Przetargi.pl
Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2023 r. – Zadanie nr 1, Zadanie nr 2

GMINA MIASTA TYCHY ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTA TYCHY
    al. Niepodległości 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    REGON: 278348986
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2023 r. – Zadanie nr 1, Zadanie nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie nr 1 - Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy, konserwacje urządzeń zabawowych i siłowni plenerowych.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:2.1.systematyczne kontrole i bieżące utrzymanie urządzeń zabawowych, siłowych oraz małej architektury,2.2.kontrola pięcioletnia,2.3.zamiatanie nawierzchni utwardzonych i z poliuretanu na placach zabaw,2.4.demontaż (likwidacja) zniszczonych urządzeń/elementów zabawowych, siłowych oraz małej architektury,2.5.zakup i wymiana lub montaż nowych elementów urządzeń zabawowych, siłowych oraz małej architektury,2.6.malowanie urządzeń/elementów zabawowych, siłowych i małej architektury,2.7.koszenie trawy na placach zabaw.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:3.1. Załączniku nr 2A do SWZ: opis przedmiotu zamówienia,3.2. Załączniku nr 3A do SWZ: kosztorys ofertowy zawierający wykaz prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego,3.3. Załączniku nr 4A do SWZ: tabela cen jednostkowych zawierająca wykaz elementów związanych z wykonaniem zakresurzeczowego,3.4. Załączniku nr 5A do SWZ: wykaz i lokalizacja placów zabaw i siłowni plenerowych,3.5. Załączniku nr 6A do SWZ: projektowane postanowienia umowne.1. Zadanie nr 2 – Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy, konserwacje miejsc rekreacyjno-sportowych.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:2.1.systematyczne kontrole i bieżące utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych tj.: Pumptracki – tory rowerowe, SkatePark - budowla sportowa, Street Workout - plac do ćwiczeń, Rolkostrady – tor do jazdy na rolkach, urządzeń sportowych przy ul. Pod Lasem, boiska wielofunkcyjnego przy ul. Nowa/Zgody, Tor do gry w bule,2.2.kontrola pięcioletnia,2.3.utrzymanie czystości i porządku na wszystkich obiektach rekreacyjno-sportowych oraz zamiatanie nawierzchni na SkateParku,2.4.demontaż (likwidacja) zniszczonych elementów na wszystkich obiektach rekreacyjno-sportowych,2.5.naprawa chodnika wokół nawierzchni Skate Parku,2.6.naprawa barierki na urządzeniach Skate Parku.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostałyokreślone w:3.1. Załączniku nr 2B do SWZ: opis przedmiotu zamówienia,3.2. Załączniku nr 3B do SWZ: kosztorys ofertowy zawierający wykaz prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego,3.3. Załączniku nr 4B do SWZ: wykaz i lokalizacja miejsc rekreacyjno-sportowych,3.4. Załączniku nr 5B do SWZ: projektowane postanowienia umowne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium na czas związania ofertą o wartości:1.1. 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) – dla Zadania nr 1,1.2. 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) – dla Zadania nr 2,1.3. 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych) – w przypadku złożenia oferty na obydwa Zadania.1.3.1. Jeżeli wysokość wniesionego wadium w zakresie obydwu części będzie niższa niż kwota, wskazana powyżej w pkt 1.3, Zamawiający uzna, że wadium dla obydwu części nie zostało wniesione w wymaganej wysokości oraz będzie miało zastosowanie odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) Pzp.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1.Pieniądzu,3.2.Gwarancjach bankowych,3.3.Gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt 3.2.- 3.4., dokument winien być wystawiony naGminę Miasta Tychy – Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach, ul. Budowlanych 43, 43-100 Tychy.5.Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 831240 2975 1111 0010 66775534 PEKAO Bank Pekao S.A. Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW6.Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniuprzez Zamawiającego (DO.261.26.2022).7.Wadium w formie niepieniężnej:7.1.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7.2.Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego (DO.261.26.2022).7.3.Udzielona gwarancja:7.3.1.musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,7.3.2.musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie,7.3.3.z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium,7.3.4.treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentugwarancji,7.3.5.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga,aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (tj. zobowiązanych z tytułuporęczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).8.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:1.1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wzakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:1.1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż:1.1.1.1. 100.000,00 zł (dla Zadania nr 1),1.1.1.2. 20.000.00 zł (dla Zadania nr 2),1.1.1.3. W przypadku złożenia oferty na obie części, Zamawiający wymaga by Wykonawca był ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę niemniejszą niż 120.000,00 zł.1.1.1.4.Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadachokreślonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednegoz Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.1.2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wzakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:1.2.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych – wykonuje co najmniej jedną (1) (zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednej umowy) usługę utrzymania lubusługęutrzymania wraz z naprawami plenerowych urządzeń zabawowych lub sportowych lub rekreacyjnych o wartości min. 50000,00 zł brutto - usługa ta powinna być realizowana w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy w ramachjednej umowy (dotyczy Zadania nr 1).1.2.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych – wykonuje co najmniej jedną (1) (zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednej umowy) usługę utrzymania lubusługę utrzymania wraz z naprawami plenerowych urządzeń sportowych lub rekreacyjnych o wartości min. 15 000,00 zł brutto –usługa ta powinna być realizowana w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy w ramach jednej umowy (dotyczy 1.2.2.1.Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadachokreślonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym wyżej mowa , musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę(jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje sięWykonawca –brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.1.2.2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.1.2.2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej (dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2):1.2.2.1. 1 osobą dla każdego Zadania (lub 1 osobą w przypadku złożenia oferty na oba Zadania) do pełnienia nadzoru nadpracami związanymi z utrzymaniem i konserwacją terenów zabawowych, sportowych oraz rekreacyjnych orazodpowiedzialną za przeprowadzenie kontroli pięcioletniej z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej.1.2.2.2. Osoba, o której mowa powyżej musi posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości językapolskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiegow celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym,a personelem Wykonawcy.1.2.2.3. Wymienioną powyżej w pkt. 1.2.2.1. osobę ze strony Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymaganieZamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach