Przetargi.pl
Utrzymanie i naprawy dróg na terenie Nadleśnictwa Kartuzy w roku 2018/2

Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83300 Kartuzy, Burchardztwo
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 681 16 36 , fax. 058 681 16 36
  • Data zamieszczenia: 2018-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy
    Burchardztwo 181
    83300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 681 16 36, fax. 058 681 16 36
    REGON: 19003681000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kartuzy/zamówienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i naprawy dróg na terenie Nadleśnictwa Kartuzy w roku 2018/2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie napraw i utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Kartuzy w roku 2018/2 podzielonego na części. 3.2. Zakres robót obejmuje: Część I- leśnictwa Mirachowo, Glinne, Sianowo: 1) profilowanie śr. szer. 3,00-4,50 mb, 2) zagęszczanie śr. szer. 3,00-4,50 mb, 3) dowóz i wbudowanie pospółki, 4) dowóz i wbudowanie kruszywa łamanego 0-31,5 mm, 5) dowóz i wbudowanie kruszywa łamanego 31,5-63 mm, 6) oczyszczenie przepustu oraz rowu z namułu grubości do 30 cm, 7) wymiana przepustu średnicy 30 cm, 8) wymiana przepustu średnicy 50 cm, 9) zakup i wbudowanie geowłókniny, 10) karczowanie, Część II- leśnictwa Sierakowice, Kamionka, Bącka Huta, Przewóz, Uniradze: 1) profilowanie śr. szer. 3,00-4,50 mb, 2) zagęszczanie śr. szer. 3,50-4,00 mb, 3) dowóz i wbudowanie pospółki, 4) dowóz i wbudowanie kruszywa łamanego 0-31,5 mm, 5) dowóz i wbudowanie kruszywa łamanego 31,5-63 mm, 6) zakup i wbudowanie płyt IUMBO 7) oczyszczenie przepustu oraz rowu z namułu grubości do 30 cm, 8) wymiana przepustu średnicy 30 cm, 9) wymiana przepustu średnicy 50 cm, 10) zakup i wbudowanie geowłókniny, 11) karczowanie, Część III- leśnictwa Dzierżążno, Kiełpino, Bilowo, Kolańska Huta, Sikorzyno: 1) profilowanie śr. szer. 3,00-4,50 mb, 2) zagęszczanie śr. szer. 3,00-4,50 mb, 3) dowóz i wbudowanie pospółki, 4) dowóz i wbudowanie kruszywa łamanego 0-31,5 mm, 5) dowóz i wbudowanie kruszywa łamanego 31,5-63 mm, 6) oczyszczenie przepustu oraz rowu z namułu grubości do 30 cm, 7) wymiana przepustu średnicy 30 cm, 8) wymiana przepustu średnicy 50 cm, 9) zakup i wbudowanie geowłókniny, 10) karczowanie. 3.3. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: zakresem zamówienia objęte są wszystkie drogi (w tym miejsca postoju pojazdów) na terenie Nadleśnictwa Kartuzy : Część I- leśnictwa Mirachowo, Glinne, Sianowo Część II- leśnictwa Sierakowice, Kamionka, Bącka Huta, Przewóz, Uniradze, Część III- leśnictwa Dzierżążno, Kiełpino, Bilowo. Kolańska Huta, Sikorzyno. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 7, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Obioru Robót (STWiOR), stanowiące załącznik nr 12. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 6 miesięcy, licząc od dnia odbioru poszczególnych zleconych robót. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 3.6. Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach mają przykładowy charakter, a wykonawca ma prawo każdorazowo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równoważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. 3.7. W każdym przypadku, gdy dokumentacja opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją. 3.8. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy. 3.9. Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do Wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza wykonawca. 3.10. Zamawiający informuje, że ilości poszczególnych pozycji zawartych w przedmiarze ze względu na nieprzewidywalny charakter prac są danymi szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie. 3.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia i/lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji ujętych w przedmiarze do wysokości maksymalnego wynagrodzenia brutto. Rozliczenie następować będzie za faktyczną ilość wykonanych robót kosztorysem powykonawczym. 3.12. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie bieżących potrzeb zamawiającego, w oparciu o zlecenia zawierającego zakres robót, lokalizację oraz termin wykonania, które wykonawca otrzyma w formie pisemnej od zamawiającego. 3.13. Zamawiający nie zapewnia ciągłości pracy w okresie umowy i zastrzega sobie prawo do wyznaczania terminów, w miarę potrzeb bieżących. 3.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót ustalonego w przedmiarze robót, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia wykonawcy. Zamawiający gwarantuje wykonanie 50% wartości każdej z części zamówienia. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót. 3.15. Prace stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.16. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 3.17. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia; 1) operator walca, posiadający uprawnienia zawodowe operatora walca, który będzie wykonywał te prace- zatrudnionego w pełnym wymiarze czasu pracy; 2) operator równiarki, posiadający uprawnienia zawodowe operatora walca, który będzie wykonywał te prace- zatrudnionego w pełnym wymiarze czasu pracy. Zamawiający dopuszcza pracownika posiadającego uprawnienia zawodowe operatora walca i równiarki. 3.18. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 16 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 14 wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. b) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy, przedstawi dodatkowo w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS). Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz rodzaj wykonywanej pracy. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. c) Sankcje wynikające z niespełnienia wymagania, o którym mowa w ust. 16 określa Projekt Umowy, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. 3.19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.20. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 14212200-2 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 14.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I- 3 500,00 PLN Część II- 3 500,00 PLN Część III- 3 500,00 PLN 14.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-10-24 do godz. 11:00. 14.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP O/KARTUZY 10 1020 1866 0000 1202 0012 9478; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 14.4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 14.5 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 14.6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 14.7 Wadium wniesione jako poręczenie lub gwarancje należy złożyć w oryginale w kasie Nadleśnictwa Kartuzy. 14.8 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 14.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonanie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Dokument sporządzony i wypełniony przez Wykonawcę wg. załącznika do niniejszej specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach