktualne potrzeby oraz szybkość wzrostu trawy. Zmniejszenie przez Zamawiającego częstotliwości wykonywania prac nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 4. Zamiatanie alejek spacerowych w parku następować będzie co dwa tygodnie w okresie od pierwszej połowy kwietnia 2019 r., do końca października 2019 r. Zamawiający zakłada, że w trakcie obowiązywania umowy zamiatanie alejek zostanie wykonane przez Wykonawcę 15 razy. Powierzchnia alejek podlegających zamiataniu wynosi szacunkowo 10 549,80 m2 (z częstotliwością wskazaną wyżej). 3. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć częstotliwość zamiatania alejek, jednak nie więcej niż o 5 razy, z uwagi na jego aktualne potrzeby oraz konieczność wykonywania czynności zamiatania. Zmniejszenie przez Zamawiającego częstotliwości wykonywania prac nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 5. Zimowe utrzymanie alejek spacerowych na terenie Parku Miejskiego w Mogilnie obejmuje czynności, jak niżej: a) Odśnieżanie alejek spacerowych, b) Zwalczanie śliskości i gołoledzi przez sypanie chodników piaskiem oraz mieszkanką piasku i chlorku sodu przy występowaniu gołoledzi. Okres zimowego utrzymania alejek spacerowych trwał będzie od 1 listopada 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r. Zakłada się, że w trakcie w/w okresu zimowego, czynności odśnieżania alejek spacerowych zostaną wykonane w zależności od potrzeb Zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych. Dla potrzeb oszacowania ceny w formularzu ofertowym przyjmuje się godzinę pracy sprzętu oraz tonę mieszanki soli i piasku. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktycznie przeprowadzonych czynności w okresie zimowym i wyliczone zostanie na podstawie stawki za 1 godzinę pracy sprzętu oraz tonę zużytej mieszanki soli i piasku (wynikającej z formularza ofertowego). Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość godzin pracy sprzętu o 40% oraz wielkość zużytej mieszanki soli i piasku również o 40%, z uwagi na jego aktualne potrzeby oraz konieczność wykonywania w/w czynności. W przypadku zmniejszenia liczby godzin pracy sprzętu lub też wielkości zużytej mieszanki przez Zamawiającego, Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania. 6. Szybkość reakcji w przypadku czynności, o których mowa w pkt. 1, ppkt. a), b) i c) – do 72 godzin od momentu przekazania zgłoszenia, w formie telefonicznej lub pisemnej. 7. Szybkość reakcji w przypadku czynności, o których mowa w pkt. 1, ppkt. d) – do 2 godzin od momentu przekazania telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego. 8. Z chwilą przystąpienia do wykonywania usług, Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za skutki nieprawidłowego oznakowania i zabezpieczenia miejsca prowadzonych prac. 9. Jednostką miary, przy rozliczeniu prac będzie stawka wskazana przez Wykonawcę za godzinę pracy sprzętu oraz tonę zużytej mieszanki soli i piasku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77313000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: - dla części I: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), - dla części II: 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100), - dla części III: 470,00 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt złotych 00/100), - dla części IV: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100), - dla części V: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), - dla części VI: 370,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100), - dla części VII: 570,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt złotych 00/100), - dla części VIII: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), - dla części IX: 330,00 zł (słownie: trzysta trzydzieści złotych 00/100), - dla części X: 1 800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych 00/100), 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach