Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19500 Gołdap, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 156 000 , fax. 876 150 800
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14
    19500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 156 000, fax. 876 150 800
    REGON: 79067123100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje letnie utrzymanie terenów zielonych oraz letnie i zimowe utrzymanie parków miejskich w mieście Gołdap: a) park bankowy – ul. Lipowa,b) park Internowanych – ul. Warszawska,c) park przy ul. Wojska Polskiego,d) park przy budynku Lipowa 6,e) park przy ul. Kościuszki,f) park przy Placu Zwycięstwa, g) tereny zielone przy ul. Paderewskiego, Żeromskiego, Cmentarnej, 1-go Maja, A. Krajowej, Osiedle II, Źródlanej, Wczasowej, Wojska Polskiego, Bagiennej, Partyzantów, Wąskiej (nieurządzone tereny zielone). Ogółem powierzchnia do utrzymania: trawniki 37.914,00 m2, alejki parkowe, chodniki, schody, deptak drewniany wokół fontanny, mostek oraz place (wraz z zegarem słonecznym) 11.009,00 m2,żywopłoty 558,00 m2 ,opróżnianie 49 koszy ulicznych. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 2 części oznaczone odpowiednio: Część 1 – Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap- rejon I Część 2 - Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap- rejon II CZĘŚĆ 1 zamówienia obejmuje letnie i zimowe utrzymanie parków miejskich w mieście Gołdap tj.: a) park miejski przy Placu Zwycięstwa, b) park przy budynku na ul. Lipowej 6, c) park bankowy – ul. Lipowa,d) tereny zielone przy ul. Paderewskiego, Żeromskiego, Cmentarnej, 1-go Maja, Wczasowej, Wąskiej, Bagiennej (nieurządzone tereny zielone)o ogólnej powierzchni 25 188 m2 przeznaczonej do utrzymania CZEŚĆ 2 zamówienia obejmuje letnie utrzymanie terenów zielonych oraz letnie i zimowe utrzymanie parków miejskich w mieście Gołdap, w tym: a) park przy ul. Wojska Polskiego, b) park Internowanych – ul. Warszawska, c) park przy ul. Kościuszki, d) tereny zielone przy ul. A. Krajowej, Osiedle II, Źródlanej, Partyzantów (nieurządzone tereny zielone) o ogólnej powierzchni 24 293 m2 przeznaczonej do utrzymania. Wyszczególnienie terenów objętych zamówieniem zawarto w załączniku nr 6 w którym zawarto wykaz terenów z uwzględnieniem poszczególnych części zamówienia. Warunki szczegółowe podlegające realizacji w ramach niniejszego zamówienia zostały określone w załączniku nr 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający przewiduje wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, a dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj.: Dz. U. z 2018 r. , poz. 917 ze zm.) osób wykonujących czynności objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zobowiązany będzie do zatrudnienia przy jego wykonywaniu co najmniej 2 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę (opisany wymów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy każdej części zamówienia tzn.: że jest tożsamy dla obu części postępowania): a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp: - Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zatrudniania w ramach stosunku pracy co najmniej 2 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy oraz do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy, imiennego wykazu tych pracowników. Do wykazu dołączy zgodę pracowników na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. - Zatrudnienie co najmniej 2 osób przy realizacji zamówienia powinno trwać przez cały okres wykonywania zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia w to miejsce innej osoby. - Zasady określone powyżej stosuje się odpowiednio do podwykonawców, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: - Za każde stwierdzone przez Zamawiającego zatrudnienie kierowcy realizującego niniejsze zamówienie na innej podstawie niż stosunek pracy, Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną obliczoną w jako iloczyn, następujących czynników: 100 zł x osoba x ilość dni przepracowanych na innej podstawie niż stosunek pracy c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - pracownik fizyczny wykonujący prace określone w szczegółowym opisie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od daty przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (art. 24 ust. 11 Ustawy);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną