Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków

Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-202 Wyszków, ul. 1 Maja 23a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7425830 , fax. 29 7423595
  • Data zamieszczenia: 2015-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie
    ul. 1 Maja 23a 23a
    07-202 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 29 7425830, fax. 29 7423595
    REGON: 55041639300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zopo-wyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie czystości w pomieszczeniach 7 Szkół z terenu Gminy Wyszków. Ogólna powierzchnia do sprzątania wszystkich placówek: 19.016,33 m 2 Ośrodek Nr 1 - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Wyszkowie, ul. 11 Listopada 62, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 2.326,68 m 2 Ośrodek Nr 2 - Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Wyszkowie ul. Jana Matejki 5, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 2.339,20 m 2 Ośrodek Nr 3 - Gimnazjum Nr 2 im. Obrońców Westerplatte w Wyszkowie ul. Gen. J. Sowińskiego 55, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 4.146,69 m 2 Ośrodek Nr 4 - Zespół Szkół w Wyszkowie Szkoła Podstawowa Nr 5 im Żołnierzy Armii Krajowej i Gimnazjum Nr 1 im Polskich Mistrzów Olimpijskich ul. Geodetów 45, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 4.335,02 m 2 Ośrodek Nr 5 - Zespół Szkół Rybienko Leśne im. Jana Hempla w Wyszkowie Szkoła Podstawowa Nr 3, Gimnazjum Nr 3; ul. Stefana Batorego 6, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 3.687,94 m 2 Ośrodek Nr 6 - Zespół Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Rybnie Szkoła Podstawowa, Gimnazjum w Rybnie, ul. Wyszkowska 87, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 975,80 m 2 Ośrodek Nr 7 - Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Leszczydole Nowinach, Szkoła Podstawowa, Gimnazjum, ul. Szkolna 26, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 1.205,00 m 2 Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych placówek oraz wykaz powierzchni do sprzątania znajduje się w załączniku do SIWZ z podziałem na poszczególne placówki. Okres i dni sprzątania będą się odbywały zgodnie z obowiązującym kalendarzem roku szkolnego. Przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem placówki. Harmonogram prac wakacyjnych wykonywanych w miesiącu sierpniu uzgodniony i podpisany będzie wraz z Dyrektorem danej placówki i przedstawicielem firmy w miesiącu czerwcu. Wynagrodzenie za ten okres powinno być ujęte w ogólnej cenie przedstawionej przez Wykonawcę za okres 10 miesięcy. Wstępnie proponowane godziny sprzątania w placówkach od 15.30. Faktyczne godziny sprzątania placówek Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem danej placówki. Ogólne założenia sprzątania: Serwis codzienny: (poniedziałek - piątek), w dniach zajęć dydaktycznych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego w godzinach popołudniowych indywidualnie do ustalenia z Dyrektorem danej placówki. - w dniach zajęć opiekuńczo wychowawczych w godzinach i dniach indywidualnie ustalonych przez Dyrektora Placówki. - czyszczenie powierzchni podłogowych pomieszczeń - zamiatanie mycie - wycieranie kurzy z powierzchni, biurek, szaf regałów, stołów uczniowskich, a także parapetów, drzwi, tablic. - mycie tablic - odkurzanie wykładzin, dywanów - mycie lamperii i parapetów w salach, korytarzach, holach - sprzątanie drabinek i ścian za drabinkami w sali gimnastycznej - usuwanie zanieczyszczeń stałych z mebli - porządkowanie i dezynfekcja toalet, w tym kabin: czyszczenie glazury łazienkowej na ścianach i podłogach, armatury, luster wiszących, usuwanie kamienia, zabezpieczenie w papier toaletowy, mydło, środki dezynfekujące i zapachowe w sposób ciągły, na bieżąco - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci, wyposażenie ich w worki, wymiana worków w miarę potrzeb - codzienna SEGREGACJA ŚMIECI - bieżące utrzymanie porządku i czystości w sanitariatach, klatkach schodowych, korytarzach, holach, salach dydaktycznych, salach gimnastycznych - wykonywanie doraźnych poleceń Zamawiającego dotyczących utrzymania w czystości budynku. Sprzątanie okresowe: minimum 1 raz w tygodniu: - zmywanie podłogi w sali gimnastycznej środkiem przeciwpoślizgowym - usuwanie gumy do żucia spod ławek Sprzątanie okresowe: minimum 2 razy w roku tj. w miesiącu marcu i sierpniu, oraz w dniach i godzinach indywidualnie ustalonych przez Dyrektora danej placówki, - mycie okien, - pranie firan, - mycie kaloryferów, rur, osprzętu, lamp i kloszy oświetleniowych - wysokościowe mycie okien (alpinistyczne) w sali gimnastycznej - pastowanie i konserwacja podłóg w pomieszczeniach wyposażonych w parkiet środkiem do tego przeznaczonym - przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie czystości podczas remontów 2. Środki techniczne i sprzęt oraz środki czystości do wykonania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Materiały i środki użyte do wykonania usługi winny posiadać atesty. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej ilości środków, sprzętu i osób niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 5. Wyposażenie w środki zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy i ręczniki papierowe musi mieć charakter stały i ciągły. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. We wszystkich placówkach objętych zamówieniem obowiązuje segregacja śmieci. 1. Wykonawca zapewni jedna osobę koordynującą pracę swojego personelu, która obejmie stały nadzór nad pracownikami Wykonawcy w celu świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia z należytą starannością i sprawną organizacją oraz bieżącym kontaktem z Dyrektorem szkoły. 2. Przynajmniej raz w tygodniu kontrola osoby koordynującej pracę ze strony Wykonawcy wraz z Dyrektorem szkoły bądź osobą delegowaną przez Dyrektora danej placówki. Kontrola winna być potwierdzona protokołem. Protokół aby był ważny każdorazowo musi być podpisany przez Dyrektora placówki lub osobę przez niego delegowaną oraz przez osobę koordynującą pracę ze strony Wykonawcy. Każdorazowe protokoły wystawione w danym miesiącu będą stanowiły podstawę do wystawienia faktury za daną placówkę i za dany miesiąc. 3. Wykonawca do realizacji zamówienia stosować będzie własny sprzęt i środki czystości, dezynfekujące, zapachowe, środki higieniczne, worki na śmieci posiadające atesty i urządzenia techniczne posiadające certyfikaty oraz znak bezpieczeństwa, służące do utrzymania porządku wewnątrz budynku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływania na dobór środków czystości i środków higienicznych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przepisy bhp i p.poż przy świadczeniu usług oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług, a także wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 5. Usługa będzie wykonywana na bieżąco w szkołach zgodnie z kalendarzem roku szkolnego w godzinach popołudniowych indywidualnie do ustalenia z Dyrektorem placówki, 6. Wykonawca będzie informował Dyrektora Szkoły lub osobę przez niego upoważnioną o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usług. 8. Zleceniobiorca zobowiązany jest do takiej organizacji sprzątania, która uwzględni realizacje funkcji opiekuńczo-wychowawczej, a mianowicie: organizację imprez i uroczystości szkolnych oraz klasowych. (spotkania uczniów po zajęciach lekcyjnych, dyskoteki, zebrania, wywiadówki itp.), Rady Pedagogiczne, szkolenia zajęcia rekreacji ruchowej itp. 9. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909190002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnoszone przed terminem składania ofert. Wadium w wysokości: 12.400,00 zł. (dwanaście tysięcy czterysta złotych.) Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Wyszkowie 63 89310003 0002 1773 2029 0003 z dopiskiem: Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 1. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) Wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. b) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tejże ustawy, lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zopo-wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach