Nadleśnictwo Kłodawa ogłasza przetarg
- Adres: 66415 Kłodawa, ul. Gorzowska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 279 730 , fax. 957 279 730
- Data zamieszczenia: 2018-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Kłodawa
ul. Gorzowska 31
66415 Kłodawa, woj. lubuskie
tel. 957 279 730, fax. 957 279 730
REGON: 81053916600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.szczecin.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa -PGL Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Utrzymanie i konserwacja leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa 2018" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z utrzymaniem i konserwacją leśnych dróg gruntowych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa w roku 2018 Zakres prac: 1.Korytowanie, profilowanie oraz dogęszczenie podłoża (5 200 m2) 2. ułożenie nawierzchni z kruszywa betonowego (0/63) o min. grub. Po zagęszczeniu 25 cm., (5 200 m2) 3. ułożenie górnej warstwy o gr. 5 cm (niesort kamienny 0/31,5 mm) zamkniętego miałem kamiennym (0,075-5mm)- pochodzenie skalnego, skała lita, (5 200 m2) 4. dogęszczenie i profilowanie (5 200 m2) 5.Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych z zagęszczeniem tłucznia mechanicznym przy głębokości wyboi do 10cm. (500 m2) 6.Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych z zagęszczeniem tłucznia mechanicznym przy głębokości wyboi do 5cm. (500 m2) 7. Naprawa nawierzchni tłuczniowej poprzez wzruszenie, wyrównanie i uwałowanie nawierzchni. (1 000 m2) Wartości ilościowe dla powyższych czynności zawarte zostały w druku oferty stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ Miejsce realizacji zamówienia: teren Nadleśnictwa Kłodawa Realizacja zamówienia polega na wykonaniu przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie utrzymania i konserwacji leśnych dróg gruntowych w zakresie rzeczowym wskazanym w załącznikach będących integralną częścią SIWZ. Wartości ilościowe podane w druku oferty są wartościami szacunkowymi, niezbędnymi do wyliczenia i opracowania wielkości oferty. Na etapie realizacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć zakresu ilościowego prac w ramach posiadanych środków oraz w zależności od oferowanych kwot osiągniętych w niniejszym postępowaniu. Zadanie realizowane będzie na podstawie zleceń wystawionych w ramach podpisanej umowy na zasadzie kosztorysu powykonawczego wyliczonego na podstawie wielkości wykonanych robót o cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. Dokładny opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiący wartość poglądową, który stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji. Przedmiary stanowią rolę pomocniczą w celu ułatwienia oszacowania wartości zamówienia i został ujęty w druku oferty. Przed oszacowaniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem! Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Operatorzy (kierowcy) sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia prac objętych zamówieniem tj.: a) równiarka samojezdna, b) wał, c) samochód ciężarowy d) samowyładowczy W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w/w czynności w trakcie realizacji zamówienia: - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 9.4.1.a) SIWZ Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy pzp. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zwane dalej „Rozporządzeniem”), dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.). W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający samodzielnie pobierze z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku zaś wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, które są w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące naprawy i utrzymanie gruntowych dróg gminnych oraz wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Kłodawa w 2024 roku
Dodano: 2024-02-09 - Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa w 2023 roku- zamówienie w trybie z wolnej ręki I
Dodano: 2024-01-11 - „Konserwacja dróg gruntowych: Wawrów, Czechów, Górki, Janczewo, Gralewo, Santok, Płomykowo, St. Polichno, N. Polichna, Ludzisławice, Lipki W., Lipki Małe, Mąkoszyce, Baranowice,Jastrzębnik w 2023 r. ”
Dodano: 2023-03-29 - Bieżące naprawy i utrzymanie gruntowych dróg gminnych oraz wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Kłodawa w 2023 roku.
Dodano: 2023-02-02 - Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa w 2022 roku- V postępowanie ( z wolnej ręki)
Dodano: 2023-01-06 - Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa w 2022 roku VI postępowanie
Dodano: 2023-01-06 - Utrzymanie przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cybinka
Dodano: 2022-09-02 - Bieżące naprawy i utrzymanie gruntowych dróg gminnych oraz wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Kłodawa w 2021 roku
Dodano: 2020-12-29 - Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze,Zadanie 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie, Zadanie 3 - Obwód Drogowy Kłodawa, Zadanie 4 - Obwód Drogowy Drezdenko , Zadanie 5 - Obwód Drogowy Sulęcin, Zadanie 6 - Obwód Drogowy Ośno Lubuskie
Dodano: 2020-11-13 - Konserwacja nawierzchni bitumicznych, roboty w zakresie konserwacji dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie Zad. 1 - OD Kłodawa Zad. 2 - OD Drezdenko Zad. 3 - OD Sulęcin Zad. 4 - OD Ośno Lubuskie
Dodano: 2020-10-02