Przetargi.pl
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Koronowo w 2024 r.

Gmina Koronowo ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Plac Zwycięstwa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523826459
  • Data zamieszczenia: 2024-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
    Plac Zwycięstwa 1
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523826459
    REGON: 092350665
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Koronowo w 2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni na terenie Gminy Koronowo w 2024 r. (od dnia podpisania umowy przez okres 8 miesięcy). 2. Zakres zamówienia obejmuje:1) utrzymanie i pielęgnację terenów zieleni o łącznej powierzchni ok. 16,25 ha, w tym ok. 7,77 ha teren miejski, wyszczególniony w załączniku nr 1 do umowy;2) utrzymanie i renowację alejek i placów znajdujących się na terenach zieleni w gminie, ujętych w załączniku nr 5 do umowy;3) utrzymanie wodotrysków zlokalizowanych na terenach objętych umową;4) utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów małej architektury, wykazanych w załączniku nr 5 do umowy;5) oznakowanie terenów i obiektów małej architektury;6) utrzymanie i pielęgnację terenów zieleni stanowiących powierzchnię ok. 5,88 ha w granicach poszczególnych sołectw, zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy;7) utrzymanie i pielęgnację zieleni na terenach placów zabaw stanowiących powierzchnię ok. 2,60 ha, zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy;8) zakup materiałów wyszczególnionych w załączniku nr 6 do umowy.3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ - projekt umowy wraz z załącznikami (1-7).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje:- co najmniej dwie usługi z zakresu: utrzymania/zakładania/renowacji zieleni miejskiej/wiejskiej, przez okres min. 6 miesięcy, dotyczące trawników i/lub kwietników i/lub rabat i/lub żywopłotów, o minimalnej wartości 100.000,00 zł brutto każda w skali 6 miesięcy, wykonywana na rzecz jednego zamawiającego.W przypadku Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie oraz w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku polega na zdolnościach innego podmiotu warunek musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego Wykonawcę ubiegającego się wspólnie/podmiot trzeci.b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.- min. jedną osobą do kierowania i nadzoru nad pracami przy realizacji zamówienia, z wykształceniem co najmniej średnim, o kierunku ogrodniczym lub urządzanie i pielęgnacja terenów zieleni lub architektura krajobrazu.c) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje sprzętem do wykonania zamówienia:- min. trzema kosiarkami z koszem zbierającym z napędem spalinowym lub samobieżną (traktorek ogrodniczy),- min. jednym ciągnikiem rolniczym z kosiarką rotacyjną,- min. jedne nożyce elektryczne (hydrauliczne, spalinowe) do przycinania żywopłotów i gałęzi,- min. jedną pilarkę elektryczną ( spalinową),wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach