Przetargi.pl
Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2022 r.

Nadleśnictwo Dębica ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, Rzeszowska 142
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dębica
    Rzeszowska 142
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    REGON: 350545560
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.krakow.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2022 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych obejmujących w szczególności:-ścinanie równiarką przewyższonych poboczy,- odtworzenie lub wykopanie rowów przydrożnych,- rozluźnienie nawierzchni drogi za pomocą rozdrabniacza RSD Zamawiającego lub własnym,-profilowanie korony drogi za pomocą równiarki, nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych,- zakup, transport, wbudowanie kruszywa- zagęszczeniu nawierzchni za pomocą walca wibracyjnego o masie własnej 8 10 ton.- remont lub zakup i zamontowanie przepustów drogowych wraz z przyczółkami prefabrykowanymi,- wykonanie i montaż wodospustów,- udrażnianie wodospustów,- inne prace godzinowe sprzętem mechanicznym i ręczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 800 zł (osiemset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej: warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (sto tysięcy złotych).4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa następujące, minimalne warunki w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:- posiadania wiedzy i doświadczenia. Za powyższe Zamawiający uzna dysponowanie doświadczeniem zawodowym odpowiadającym swoim zakresem i charakterem przedmiotowi zamówienia. Warunek w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej zrealizował co najmniej 2 dwie roboty budowlane o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje niniejsze zamówienie, tj. naprawa dróg (wykonywanie robót przywracających pierwotny stan drogi) o wartości nie mniejszej niż 50.000 co najmniej każda, wykonane (zakończone) w ramach dwóch umów, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które Wykonawca nadal wykonuje, wymagane jest, aby już zrealizowany zakres roboty budowlane (zamówienia) spełniał wymogi opisanego wyżej warunku.- posiadania potencjału technicznego. Warunek w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej po jednej sztuce niżej wymienionego sprzętu:• mała koparka o napędzie gąsienicowym o masie własnej do 8 ton,• koparka na podwoziu gąsienicowym o pojemności łyżki typu „skarpówka” min. 0,25 m3,• ciągnik z napędem 4x4 o mocy min. 140 kW (190 KM) wyposażony w przekładnię biegów pełzających,• spycharka o mocy min. 75 KM,• zagęszczarka płytowa o masie ponad 100 kg i sile odśrodkowej min. 20 kN,• walec wibracyjny do zagęszczania nawierzchni o masie własnej 8-10 ton,• równiarka,• samochód samowyładowczy.− posiadania osób. Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 (dwa) osobami w tym: 1 (jeden) osoba posiadająca minimum uprawnienia na koparkę oraz 1 (jeden) osoba posiadająca minimum uprawnienia do kierowania samochodami samowyładowczymi kategorii prawa jazdy min. C.2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty (z zastrzeżeniem art. 128 ustawy Pzp).4. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach