Przetargi.pl
„Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2018”

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2018”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Miasta i Gminy Jarocin w roku 2018. Zamówienie podzielone zostało na 6 n/w części, z których 2 części obejmują Miasto Jarocin, natomiast 4 części obszar wiejski Gminy Jarocin, tj.: 1) Miasto Jarocin: Część zamówienia nr 1 - SEKTOR I MIASTA JAROCIN, obejmujący m.in. Śródmieście, os. Kopernika, os. Ługi, os. Polna. Część zamówienia nr 2 - SEKTOR II MIASTA JAROCIN, obejmujący m.in. os. Bogusław, os. 700-lecia, os. 1000-lecia, os. Glinki, os. Tumidaj, os. Konstytucji. 2) Obszar Wiejski: Część zamówienia nr 3 - SEKTOR I OBSZARU WIEJSKIEGO, obejmujący Mieszków, Cielczę, Osiek, Cząszczew. Część zamówienia nr 4 - SEKTOR II OBSZARU WIEJSKIEGO obejmujący Radlin, Wilkowyję, Łuszczanów. Część zamówienia nr 5 - SEKTOR III OBSZARU WIEJSKIEGO obejmujący Witaszyce, Witaszyczki, Zakrzew, Prusy, Roszkówko. Część zamówienia nr 6 - SEKTOR IV OBSZARU WIEJSKIEGO obejmujący Golinę, Stefanów, Potarzycę, Siedlemin, Roszków oraz Dąbrowę. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć oferty częściowe na jedną lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z kosztorysem ofertowym prac, stanowiącym integralną część "formularza oferta" oraz załączniki: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach