Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
- Data zamieszczenia: 2014-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Gen. Sikorskiego 3 3
70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
REGON: 00543335300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości w lokalach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w lokalach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie. Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe sprzątanie w lokalach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie w okresie o łącznej powierzchni 6 134,19m2 według wykazu stanowiącego załącznik nr 1a do siwz. Zakres prac porządkowych dla pomieszczeń wskazanych w zał. 1a do siwz obejmuje: Czyszczenie i konserwację podłóg: codzienne zamiatanie, mycie podłóg i posadzek zmywalnych, odkurzanie wykładzin, wypranie wykładzin dywanowych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, pokrywanie powłoką akrylową - posiadającą właściwości antypoślizgowe podłóg i posadzek zmywalnych nie rzadziej niż raz na dwa miesiące, Codzienne czyszczenie i konserwację mebli oraz odkurzanie mebli tapicerowanych, ścieranie kurzu z urządzeń biurowych. Codzienne czyszczenie drzwi, grzejników, włączników światła, usuwanie pajęczyn, Codzienne opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek wraz z wymianą worków na śmieci (worki na śmieci wykonawca dostarcza we własnym zakresie) oraz wynoszenie ich do pojemników znajdujących się na zewnątrz budynków. (Istnieje możliwość konieczności segregacji śmieci - w tej sytuacji wykonawca będzie zobowiązany do dodatkowego wyrzucania posegregowanych śmieci z pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego), Utrzymanie czystości w toaletach: codzienne mycie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych i armatury wraz z myciem glazury terakoty, bieżąca wymiana wkładek dezynfekcyjnych w muszlach (wkładki kupuje wykonawca) , bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, ręczników papierowych oraz płynu do mycia naczyń - (zakup należy do wykonawcy) Bieżące utrzymanie w czystości wejść do lokali, czyszczenie poręczy, drzwi wraz z tablicami informacyjnymi, wycieraczek, Utrzymanie w stałej czystości windy dwukrotne mycie okien wraz z kratami w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godziny 15.30 do godz. 22.00, za wyjątkiem pomieszczeń zajmowanych przez Straż Miejską w lokalizacji przy ul. Strzałowskiej 9 oraz Abramowskiego 19 - w tych pomieszczeniach sprzątanie winno odbywać się do godziny 13.30. Ponadto sprzątanie w pomieszczeniach w których znajdują się kasy (w lokalizacji: Sikorskiego 3, Jana Kazimierza 20, Kaszubska 30, Struga 10, Abramowskiego 19, Strzałowska 9) odbywać się będzie w dniach i godzinach pracy kas określonych w załączniku nr 1b do siwz. Wykonawca świadcząc usługi zobowiązany będzie do: Kontrolowania i nadzorowania stanu utrzymania czystości w poszczególnych lokalach, należących do Zamawiającego. Wykonywania usług z należyta starannością i uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego. Uwagi na temat nienależytego wykonania usługi opisujące miejsce, termin i rodzaj zaniedbań ze strony Wykonawcy, zostaną odnotowane pisemnie przez Zamawiającego. Wykonawca potwierdza pisemnie przyjęcie do wiadomości każdej odnotowanej uwagi. Zaopatrywania we własnym zakresie osób realizujących usługi z ramienia Wykonawcy w odpowiednią odzież roboczą i środki zabezpieczające, Wykonywania usług przy użyciu własnych profesjonalnych urządzeń, z zastosowaniem własnych środków czystości. Zaopatrywania we własnym zakresie toalety w budynkach MOPR we wkładki do dezynfekcji muszli, papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe oraz pomieszczenia socjalne w ręczniki papierowe i płyn do mycia naczyń. Dostarczania Zamawiającemu danych osób wykonujących usługę sprzątania (imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu). Zamawiający może zażądać zmiany osoby wykonującej usługi z ramienia Wykonawcy wskazując mu na piśmie uzasadnioną przyczynę. Zgłaszania Zamawiającemu na piśmie wszelkich stwierdzonych usterek i uszkodzeń powstałych w majątku Zamawiającego w związku z wykonywaniem usług utrzymania czystości. Osoby wykonujące usługi z ramienia Wykonawcy zobowiązane są do zamykania sprzątanych lokali Zamawiającego po zakończeniu pracy oraz do zazbrajania systemu alarmowego w lokalach w których jest zainstalowany. Osoby świadczące usług i z ramienia wykonawcy winne posiadać stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pełnego zakresu prac będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca ma obowiązek przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniać osoby przewidziane do realizacji zamówienia jako zatrudnione na umowę o pracę, wskazane w załączniku nr 5 do siwz. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika Wykonawcy lub przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej ww. warunki, tak aby wymagania określone w siwz w stosunku do kadry były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań odnośnie zatrudniania osób przewidzianych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę oraz opis sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do siwz. Warunki finansowania: Rozliczenie przedmiotu umowy następować będzie zgodnie z § 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. Dostępność dokumentów przetargowych: Dokumenty przetargowe tj. siwz wraz z załącznikami znajdują się na stronie internetowej zamawiającego. Adres podany jest w ogłoszeniu o zamówieniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: deklaracja zatrudnienia pracowników na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie pomieszczeń oraz utrzymanie należytej czystości w budynkach PGK Sp. z o.o. w Koszalinie
Dodano: 2016-06-23 - Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie
Dodano: 2016-04-15 - Sprzątanie w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
Dodano: 2016-02-18 - Utrzymanie czystości w budynkach biurowych OReg AMW w Szczecinie
Dodano: 2016-01-14 - Utrzymanie czystości w lokalach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2015-12-03 - Utrzymanie w czystości, na terenie miasta Szczecina, obiektów socjalnych, socjalno-kasowych i kasowych, tymczasowych obiektów dyspozytorskich w okresie Wszystkich Świętych, pomieszczeń wind oraz pomieszczeń w obiekcie przy ul. Niedziałkowskiego 20a i S. Klonowica 5 wraz z terenem przyległym do budynku Niedziałkowskiego 20a oraz 13 sztuk wind
Dodano: 2015-11-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach na przejściach granicznych
Dodano: 2015-11-19 - Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie przy Placu Lotników 1 oraz pomieszczeń Ośrodka Dokumentacji Dziejów Ziemi Goleniowskiej Żółty Domek w Goleniowie przy ul. Pocztowej
Dodano: 2015-08-05 - Sprzątanie pomieszczeń oraz utrzymanie należytej czystości w budynkach PGK Sp. z o.o. w Koszalinie
Dodano: 2015-06-17 - Sprzątanie pomieszczeń oraz utrzymanie należytej czystości w budynkach PGK Sp. z o.o. w Koszalinie
Dodano: 2015-05-26