Przetargi.pl
Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2015-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 00052401600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a. remonty dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów, a w tym: naprawę dróg gruntowo - żwirowych, naprawę nawierzchni tłuczniowej, ścinanie poboczy, uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym lub korą asfaltową, b. pracę sprzętu na potrzeby Gminy Andrychów, a w tym: koparko-ładowarka o minimalnej pojemności łyżki 1,2 m3, samochód samowyładowczy 6-12t, walec drogowy wibracyjny o masie min. 4t, równiarka, c. dostawę materiałów kamiennych na teren Gminy Andrychów w miejsca wskazane przez Zamawiającego: kliniec drogowy o frakcji 0-31 mm, tłuczeń drogowy drobny o frakcji 10-31mm, tłuczeń drogowy gruby o frakcji 30-61 mm, mieszanka o frakcji 0-63 mm. Ww. dostawa obejmuje: zakup, dostawę materiałów w miejsca wskazane przez Zamawiającego wraz z ich rozładunkiem. Materiały kamienne muszą spełniać wymagania normatywne w odniesieniu do PN-EN 13043 lub PNS-061027. d. wykonanie innych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym między innymi: opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu objętego zakresem prac, na czas ich wykonania, demontaż tymczasowego oznakowania, po zakończeniu robót, organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu robót, wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu. Przyjęte w przedmiarze ilości są szacunkowe, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zamówienia. Faktyczny zakres prac realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń cząstkowych. Zakres robót, o którym mowa w dziale III lit. a, będzie w całości realizowany z materiałów własnych oraz przy użyciu sprzętu Wykonawcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w: 1. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ 2. przedmiarze stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca realizował będzie roboty na podstawie wystawianych przez Zamawiającego zleceń cząstkowych, z określeniem w nich zakresu, miejsca i terminu wykonania robót, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wykonawca realizował będzie dostawy na podstawie wystawianych przez Zamawiającego zleceń cząstkowych, z określeniem w nich lokalizacji dostawy, rodzaju i ilości materiału oraz terminu jej wykonania, według wzoru zlecenia stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Wykonawca potwierdzając na kopii zlecenia cząstkowego jego odbiór przyjmuje określone w nim roboty bądź dostawy na warunkach ustalonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4. Dopuszcza się możliwość udzielania zleceń cząstkowych w formie elektronicznej bądź pisemnej - faksem, których potwierdzenie odbioru jest równoznaczne z przyjęciem zleceń do realizacji. 5.Termin przystąpienia do wykonania zgłoszeń interwencyjnych nie może przekroczyć 2 godz. od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, w okresie całodobowym we wszystkie dni kalendarzowe. 6. Prace interwencyjne mają polegać na zabezpieczeniu terenu tak, aby umożliwić bezpieczną komunikację. 7. Termin rozpoczęcia robót bądź realizacji dostaw nie mających charakteru interwencyjnego nie może przekroczyć ... dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 8. Terminy ustalone w zleceniu cząstkowym ulegają przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z : przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, działania sił wyższych klęski żywiołowe i inne mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania prac, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac, fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w protokole konieczności i musi być potwierdzony przez Zamawiającego. 9. Termin zakończenia dla zlecenia cząstkowego będzie każdorazowo określany w zleceniu cząstkowym. 10. Ewidencja godzin pracy sprzętu, będzie sporządzana w formie raportów dziennych lub kart drogowych, które będą przedstawione Zamawiającemu celem akceptacji. 11. Raport dzienny lub karta drogowa będą zawierały: miejsce wykonywania prac, rodzaj użytego sprzętu, ilość godzin pracy poszczególnego sprzętu, potwierdzenie wykonanych prac przez sołtysa, w przypadku robót wykonywanych na drogach gminnych na terenie danego sołectwa. 12. Dostawa materiałów, będzie realizowana sukcesywnie, transportem Wykonawcy, tj. samochodami dostawczymi o tonażach 6-12t na podstawie pisemnych zleceń cząstkowych wystawianych przez Zamawiającego. 13. Dostawa materiałów wraz z rozładunkiem nastąpi w miejscach i ilości wskazanych przez Zamawiającego na terenie całej Gminy Andrychów i potwierdzana będzie każdorazowo przez Sołtysa, w przypadku dostawy wykonanej na drogach gminnych na terenie danego sołectwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00 groszy do dnia 2.04.2015r. do godz. 9:00. 2. Wadium może być wnoszone: a) przelewem - wpłacane na rachunek Zamawiającego w ABS Banku Spółdzielczym w Andrychowie, nr rachunku: 82 8110 0000 2001 0000 1225 0002 z dopiskiem wadium: Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. - składane w oryginale w Urzędzie Miejskim w Andrychowie, Referat Księgowości Budżetowej, pok.120, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do w/w Referatu. 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Gminę Andrychów, Rynek 15, 34-120 Andrychów, b) zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną  o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 PZP. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta  została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rozpoczęcia robót bądź realizacja dostaw nie mających charakteru interwencyjnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrychow.ew
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach