Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja zieleni przyulicznej na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawa

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2020-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 15259663000430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja zieleni przyulicznej na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja zieleni przyulicznej na terenie Dzielnicy Bielany i obejmuje: - utrzymanie czystości w pasach zieleni przyulicznej (powierzchniowe zbieranie śmieci), - pielęgnację zieleni niskiej (pielenie krzewów wraz z przekopaniem gruntu oraz cięcia pielęgnacyjne i kształtujące formę, korowanie, opryski zapobiegawcze). - pielęgnację zieleni wysokiej, w tym wycinka drzew, - koszenie i renowacja trawników, - wiosenne grabienie, - sadzenie drzew i krzewów, - podlewanie, - naprawa istniejącego ogrodzenia typ ZOM lub jego uzupełnienie. 2. Na terenie objętym zakresem prac występują odpady o kodach – 02 01 03 – odpadowa masa roślinna oraz 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. 3. Zamawiający wymaga by Wykonawca w czasie 2 godz. od wezwania Zamawiającego rozpoczął wykonywanie pilnych prac drzewiarskich, w celu zabezpieczenia miejsc zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia. 4. Zamawiający wymaga 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na jakość zakupionego przez siebie i posadzonego materiału roślinnego (drzewa i krzewy), licząc od daty końcowego odbioru robót (zakończenia realizacji umowy). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: 1) Wzór umowy - załącznik nr 1 do Ogłoszenia, a) Warunki Techniczne wykonania umowy - załącznik nr 2 do wzoru umowy, b) Wykaz dróg publicznych gminnych objętych konserwacją - załącznik nr 3 do wzoru umowy, c) Wykaz dróg wewnętrznych objętych konserwacją - załącznik nr 4 do wzoru umowy. 2) Zakres prac do wykonania - załącznik nr 2 do Ogłoszenia. Zwycięzca licytacji elektronicznej niezwłocznie po jej zakończeniu przekaże Zamawiającemu wypełniony o ceny jednostkowe i wartości formularz cenowy sporządzony w oparciu o załącznik nr 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2018 poz. 708 z późn. zm.) pracowników do wykonywania czynności związanych z: - sprzątaniem powierzchniowym, - pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej, w tym wycinką drzew, - koszeniem i renowacją trawników, - wiosennym grabieniem, - sadzeniem drzew i krzewów, - podlewaniem. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w terminie wskazanym przez zamawiającego - w Zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Wadium nie jest wymagane na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym zał. Nr 3 do Ogłoszenia. 2. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: Jeżeli wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/by działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Poprzez analogię, jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba działająca na podstawie pełnomocnictwa, albo inna osoba niż podpisująca wniosek (np. tylko jeden członek zarządu w przypadku wieloosobowej reprezentacji), należy dołączyć do wniosku albo najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja należy złożyć - pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego wynikać będzie prawo do składania ofert w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku nie dopełnienia powyższego, tj. w sytuacji gdy najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja, nie zostanie złożone pełnomocnictwo , Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy załączyć dokument/y potwierdzający/e, że osoba podpisująca wniosek i inne dokumenty lub oświadczenia lub udzielająca pełnomocnictwa - jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa - była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia w zakresie zdolności technicznych, o których mowa w sekcji III.1.3) lit. A) ogłoszenia zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie wykaże: - w całości podmiot trzeci, który będzie bezpośrednio świadczył usługi; - dwa podmioty trzecie które będą bezpośrednio świadczyć usługi w zakresie w jakim posiadają doświadczenie tj. w zakresie ppkt. a) lub ppkt. b); - podmiot trzeci i wykonawcę, którzy będą bezpośrednio świadczyć usługi w zakresie w jakim posiadają doświadczenie tj. w zakresie ppkt. a) lub ppkt. b); Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 8 do ogłoszenia. 4. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: a)Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wniosku pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. b) Żaden z Wykonawców składających wspólnie wniosek, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1), 2), 4) ustawy Pzp. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w sekcji III.3) Ogłoszenia oraz dokumenty określone w sekcji III.4 Ogłoszenia, składają wszyscy Wykonawcy składający wspólny wniosek - każdy z nich indywidualnie.) c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3) Ogłoszenia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia składają wspólnie (tj. oświadczenie ma zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców, bądź umocowanego Pełnomocnika Wykonawców), potwierdzając iż określone warunki spełniają razem. W odniesieniu do warunków określonych w sekcji III.1.3) ogłoszenia wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających wniosek wspólny osobno) zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, przy zachowaniu wymogu: - warunek określony w sekcji III.1.3) lit. A) ogłoszenia zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie w całości wykaże jeden z wykonawców, który będzie bezpośrednio świadczył usługi lub przez dwóch wykonawców, którzy będą bezpośrednio świadczyć usługi w zakresie w jakim posiadają doświadczenie tj. w zakresie ppkt. a) lub ppkt. b); d) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). e) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.d), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 5. Wykonawcy zagraniczni. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III – pkt 3), 4), 5), oraz 7) Ogłoszenia. 6. Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://www.bielany.waw.pl. 2) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Złożenie większej liczby wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich złożonych wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 3) Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) musi zostać sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem, b) wniosek i wszystkie załączone dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/ób upoważnionej/ych do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. 4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5) Osobą stwierdzającą zgodność kopii dokumentu z oryginałem musi być osoba/y upoważniona/e do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z aktualnym dokumentem rejestrowym firmy lub zgodnie z pełnomocnictwem. 6) Poprawki lub zmiany (również przy użycia korektora) powinny być parafowane przez osobę/y podpisującą/e wniosek. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8) Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 9) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie licytacji elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 j.t.), zwanej w ogłoszeniu ustawą. 10) Nr sprawy UD-III-WZP.271.5.2020.MMA - Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym, powoływać się na wskazany nr sprawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach